Lääke stella pilasi kaiken

Demonin Lapsi

Kaikki ongelmani ja masennukseni johtuu lääkkeestä nimeltä stella. Eipä olisi määrännyt lääkäri ikinä.
Noudatin ohjeita että nukkumaan heti kun ottaa mutta silti olin herännyt muistamatta mitään.

Koko elämä on pilalla ja varmaan teen itsemurhan ja syynä tuo lääke. Toivottavasti pääsisin joskus lääkkeen tekijöiden luo ja tehdas missä valmistaa dynamiitilla maan tasalle!

Käsittämätön lääke. Muutaman centin pituinen lääke joka voi pilata koko elämän kuten teki ja mitään mitä sattui stellassa ei voi korjata.

Nyt pari vuotta tapahtumien jälkeen en silti voi käsittää miten lääke voi pilata kaiken.




Toivottavasti pääsen Helvettiin ja sieltä kostamaan Pahan voimalla stellan valmistajille!

30

5095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryzirty

      ai aiheuttiko se muistamattomuutta, kerro vähän tarkemmin. onk se muuten ssri? koita jaksaa!

    • se on

      siis unilääke...

    • outoja

      jaa yks ainoa tabu vai?Mitä sä si teit?Sitä on monilla muillakin tuotenimillä,et koita varoo jos ei kerran sovi.

      • _______0000000pää

        Stellakin kuuluu on niitä lääkkeitä joilla rahastetaan ihmisiä. Lääketehtaiden kemiat ovat pilanneet monet ihmiset. Lääkärit tietääkseni ovat lääketehtaiden kamojen myyjiä. Ei niitä lääkkeitä ole pakko syödä.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...

      Siis nukahtamislääke. Mitä sitten tapahtui? Joskushan noi nukahtamislääkkeet aiheuttaa sitä, et herää kesken unien, touhuaa kaikenlaista, mutta aamulla siitä ei muista mitään. Todella pelottavaa.

    • ennenkuulumatonta

      Stella on nukahtamislääke, joka ei voi aiheuttaa masennusta. Nyt kyllä ylireagoit todella voimakkaasti.
      Jos kyseessä olisi unilääke dormicum, niin ymmärtäisin paremmin.

    • Norjanheinäperhonen

      Joskus 70-luvulla hoidokeista, jotka eivät hoitoon mennessään olleet hulluja tuli sen aikaisten lääkkeiden ja "ammattitaidon" johdosta hyvin lyelläkin hoitojaksolla umpihulluja.

      Kun keskustelet kivojen rekisteröityjen nimimerkkien, kuten minun kanssani, et enää tarvitse hoitoa.

    • adfawefawfawfa

      lääkettä syyttää.............

    • lue Raamattu

      kannesta kanteen. Sinulle aukenee sen kautta Saatanan ja Jumalan luonne. Saatanasta on lähtöisin kaikki paha ja saastainen, Jumalasta taas kaikki hyvä. Kaikesta pahasta voidaan syyttää Saatanaa,näin Saatana on sanonut: ”Sillä minun vihani tuli on syttynyt, ja se leimuaa tuonelan syvyyksiin saakka; se kuluttaa maan kasvuinensa ja polttaa vuorten perustukset. Minä kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojen hampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn.” 5 Moos. 32:22-24
      Näin paljon Saatana vihaa meitä, haluatko yhä helvettiin?

      • cnoöayuöofauwenpepäau

        on luonut saatanan, siispä saatana on jumalasta lähtöisin----->kaikki paha on jumalasta.


      • kyllä lue
        cnoöayuöofauwenpepäau kirjoitti:

        on luonut saatanan, siispä saatana on jumalasta lähtöisin----->kaikki paha on jumalasta.

        että Jumala olisi luonut Saatanan. Niinkuin kukaan ei ole luonut Jumalaa, niin kukaan ei oo luonut Saatanaa. Vanhassa testamentissa lukee, että Saatana oli käärme paratiisissa ja houkutteli Aadamin ja Eevan syömään kiellettyä hedelmää. Saatana oli olemassa jo silloin. Jumala on pyhä ja hyvä ja Jumalasta on lähtöisin kaikki hyvä, joten Saatanaa ei olla luotu, Saatanahan ei ole hyvä tai pyhä. Pitää vaan kestää, onneksi joku päivä tulee Saatanan lopullinen tappio ja kaikki paha on silloin poissa. Ilm.20:7-10 Saatanan lopullinen tappio
        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa. Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki. Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
        Kaikki paha on Saatanasta, mutta Saatana ei ole onneksi ikuinen.


      • coffin
        kyllä lue kirjoitti:

        että Jumala olisi luonut Saatanan. Niinkuin kukaan ei ole luonut Jumalaa, niin kukaan ei oo luonut Saatanaa. Vanhassa testamentissa lukee, että Saatana oli käärme paratiisissa ja houkutteli Aadamin ja Eevan syömään kiellettyä hedelmää. Saatana oli olemassa jo silloin. Jumala on pyhä ja hyvä ja Jumalasta on lähtöisin kaikki hyvä, joten Saatanaa ei olla luotu, Saatanahan ei ole hyvä tai pyhä. Pitää vaan kestää, onneksi joku päivä tulee Saatanan lopullinen tappio ja kaikki paha on silloin poissa. Ilm.20:7-10 Saatanan lopullinen tappio
        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa. Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki. Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
        Kaikki paha on Saatanasta, mutta Saatana ei ole onneksi ikuinen.

        loi maailmankaikkeuden, niinhän siinä satukirjassa opetetaan.maailmankaikkeus sisältää KAIKEN myös saatanan. saatana oli yksi yksi enkeleistä, jotka jumala loi. kannattaisi lukea sitä raamattua että tietää mistä puhuu.


      • 20

        no miksi jumala heittää meidät helvettiin?


      • Satan-suurin luuseri
        coffin kirjoitti:

        loi maailmankaikkeuden, niinhän siinä satukirjassa opetetaan.maailmankaikkeus sisältää KAIKEN myös saatanan. saatana oli yksi yksi enkeleistä, jotka jumala loi. kannattaisi lukea sitä raamattua että tietää mistä puhuu.

        Olet oikeassa. Jumala loi saatanan, mutta ei sellaisena kuin hän on nyt - ennen loppuaan. Hän oli enkeli, joka kadehti Jumalan kaikkivaltaisuutta ja kapinoi sitä vastaan. Hänet syöstiin taivaasta sodan päätteeksi, ja siitä lähtien hän on houkutellut ja pettänyt ihmisiä ja panetellut heitä Jumalalle. Saatanan nimi tarkoittaa syyttäjää.

        Toisin kuin Jumala saatana ei ole kaikkivaltias, hänellä ei ole kaikkivoipaisuutta. Niinpä hän ei ole myöskään kaikkinäkevä tai kaikkialla läsnä. Jotkut luulevat niin, kristitytkin, ja se on yksi saatanan huijauksista.


      • Anonyymi
        kyllä lue kirjoitti:

        että Jumala olisi luonut Saatanan. Niinkuin kukaan ei ole luonut Jumalaa, niin kukaan ei oo luonut Saatanaa. Vanhassa testamentissa lukee, että Saatana oli käärme paratiisissa ja houkutteli Aadamin ja Eevan syömään kiellettyä hedelmää. Saatana oli olemassa jo silloin. Jumala on pyhä ja hyvä ja Jumalasta on lähtöisin kaikki hyvä, joten Saatanaa ei olla luotu, Saatanahan ei ole hyvä tai pyhä. Pitää vaan kestää, onneksi joku päivä tulee Saatanan lopullinen tappio ja kaikki paha on silloin poissa. Ilm.20:7-10 Saatanan lopullinen tappio
        Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa. Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki. Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.
        Kaikki paha on Saatanasta, mutta Saatana ei ole onneksi ikuinen.

        jumaaale loi engelit ja saatana oli alunperin enkeli, vaan langennu sellanen, joten, kaikki paha lähtee jumalasta.


    • itsemurhaa ei

      kannata tehdä, entä jos kokeilet muuttaa toiselle paikkakunnalle missä ei vainota? En tiedä auttaako tieto että monen muunkin elämä on täysin pilalla, minunkin elämäni meni täysin pilalle kiusaamisen ja vainoamisen takia, suunnittelen toiselle paikkakunnalle muuttamista, jospa se edes helpottaisi oloa.

