En huomannut.
En tohtinut katsoa taakse.
Varjo joka seurasi.
Hällä oli jo aate.
Rakkuden kuolemaako julisti.
Vaiko talven yltään karisti.
Pahan pirulaisen.
En tohtinut kysyä.
Kun olin jo mennyttä.
Pakenin pois.
En uskonutkaan unelmaan.
Kadotin kaiken uhmaan.
Halusin vain olla.
En pelkkä nolla
pilkattavien keskellä.
Sodin ja
kaaduin kaipuun kentillä.
hautani kadotin.
Kaipuun kentillä
7
378
Vastaukset 7
- *MURUKULTA*
Wautsi Gitta! Hienoa lukuaamua vain jatkuu!
Syvää tunnetta, hienosti minusta lopetit runosi.
Huh! Heviä ja hyvää sellaista! Miunmaunmukaista!
Ystävänhalaus tuitukka Murukullalta, valoa kohti!! :) - kunnian
kentillä peräti?
- tomppa2006
...onpas talven karistaminen päältämme saanut...
Synkät mietteet runoosi, mutta rakkaudesta kirjoitat, ei epäilystäkään. Onhan niitä kaikkialla
kaatuneita niitä
hautaansa odottavia
Mut mut Margitta!
kevät tulee taas ja
uimavedetki aatteles meille
minä olen jo päättänny
meinaanki asua vedessä
syliä siinä unhoittuu
silloin kaikki murheet
Hyvää perjantaipäivää
Liisa *hymyn* kera toivottaaOletpa tähän runoon pannut sitä
parasta mitä osaat.
Hienoa!Osaisinkokaan olla.
Kuin tuo pelkkä nolla.
Jota sodassa ja rakkaudessa keihästettiin.
Nuolilla Amorin ristiin naulittiin.
Nousenko lie minäkin.
Kolmantena päivänä.
Kuka ties,,,,,,,,,,,,
Kiitos kommentistasi oikeasti olen iloinen siitä ja kaikista toistakin jotka ovat lukeneet ja kommentoineet.- yks mies.
Upeaa!
Sota on aina julmaa. Olen oikeasti sodanvastainen, mutta käydyt sodat on käyty, niille ei enää voi mitään, mutta tulevia sotia voi aina välttää; olla aloittamatta.
Niin usein olen itsekin kävellyt katsomatta taakseni, silti tarkka kuva mielessäni, aivan kuin olisinkin katsonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681226
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381024Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22595Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31523Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475