Vesimies-miehen mykkäkoulu

puhelias

Onkohan juuri vesimiehelle tyypillistä olla mykkäkoulussa? Oma mieheni on kyllä "tunnollinen" opiskelija tässä instituutiossa.

13

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mykkäkoulun...?

      Et kertonut syytä, mistä tämä mykkis oli seurauksena?

      Mutta yleisesti ottaen me vesimiehet emme hirveästi tykkää asioitten vatvomisesta, tunnetilojemme selittelystä, jankutuksesta tms.Mutta kun emme varsinaisesti ole riidanhaastajiakaan, niin silloin vaikenemme viisaasti.

      Paitsi jos tätä vatvomista ja jankutusta jatkuu liian pitkään, voimme vaikka räjähtää. Tai ottaa hatkat.

      • Vesimieheen ihastunut

        Tuo kuulostaa kyllä niin tutulle.

        Mä olen ite kaurisnainen ja hulluudessani ihastunut ihan järjettömästi vesimiesmieheen... Oon jankutuksellani,asioiden vatvomisella ja epäilyilläni saanut hänet kaikkoamaan. Siis henkisellä tasolla.

        Oliskos vesimiesmiehillä mitään ideoita, miten teidänlaisen ihanan ihmetyksen sais jotenkin taas "takaisin"? Vai onks se edes mahdollista?


      • ja vatvo
        Vesimieheen ihastunut kirjoitti:

        Tuo kuulostaa kyllä niin tutulle.

        Mä olen ite kaurisnainen ja hulluudessani ihastunut ihan järjettömästi vesimiesmieheen... Oon jankutuksellani,asioiden vatvomisella ja epäilyilläni saanut hänet kaikkoamaan. Siis henkisellä tasolla.

        Oliskos vesimiesmiehillä mitään ideoita, miten teidänlaisen ihanan ihmetyksen sais jotenkin taas "takaisin"? Vai onks se edes mahdollista?

        ...kuka sellaista jaksaa tai nalkuttamista
        vähemmästäkin ahdistuu.

        Ehkä vesimiehesi on saanut jo tarpeekseen
        "taas"han sinä kuitenkin aloitat.


      • erittäin paljon
        ja vatvo kirjoitti:

        ...kuka sellaista jaksaa tai nalkuttamista
        vähemmästäkin ahdistuu.

        Ehkä vesimiehesi on saanut jo tarpeekseen
        "taas"han sinä kuitenkin aloitat.

        Kiitos :)

        Yritetty on.
        Valitettavasti vain omaan luonteeseeni kuuluu tarve saada selitettyä kaikki asiat järjellä ja siksi tulee vatvottua liikaa asioita, jotka olisi parempi hyväksyä onnellisena.


      • vm kanssa

        toi tuntuu olevan vm tavaramerkki juuri että räjähtää jos jankuttaa asioista kun toinen pitää mykkäkoulua:)..itse kun olen härkä niin periksi ei luonne meinaa antaa ja pakko jankuttaa niin kauan että itkuhan siinä sitte aina tulee loppujen lopuks ku vm ärähtää asiasta......:)


      • myös---
        Vesimieheen ihastunut kirjoitti:

        Tuo kuulostaa kyllä niin tutulle.

        Mä olen ite kaurisnainen ja hulluudessani ihastunut ihan järjettömästi vesimiesmieheen... Oon jankutuksellani,asioiden vatvomisella ja epäilyilläni saanut hänet kaikkoamaan. Siis henkisellä tasolla.

        Oliskos vesimiesmiehillä mitään ideoita, miten teidänlaisen ihanan ihmetyksen sais jotenkin taas "takaisin"? Vai onks se edes mahdollista?

        muakin kiinnostaisi saada siihen vinkkejä?:)


      • Vesimieheen ihastunut
        myös--- kirjoitti:

        muakin kiinnostaisi saada siihen vinkkejä?:)

        ..ainaski ihan hukassa tuollaisen vesimiesmiehen suhteen... Homma lähti liikkeelle siitä, että veskarim kertoi mulle kuinka ihana olen jne jne... ja minä varovaisena kauriina "katselin", ihmettelin ja odottelin... ja kuten jo aiemmin kerroin epäilin ja vatvoin ja.... Sitten myönsin itselleni, että ihastunut olen minäkin ja erehdyksessäni, tyhmyyttäni menin kertomaan sen tuolle veskarille... mitä enemmän kerron välittäväni, sitä vähemmän mulle kerrotaan mitään... ja jos yritän jotain aiheeseen liittyvää kysyä, niin vastaukset on niin ymräripyöreitä, että poliitikotkin jäävät kakkoseksi sen rinnalla!! tunnen jo olevani pelkkä nolla... Että tällaista... Kun vaan pystyis olemaan kuin ei koko tyyppiä oliskaan... mutta valitettavasti pidän tästä veskarista ihan liikaa...


    • jos ja kun kassasi ei

      mitään keskustetavaa.
      Keskusteluun tarvitaan useampia,verbaaliseen keskusteluun
      tarvivitaan vähintään ,kaksi.

      Kehoittainsin sinua jutteleman ensin ,itsesi
      kanssa ja sitten vasta vesimiehen.





      Olen vuorilla.v-n

    • Lauralottasofia

      ite en harrasta edes riitelyä.. kaikki asiat kumminkin on hoidettavissa puhumalla.. jos toinen alkaa huutamaan tai yrittää haastaa riitaa niin sitten suutun niin että alan itkemään tai menen tilanteesta pois että toinen saa raivota ittekseen.

    • tämän

      Mykkäkoulu alkaa siinä vaiheessa, kun vm on katsonut asian käsitellyksi ja sitten kumppani vaan jatkaa ja jatkaa. Siitä mykkäkoulusta ei ole sitten pitkä matka enää siihen pinnan katkeamiseen, joten suosittelen jankutuksen lopettamista, jos nimittäin tämän vm:n haluat pitää. Minä olen ainakin loistava liukenemaan paikalta jos ahistaa liikaa, etten suorita sitä räjähtämistä. Yleensäkään minusta asiat eivät ole niin vuoren kokoisia, että niistä pitäisi tehdä hirveä numero, riitää kun kerran keskustelee ja sillä hyvä.

      • jouskariäippä

        Siis kerran keskustelee? Ihan oikeasti keskustelee?, eikä niin että vm sanoo mieli- piteensä jonka olettaa olevan ainoa oikea :)


      • tuon
        jouskariäippä kirjoitti:

        Siis kerran keskustelee? Ihan oikeasti keskustelee?, eikä niin että vm sanoo mieli- piteensä jonka olettaa olevan ainoa oikea :)

        piirteen olevan ainoastaan veskareiden ongelma, olen tavannut samaa kuppikuntaa ihan kaikkien horoskooppimerkkien tiimoilta, se taitaa olla lähinnä itsekkyyttä ja aikuistumisen puutetta.


      • jouskariäippä
        tuon kirjoitti:

        piirteen olevan ainoastaan veskareiden ongelma, olen tavannut samaa kuppikuntaa ihan kaikkien horoskooppimerkkien tiimoilta, se taitaa olla lähinnä itsekkyyttä ja aikuistumisen puutetta.

        varmaan löytyy joka merkistä mutta vm se on kovinkin tyypillistä. Ja mä en vm mollaa, rakastan niitä :) Vaikeita mutta ihania monessa asiassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe