Valtion kesätyöt + opintorekisteriote

voe pylly

Sain kutsin työhaastatteluun erääseen kesätyöpaikkaan valtiolle. Työhakemuksessa laskin suoritettujen kurssien määrään myös pari silloin parhaillaan kesken ollutta kurssia (yht 12 op). Olin aivan varma että tentin ne samantien, ja en halunnut laittaa suoritettujen opintojen määrää tavallaan alakanttiin.

No, tuli sitten mutkia matkaan ja osa-aikatyöt painoi päälle enkä jaksanu tehä niitä tenttejä.

Nii että voi paska vaatiiko työnantajan usein jonku opinto-otteen? Jos sellanen on meinaan tapana, en sinne voi mennä ku ei näykään suoritettuja kursseja niin paljon kuin ensin ilmoitin. Sit olisin leimattu ikuiseksi valehtelijaksi. Voi minua tyhmää :P

4

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfdbfddfbbfd

Jos työilmoituksessa on mainittu se että opintorekisteriä pitää näyttää, niin silloin sinun tulee ottaa se mukaan, muutoin se on täysin vapaaehtoista. Eikä sillä ole mitään väliä onko siinä 236 vai 248 opintopistettä...

• alkup.

niin, mutta nyt olisi niin että yhtä sivuainetta olisi 0 ku mainitsin olevan 12 p
        :P

• sivuaineella
        alkup. kirjoitti:

niin, mutta nyt olisi niin että yhtä sivuainetta olisi 0 ku mainitsin olevan 12 p
        :P

suurta merkitystä siinä kesätyöpaikassa?

• onhan sillä.
        sivuaineella kirjoitti:

suurta merkitystä siinä kesätyöpaikassa?

varmaan sen sivuaineeni vuoksi haastatteluun pääsinkin :P Mut joo ehkä meen sinne kuiteski ku ei tosta todistuksesta oo mitään puhuttu. Jos ne sen vaatii niin palautan sen niille joskus kesäkuussa kun on ollu ne tentit... kieroa ehkä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe