Minulla on dna 3G mokkula.minulla on noin 50-100m 3g alueelle muuta asun metsän laidalla enkä jaksa kantaa konetta kuuseen:D joten onko olemassa jonkinlaisia lisäantenneja jotka toimii minulla ei ole lisäantenniliitintä.
Lisäantenni tietoa
13
3330
Vastaukset
- luigi
ja otat antennin sijasta DNA kaapelilaajakaista niin saat yhteyden nopeasti ja vaivatta ilman että tarvii konetta viedä kuuseen.
- Aloittaja
Jos tarvitsee niin sitten en saa sitä sillä meillä ei ole puhelinlinjoja koska ei ole ollut koskaan lankapuhelinta?
- kaikissa taloissa
Aloittaja kirjoitti:
Jos tarvitsee niin sitten en saa sitä sillä meillä ei ole puhelinlinjoja koska ei ole ollut koskaan lankapuhelinta?
on puhelinlinjat vaikka sulla itelläs ei oliskaan ollut koskaan lankapuhelinta. Määräykset jopa vaatii vetämään puhelinlinjat.
- eikö mene jakeluun
ettei kaikki asu kaapelitv:n alueella????
- nomen
Mikä mokkula sinulla on? DNA:n Huawei 169-mokkulassa on lisäantennille paikka. Jos se on jokin muu malli, niin vaihda se em. malliin tai hanki oma tehokas Mokkula, jossa on sisäänrakennettu antenni ja lisäksi lisäantennin liittäminen mahdollista. Esim. Option GlobeSurfer ICON 401 myy mm. http://www.luurinetti.com/products.php?p=36a859
- Aloittaja
Minulla on joku option clobetrotter missä ei ole lisäantenni liitintä ja sopimusta vielä puoli vuotta jäljellä
- nomen
Aloittaja kirjoitti:
Minulla on joku option clobetrotter missä ei ole lisäantenni liitintä ja sopimusta vielä puoli vuotta jäljellä
mokkulan vaihdosta DNA:n kanssa. Eiköhän ne suostu jonkinlaiseen sopimukseen.
Jos ei onnistu, niin osta oma mokkula. Sen voit laittaa koneeseesi entisen tilalle ja pitäisi toimia kuten aikaisemminkin. Toki voit kysyä neuvoja DNA:lta.
Itselläni on oma mokkula DNA:n kanssa mobiililaajakaistasopimus. Toimii erinomaisesti 3G verkossa. - Aloittaja
nomen kirjoitti:
mokkulan vaihdosta DNA:n kanssa. Eiköhän ne suostu jonkinlaiseen sopimukseen.
Jos ei onnistu, niin osta oma mokkula. Sen voit laittaa koneeseesi entisen tilalle ja pitäisi toimia kuten aikaisemminkin. Toki voit kysyä neuvoja DNA:lta.
Itselläni on oma mokkula DNA:n kanssa mobiililaajakaistasopimus. Toimii erinomaisesti 3G verkossa.En ole 3g aluella mutta voisin neuvotella kiitos:D
- lahore
DNA liikkeistä ei kannata mennä antennia edes kysymään sillä heillä ei ole ja vastaus on että eivät ne auta yhtään mitään.
- nomen
Ei niin, mutta niitä kyllä löytyy moneltakin liikkeeltä.
Esim. täältä: http://www.siptune.com/siptune.com/index.php?main_page=index&cPath=38_78
Tässä asennusohje: http://www.siptune.net/siptune.net/tiki-index.php?page=Antennin asennus
- antenniliittimiä
eli se induktiivinen antennilisäke laitetaan teipillä tai kummarilla kiinni mokkulan päälle ja siitä sitten piuha ulkona olevaan varsinaiseen antenniin. En oo kokeillu moisia joten en tiedä onko hyötyä.
Sivun alaosassa on kuva sellaisesta:
http://www.mobileworld.fi/Antennas/Antennit.html- bryan malone
tunne yhden joka asuu GPRS alueella ja matkaa 3G tukiasemaan on 600 metriä ja hän hankki siptunen mokkula antennin ja pääsee nyt 3G nopeuteen.
eli kyllä antenni auttaa kun vain on tarpeeksi tehokas.
- Kss-45
Mokkulaan on saatavana lisäantenneja monen tehosia. Ota yhtyttä mokkulan myyjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848