Kuinka mikään horoskooppi voi

sopia vesimiesmiehen kanssa?

Vesimiesnaisena ihmettelen suuresti, kuinka minkään horoskoopin edustajat voivat sopia yhteen vesimiesmiesten kanssa, sillä vesimiehethän ovat tunnetusti kylmimpiä osoittamaan tunteitaan (niin miehet kuin naisetkin), mutta miehet osoittavat yleensä tunteita naisiakin vähemmän. Kun vesimiesmies on liian kylmä jopa vesimiesnaiselle, niin kuinka hän voi sopia millekään muullekaan horoskooppimerkille?

12

4273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tulen

      merkit sopii parhaiten, vesimiehen kanssa.Ei vesimies ole kylmä, kun oikea löytyy!

    • vai mikä on

      ???????????

    • veskarin kanssa

      ...voi sanoa yksinäiseksi. Sitä on vaan opittava sietämään mikäli yhteen on päätynyt. Toisaalta siinä saa vapauttakin, jos nyt sitten saa. Vesimiehen seurallisuus on niin kovasti diskreettiä, epäjatkuvuus on arkipäivää. Näin siis vesimiehen puolisona kommentoisin tätä elämisen aluetta. Puutut kuitenkin hyvin tärkeään asiaan, mutta valitettavasti keskustelua ei ole vielä syntynyt, vaan tämä keskusteluformaatti on tuttua toisesta ilmanmerkistä eli vaa'asta. Keskustelua ei vaan saa etenemään.

    • Laurasofiiia

      Jos on tarpeeksi ymmärtämystä niin toimii yhteen.. ite oon vesimies ja poikakaverini on vesimies.. Se ei puhu eikä pussaa juuri koskaan. pelkkää hellyyttä ja läheisyyttä saa vaan tiukasti vaatimalla. Mutta mies kyllä osoittaa tunteensa huomaamattomin teoin:) ja joskus pienillä huomioonotoilla.. tosin oon tapaillut vesimies poikia jotka on olleet koko ajan kiinni ettei sitä voi oikein sanoa pelkän aurinkomerkin mukaan.
      vesimies voi sopia myös jousimiehelle

      • jouskariäippä

        Ite oon vahvimmat ihastukseni löytäny juuri vm. Hän jonka haluaisin omakseni on vm, pitkä stoori takana ja ei todellakaan helppoa mutta uskon, että nuo vm tyypilliset piirteet sopii vaihtelun haluiselle jouskarille. Ei ainakaan tule tylsää millään saralla.Oon ymmärtäny että muutkin jouskarit kun minä kaipaavat vaihtelua ja jännitettä. Ja kyllä se vm tunteensa kertoo,
        ei vaan niin totutun itsestäänselvillä tavoilla, pitää osata ymmärtää :)


      • Laurasofiiia
        jouskariäippä kirjoitti:

        Ite oon vahvimmat ihastukseni löytäny juuri vm. Hän jonka haluaisin omakseni on vm, pitkä stoori takana ja ei todellakaan helppoa mutta uskon, että nuo vm tyypilliset piirteet sopii vaihtelun haluiselle jouskarille. Ei ainakaan tule tylsää millään saralla.Oon ymmärtäny että muutkin jouskarit kun minä kaipaavat vaihtelua ja jännitettä. Ja kyllä se vm tunteensa kertoo,
        ei vaan niin totutun itsestäänselvillä tavoilla, pitää osata ymmärtää :)

        mua taas on jousimiehet jo alkanut tympääseen just ton vaihtelunhalun takia. Kun menee pari vuotta sen kunnollisen luottamuksen ja rakkauden löytymiseen ei sitä silloin haluais taas menettää. muuten jouskarit on aina ollut kun sielunveljiä mulle.. mutta tuo järjetön alkuhuuman metsästys mitä ainaskin jousimiesmiehet tuntuu harrastavan..


    • mie&sie

      kyllä, kyllä...kaikki miespuoleiset vesimiehet joihin olen törmännyt niin ovat näyttäneet itsestään sen puolen jotta ovat hyvinkin hukassa noissa tunneasioissa. Toiset enemmän kuin toiset. Vesimiehit tuntevat usein olevansa myös muukalaisia...liekkö asioilla jotain yhteyttä.

      Vesimiehille en lähtisi suosittelemaan vedenmerkkejä jotka puolestaan ovat tunnetta täynnä. Vastamerkki leijona saattaisi olla hyvinkin suotuisa, samoin muutkin tulimerkit (jousimies ja oinas) sekä loput ilmamerkeistä (kaksonen ja vaaka). Nämähän nyt ei sulje pois sitä jotteiko sitä saattaisi näidenkin merkkien ulkopuolelta löytää kultaa.

      • voi saada hyvinkin

        "kylmän"ja tunteettoman kuvan aivan siitä yksinkertaisesta syystä että,on äärettömän epävarma ja ujo!!!!Vesimies on sydämeltään kiltti ja reilu kaikkia kohtaan,ei pelkästään lähimpiään vaan myös ystäviään ja työkavereitaan.Yleisilmeeltään voi veskari olla hyvinkin vaatimattoman näköinen tai sitten täysin vastakohta,eli hyvinkin huomiota herättävän näköinen,ei tietoisesti vaan puhtaasti persoonallisen näköinen joka tietysti herättää vastapuolessa useinkin huomiota.Vesimies mies sekä nainen on yleensä suunnattoman ujo,ujous peittyy usein päihteiden alle tai absolutismiin.Ihmisenä sekä mies että nais veskari on äärettömän herkkä ja hellä,ei halua pahaa kenellekään.On koko ihmiskunnan ystävä juoposta-hulluun ja vauvasta-vaariin.Rakastaa läheisiään yli kaiken ja tarjoaisi heille enemmän kuin kykenee.Hyvä valinta LEIJONALLE,VAA ALLE,KALALLE, JOUSIMIEHELLE,KAURIILLE JOPA JOILLEKIN HÄRILLE.Ravut rakastuvat TURHAAN vesimieheen,vesimies ei kestä rapujen jorinoita,eikä tiukkapipojen turhaa valitusta.Jos otat veskarin,varaudu muutoksiin,mielen purkauksiin ja voimakkaisiinkin mielipiteisiin!Jos jaksat tämän kaiken, niin voit uskoa ettet tule jäämään mitään ilman ja sinulla on aina kumppani vierelläsi tukemassa sinua,elämäsi etoopäivinäkin.


      • RL
        voi saada hyvinkin kirjoitti:

        "kylmän"ja tunteettoman kuvan aivan siitä yksinkertaisesta syystä että,on äärettömän epävarma ja ujo!!!!Vesimies on sydämeltään kiltti ja reilu kaikkia kohtaan,ei pelkästään lähimpiään vaan myös ystäviään ja työkavereitaan.Yleisilmeeltään voi veskari olla hyvinkin vaatimattoman näköinen tai sitten täysin vastakohta,eli hyvinkin huomiota herättävän näköinen,ei tietoisesti vaan puhtaasti persoonallisen näköinen joka tietysti herättää vastapuolessa useinkin huomiota.Vesimies mies sekä nainen on yleensä suunnattoman ujo,ujous peittyy usein päihteiden alle tai absolutismiin.Ihmisenä sekä mies että nais veskari on äärettömän herkkä ja hellä,ei halua pahaa kenellekään.On koko ihmiskunnan ystävä juoposta-hulluun ja vauvasta-vaariin.Rakastaa läheisiään yli kaiken ja tarjoaisi heille enemmän kuin kykenee.Hyvä valinta LEIJONALLE,VAA ALLE,KALALLE, JOUSIMIEHELLE,KAURIILLE JOPA JOILLEKIN HÄRILLE.Ravut rakastuvat TURHAAN vesimieheen,vesimies ei kestä rapujen jorinoita,eikä tiukkapipojen turhaa valitusta.Jos otat veskarin,varaudu muutoksiin,mielen purkauksiin ja voimakkaisiinkin mielipiteisiin!Jos jaksat tämän kaiken, niin voit uskoa ettet tule jäämään mitään ilman ja sinulla on aina kumppani vierelläsi tukemassa sinua,elämäsi etoopäivinäkin.

        Tämä kuvaus osui kyllä minun kohdallani enemmän kuin nappiin,tällähetkellä olen Vaakanaisen kanssa ja täytyy myöntää että sillä on kyllä mun kanssa kestämistä. Olen hämmästynyt sun sanoista Vesimiehestä,miten ne voi olla 100 % MINÄ.


      • teräsnainen
        voi saada hyvinkin kirjoitti:

        "kylmän"ja tunteettoman kuvan aivan siitä yksinkertaisesta syystä että,on äärettömän epävarma ja ujo!!!!Vesimies on sydämeltään kiltti ja reilu kaikkia kohtaan,ei pelkästään lähimpiään vaan myös ystäviään ja työkavereitaan.Yleisilmeeltään voi veskari olla hyvinkin vaatimattoman näköinen tai sitten täysin vastakohta,eli hyvinkin huomiota herättävän näköinen,ei tietoisesti vaan puhtaasti persoonallisen näköinen joka tietysti herättää vastapuolessa useinkin huomiota.Vesimies mies sekä nainen on yleensä suunnattoman ujo,ujous peittyy usein päihteiden alle tai absolutismiin.Ihmisenä sekä mies että nais veskari on äärettömän herkkä ja hellä,ei halua pahaa kenellekään.On koko ihmiskunnan ystävä juoposta-hulluun ja vauvasta-vaariin.Rakastaa läheisiään yli kaiken ja tarjoaisi heille enemmän kuin kykenee.Hyvä valinta LEIJONALLE,VAA ALLE,KALALLE, JOUSIMIEHELLE,KAURIILLE JOPA JOILLEKIN HÄRILLE.Ravut rakastuvat TURHAAN vesimieheen,vesimies ei kestä rapujen jorinoita,eikä tiukkapipojen turhaa valitusta.Jos otat veskarin,varaudu muutoksiin,mielen purkauksiin ja voimakkaisiinkin mielipiteisiin!Jos jaksat tämän kaiken, niin voit uskoa ettet tule jäämään mitään ilman ja sinulla on aina kumppani vierelläsi tukemassa sinua,elämäsi etoopäivinäkin.

        täydellinen pari. itse olen vesimiesnaaras ja mieheni on kauris. suhteessamme erilaisuus on rikkaus, yhteiselomme on onnellista ja molempia tyydyttävää. päätäväisyytemme ja kekseliäisyytemme tuo suhteeseen piristystä ja uusia ulottuvuuksia(esimerkkinä ruokaostokset:toinen suunnittelee ruoan ja toisella on jo visio valmistusmenetelmästä, sopiva viini harkitaan tarkasti yhdessä). kypsinä ihmisinä osaamme yhdistää maanläheisyyden ja aatteellisuuden. olemme todella pari, jolle ei löydy vertaa. sydän täytyy säilyttää avoimena toisilleen, silloin suhde toimii.


    • vesimiesn86

      Tähän asiaan vaikuttaa niin paljon myös kuumerkki. Itse olen seurustellut vesimiesmiehen kanssa joka oli liiankin riippuvaista ja sitoutuvaa tyyppiä minulle ja minä olen siis vesimiesnainen jousimiehen kuumerkillä. Ei ne kaikki vesimiesmiehtkään siis ole samasta muotista tehty!=)

    • libraman

      Tuolla netissä väittäävät seuraavaa

      Vesimiehen ja Vaa'an suhteessa kumpuilevat pehmeät poutapilvet. He arvostavat ja kehuvat kilvan toisiaan. Ulkopuolisista heidän elämänsä saattaa tosin näyttää teeskennellyn onnelliselta.

      Ehkä se suhde ei oo tosiaan kovin tulinen ja kuuma, mutta kuulemma harmoninen ja sopusointuinen. Jos molemmat ovat näet niin laiskoja riiteleen.

      Vaa'an kanssa toi vesimiehen kylmyys tuskin niin suuri ongelma, koska vaaka jaksaa rakastaa.

      Toisaalta oon kyll sitä mieltä, että ilman merkit on äärimmäisen tylsää seuraa. Kauheita jahkailijoita ja tyhjän höpöttäjiä. Kait niitä voi älykkäiks kehua, mutta kuka niitä jaksaa kuunnella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe