En huomannut.
En tohtinut katsoa taakse.
Varjo joka seurasi.
Hällä oli jo aate.
Rakkuden kuolemaako julisti.
Vaiko talven yltään karisti.
Pahan pirulaisen.
En tohtinut kysyä.
Kun olin jo mennyttä.
Pakenin pois.
En uskonutkaan unelmaan.
Kadotin kaiken uhmaan.
Halusin vain olla.
En pelkkä nolla
pilkattavien keskellä.
Sodin ja
kaaduin kaipuun kentillä.
hautani kadotin.
Kaipuun kentillä
7
366
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Wautsi Gitta! Hienoa lukuaamua vain jatkuu!
Syvää tunnetta, hienosti minusta lopetit runosi.
Huh! Heviä ja hyvää sellaista! Miunmaunmukaista!
Ystävänhalaus tuitukka Murukullalta, valoa kohti!! :) - kunnian
kentillä peräti?
- tomppa2006
...onpas talven karistaminen päältämme saanut...
Synkät mietteet runoosi, mutta rakkaudesta kirjoitat, ei epäilystäkään. Onhan niitä kaikkialla
kaatuneita niitä
hautaansa odottavia
Mut mut Margitta!
kevät tulee taas ja
uimavedetki aatteles meille
minä olen jo päättänny
meinaanki asua vedessä
syliä siinä unhoittuu
silloin kaikki murheet
Hyvää perjantaipäivää
Liisa *hymyn* kera toivottaaOletpa tähän runoon pannut sitä
parasta mitä osaat.
Hienoa!Osaisinkokaan olla.
Kuin tuo pelkkä nolla.
Jota sodassa ja rakkaudessa keihästettiin.
Nuolilla Amorin ristiin naulittiin.
Nousenko lie minäkin.
Kolmantena päivänä.
Kuka ties,,,,,,,,,,,,
Kiitos kommentistasi oikeasti olen iloinen siitä ja kaikista toistakin jotka ovat lukeneet ja kommentoineet.- yks mies.
Upeaa!
Sota on aina julmaa. Olen oikeasti sodanvastainen, mutta käydyt sodat on käyty, niille ei enää voi mitään, mutta tulevia sotia voi aina välttää; olla aloittamatta.
Niin usein olen itsekin kävellyt katsomatta taakseni, silti tarkka kuva mielessäni, aivan kuin olisinkin katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824280Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1163303Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213287Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412734Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182524"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk192181Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112016- 291954
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01903Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk461895