    • Benth...

      psykiatri määräsi stellaa mullekkin univaikeuksiin.
      kahtena iltana otin ennen nukkumaanmenoa.
      sen jälkeen en ole ottanut niitä enää.
      nyt on ollut 4 päivää hirveitä painajaisia jokayö. ja kauheeta väsymystä/masennusta kokoaika.. en jaksa tehdä mitään muutaku yrittää nukkua. siitäkään ei tule mitään. herään 15 minuutin välein. ja ainaku herään ni nään kaiken kahtena varmaan 5 min.
      voi kumpa voisi nukkua. näkemättä näitä painajaisia...
      kyllä tossa stellassa on jotain vikaa.
      sitä ei kuulemma saisi syödä jos on masennusta/ muita psyykkisiä ongelmia.
      SILTI psykiatrini määräsi niitä mulle, vaikka tiesi että sairastan psykoottista masennusta.

      • hmm...

        masennus tahi muut psyykeongelmat on mikään kontraindikaatio Stellalle=)


        "sitä ei kuulemma saisi syödä jos on masennusta/ muita psyykkisiä ongelmia." EI pidä paikkaansa!


      • benth-90
        hmm... kirjoitti:

        masennus tahi muut psyykeongelmat on mikään kontraindikaatio Stellalle=)


        "sitä ei kuulemma saisi syödä jos on masennusta/ muita psyykkisiä ongelmia." EI pidä paikkaansa!

        niin se on. oletko ikinä lukenut sitä lappua mikä tulee stella paketin mukana? kannattaa lukea...


      • benth-90
        hmm... kirjoitti:

        masennus tahi muut psyykeongelmat on mikään kontraindikaatio Stellalle=)


        "sitä ei kuulemma saisi syödä jos on masennusta/ muita psyykkisiä ongelmia." EI pidä paikkaansa!

        hmm..., miten voit väittää tollasta?
        vähän niinkun amfetamiini. ( pari päivää kokeilun jälkeen masentaa ja väsyttää. ainakin mulla )
        vaikka eri lääkehän tuo on. mutta silti.
        mutta noi painajaiset kesti yhteensä 8 päivää mulla. joka yö painajaisia. onneks ne on loppunut jo.
        mutta vielläkin heräilen 30 min välein. eikä nukkumisesta tule mitään. enkä nukahtamis lääkkeisiin halua enään ton jälkeen ikinä koskeakkaan.


    • lääke syntipukkina

      Tämän kirjoittajan jorinoista voi päätellä, että unilääke Stella on ongelmista pienempiä, sen verran vinksahtanutta lapsellista ja maagista ajattelua, mikä onkin psykoottiselle potilaalle ominaista.

      • 18

        Mun äiti käyttää tota stellaa, ja sitä lääkettä otettuaan äiti on tosi masentunu. Sillon, kun ei tuota lääkettä käytä, kaikki tuntuu olevan ok ja äiti on ilonen, hyvän tuulinen ja pirteä ja jaksaa tehdä kaikenlaista, mutta tuota nukahtamislääkettä otettuaan tosi masentunut ja muuttuu ihan erilaiseksi ihmiseksi. Puhetyyli ja käyttäytyminen muuttuu. Lannistuu tosi helposti ja tuntuu ajattelevan että kaikki on häntä vastaan.
        Ei muista tapahtuneita asioita. Saman illan aikana saattaa kysyä monta kertaa saman asian. Ja unohtaa heti sen asian mitä on sanonut tai kysynyt tai mitä on tapahtunut.

        Äiti on selvästi koukussa tuohon lääkkeeseen.
        On käyttänyt sitä pari vuotta.
        Oon pitkään jo tiennyt, että tuo lääke aiheuttaa ongelmia, mutta en oo ennemmin lukenut mistään että siitä olisi joku samaa mieltä.

        Haluaisin auttaa, sillä mua pelottaa että äiti vielä kuolee tuohon lääkkeeseen.
        En tiiä mitä tekisin!
        Auttakaa joku.


        Jouduin itse kerran ottamaan puolikkaan tätä lääkettä, kun olin valvonut useita öitä.
        Otin vaan sen puolikkaan, minkä lääkäri käski ottaa. Olin hetken aikaa hereillä (mielestäni ainakin vaan hetken) mutta näin unta(kai) että olin hereillä, istuin keittiön pöydässä ja söin jauhelihapihviä. En tiiä vieläkään onko niin tapahtunu vai oliko se vaan unta. Sitten yöllä näin painajaisia. Makuuhuoneen seinään oli muka tullu reikä josta meni junarata ja juna ajoi mua kohti. Ja sen pienen ajan jonka olin hereillä, mua huimasi ja oli vaikeaa kävellä, koska tuntu että maa liikkui ja meinasi kaatua koko ajan.


    • Cipralla parantunut

      Stellan käyttöohjeessa nimenomaan lukee että VOI laukaista piilevän masennuksen. Itsellä kävi juuri näin.
      Se että piilevä masennus laukeaa kuitenkin jossakin vaiheessa onkin sitten toinen juttu.Tässä olisi paljon apua lääkäristä joka pystyisi tunnistamaan oikean tilanteeen.

    • hncio

      Mulle taas Stella sopii erinomaisesti. Joskus käyn stressin takia ylikierroksilla enkä saa ollenkaan unta vaikka pää olisi väsymyksestä sekaisin. Jos tainnutan itseni ekana tai tokana stressi-iltana stellan puolikkaalla niin vältän kierteen joka muuten jatkuisi viikkkoja..

    • ..

      Olen useamman vuoden ajan ottanut ½ Stellaa illalla.
      Nukahdan hyvin eikä aamulla väsytä. Toleranssi ei ole noussut, sama annostus riittää.
      Alkaisin vieroittaa itseäni jos toleranssi nousisi.
      Olen joskus masentunut, se on johtunut olosuhteista eikä lääkkeestä. Lapsen kuolema, hyvin pitkäaikainen omaishoito todella huonokuntoiselle puolisolle.

    • L.A.M

      Itse lapioin kuuluisaa dormicumia ja ei ole ollut mitään sivareita. Joskin pelkään kyseistä lääkettä!!

      Mitähän Stella on aloittajalle mahtanut aiheuttaa? Samanlainen bentzohan se kun nuo muutkin pohjimmiltaan, vaikutus muistaakseni nelisen tuntia.


      Käyttääkö täällä kukaan muu midatsolaamia muuten?? eli Dormicumia?

    • vanhuksen tytär

      Stellan otettuaan (ikivanha) äiti alkaa puhua sekavia n. 5 minuutin kuluttua. Näkee olemattomia hahmoja. Jos lähtee liikkeelle sen jälkeen, jalat voivat mennä alta, ja joka tapauksessa, jos jotain sattuu (kuten on sattunut), ei muista mitään asiasta seuraavana aamuna - ei esimerkiksi että omainen on käynyt ylipäänsä ja röökiä on poltettu ja banaani on syöty. On jopa luullut minua miehekseni, vaikka emme ole kovin samannäköisiä - tosin hän on lähes sokea, mutta kuitenkin. En suosittele.

    • Ilmoittakaa

      ihmeessä tästä näin selvistää haitoista Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimeaan, lääkkeiden haittavaikutusrekisteriin.

    • etskimou

      itse söin kaksi vuotta stelloja jonka jälkeen määrättiin tenoxia..
      aina kun otin stellan illalla, muistini katkesi. exäni aina kertoi mitä olin tehnyt. tässä muutama asia jota olen tehnyt:
      olen istunut lattialla ja osoittanut tuuletinta ja nauranut.
      olen tuijottanut tunteja tietokoneen näyttöä ja nähnyt kaiken 3D:nä.
      olen kuvitellut hakkeroivani facebookin.
      olen oksennellut syljen tapaista limaa pitkin lattioita.
      olen siivonnut useasti keittiötä lattiasta kattoon.
      olen yrittänyt tappaa exäni kuristamalla tätä.
      olen puhunut paljon itsekseni murhista sun muista oudoista asioista.

      exäni alkoi pelkäämään minua niin paljon, että valvoi niin pitkään että olin nukahtanut.

      ja tosiaan seuraavana päivänä en ole muistanut mitään..

    • Anonyymi

      Stella sovi ainakaan minulle.
      Laukaisee masennuksen ja ahdistuksen yhä uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe