Polis
poliisi
Waroitus!
Hamppuforum = poliisitiedustelu.
Varokaa hamppuforumia
3
820
Vastaukset
- ymmärsit...
Sehän on ollut jo alusta asti selvää mikä taho on foorumin takana! Hyvä foorumi jossa voi avoimesti jutella kaikesta asiaan liittyvästä eikä sitä tuomita, vaan heitetään löylyä lisää ja innostetaan kertomaan alakulttuurista avoimesti tietonsa ja kokemuksensa! Maassammehan on ajatusrikoskin kriminalisoitu, joten miten edes voisi avointa keskustelua pieleen menneestä HUUME politiikasta olla, saati vertais hölinää laittoman juureksen kasvusta... Joku miinahan aina kaikessa moisessa takana on, kampanjoidaan hamppua vastaan, kuituhamppukin laitonta jolloin polliisi niittää EU tuetun pellon syyksi sanoen että jos hipit kuulee että kunnassa kasvaa niin kunta täyttyy rikollisista huume pitkätukkahipeistä... Kummasti tuet loppui maassamme kun löydettiin promille liikaa thc-pitoisuutta. Ja kukahan määrityksen teki???
Käytäntö kun on, jos sanot ääneen hamppua polttaneesi saat sakot! Lääkehampun kiellon laittomuutta kun ministeri pohtiipi kun EU:n yhdenvertaisuus ei hyväksy toisessa maassa sairauteen lääkettä saavan kun toisessa rankaistaan. Saattaa kestää miettiminen ellei ihmiset ala vaatia lakien noudattamista joka taholta. Maassamme vaan kun käytäntö kumoaa lait, vaikka kuinka laittomat käytännöt olisivat!
Poliisi perusti hamppu-foorumin!- Höpönpöpön
Höpö höpö, vetäkää niitä huumeita vähemmän niin ei iske vainoharhat päälle.
- imeejuurinyt
Höpönpöpön kirjoitti:
Höpö höpö, vetäkää niitä huumeita vähemmän niin ei iske vainoharhat päälle.
Ahmetin nahkafagottia saadakseen huumesiemeniä kasvatettavaksi tulevana kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611