Voiko vesimiesnaisen ja skorpionimiehen välinen suhde toimia? Deitti-ilmoituksia kun katson, niin lähes kaikki parhaat tuntuvat olevan juuri skorpioneja. Vaakoja, joiden pitäisi sopia vesimiehille parhaiten, ei ole juuri nimeksikään.
Vesimies N, Skorpioni M
3
1062
Vastaukset
- Vesuur
Skorpioonimiehet osaavat kyllä antaa näissä deitti-ilmoituksissa myönteisen (valheellisen) kuvan itsestään. Siinämielessä he ovat tyypillisiä deittaajia ja "pillunvonkaajia". Itse olen tämän karvaasti kokenut.
Mutta mikäs siinä, käy kiinni jos kerran olet noin tyhmä. - Lauralottasofia
ei mulle oo kyllä koskaan vaa´at sopinut eikä liiemmin kaksoset vaikka jokkun tykkää niistäkin..
jousimiehiä kannattaa mettästää.. vesimiehetkin on ok!- veskaritytsy
Kyllä mulla ja mun skorppari mihel ainakin menee ihan mukavasti ja onnen mennyt jo reilu vuoden.. Mäkin aluks ajattelin hiukan että taitaa olla joku pelimies kun katsoi aina niin "palavasti" mutta eipä sitten ollutkaan, eli rohkeesti vaan skorppari jahtiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927