Päätin eilen ostaa tommosen puikon kaupasta ja suosittelen todella. Maksaa siinä 4-5 euron paikkeilla. Peittää siististi lähes kaiken epämääräisen iholta ja syö samalla niistä paikoista rasvaa. Tietenkään tämä ei ole ratkaisu näihin iho-ongelmiin mutta tätähän voi käyttää niin kauan kunnes ongelmakohta paranee, ei tarvitse turhaan kuivata ihoa liikaa tai syödä lääkkeitä. Suosittelen!
Clearasil Instant Cover Stick
8
3412
Vastaukset
- fdsak
Ite oon varmaan vuoden käyttäny tuota :)
vähän meinaa vaan kasvot kuivua. - kysyisin
Onko se väriltään sitten erilaista kuin normaali clerasil? ei näy iholla?
- NW88
Ei näy iholla.
- anskud44
kyllä senäkyy iholla >_
- asddzzzdfz
Näkyy iholla. Haluaisin kysyä ohjeita miten tätä käytetään :D.. Pidin 30min ja menin sen jälkeen suihkuun pesemään pois.. en tiedä teinkö edes oikein.. Eli kauan pitää tota mömmöä pitää kasvoilla?
.... Jos nyt puhut siitä mistä luulen sun puhuvan, eli tästä Instant Cover Stickist ni sen tarkotus on peittää epäpuhtaudet, eli punaisuus ja finnit jne. Eli sitä ei pidetä jotain tiettyy aikaa ja pestä pois. Mä käytän niin, et laittelen sitä siit putkilost ongelma alueisiin ja sit sormella tasotan niin, et se näyttää luonnolliselta.
ohjeis neuvottiin, et sitä kannattaa laittaa monta kertaa päiväs. Se siis imee ihosta lähtevän rasvan eli muuttuu sellaks mössöks, ni ois hyvä, et jossain vaihees pyyhkii naaman vaik ihan vaan vessapaperil jos ei muuta oo ja sit laittaa uudestaan ja levittää luonnolliseks sormel.
Mietin vaan, et onks tää ihan ok tavaraa? Ettei vaa naama mee pahempaan kuntoon? Pitää vaan aina muistaa pestä pois ettei nuku sen kanssa...
- emiliaxee
Hei,mikähän putiikki Oulussa myy tätä "peitepuikkoa"??
- Anonyymi
Yöhuikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845