kukahan tuo nainen on 2

bumble bee

anteeksi jos olin epävarma kirjoittajan taidoistani... tässä jatkoa sitten.. (jos kiinnostaa)


Hengityksen kiihtyi jo todella ja tilanne oli toisaalta herkullinen. Olin joskus salaisissa fantasioissani haaveillut tämänkaltaisesta, mutta en olisi ikinä uskonut sen toteutuvan. Toisaalta olin hieman peloissanikin, kun en saattanut nähdä mitään. Samassa tunsin, kuinka naisen huulet alkoivat laskeutua alaspäin antaen rintakehälleni, ja vatsalleni kuumia suudelmia. Ihoni oli hiukan kananlihalla ja kaikki mikä minuun koski tuntuivat erityisen kuumilta, sillä olinhan juuri tullut viileästä suihkusta. Kuumat kädet riisuivat minihameeni alta ohuet pikkuhousuni ja aloin jo odottaa, että joku tekisi kovasti sykkivälle pyhätölleni jotain. Nainen alkoikin suudella reisiäni ja olen varma, että hän maistoi siitä kosteuteni, koska olin taatusti kosteana. Mutta kukaan ei kuitenkaan koskenut häpyyni, ja tunsin odotuksen ja suuren himon kasvavan sisälläni. Kuulin, kuinka Tuukka avasi housunsa, ja riisui ne. Samalla nainen tarttui kiinni niskaani ja suuteli erittäin kiihkeästi minua. Nyt minäkin tajusin käyttää käsiäni ja ryhdyin tunnustelemaan naista. Tunsin että hänellä oli hyvin pitkät ja paksut hiukset ja että hän oli rintaliivejä ja pikkuhousuja lukuun ottamatta alasti. Pysäytin käteni hänen rinnoilleen. Ne olivat juuri käteen sopivat ja liivien alla tunsin suurehkot, terhakkaasti näpöttävät nännit. Ensimmäistä kertaa kuulin naisen huokaavan. Vaimeasti, muuta kuitenkin.

Samalla hetkellä, Tuukka painoi täysin paljaan vartalonsa jälleen tiukasti minuun ja ohjasi kuuman ja kovan elimensä ensin peppuani vasten, ja sitten uloimpien huulten väliin. Hän viivytteli siinä hetken kai tunnustellakseen olinko tarpeeksi kostea. Minä olin, ja hän työnsi kalunsa hyvin hitaasti sisääni. Voihkaisin äänekkäästi mutta ääneni tukahtui halukkaaseen naisen kieleen.
Tuukka taatusti tiesi millaisessa kiimassa jo olin ja tiesi myös senkin, ”etten voinut sietää” hänen tahallista viivyttelyään, mutta hän jatkoi kiduttavan hitaasti ja minun teki mieli huutaa, että hän panisi vauhtia. Silloin nainen aukaisi pitsiset C-kupin rintaliivini, jotka siis yhä olivat olleet ylläni ja ne putosivat lattialle. Hän otti toisen nännini huultensa väliin ja rupesi leikittelemään sillä. Minusta tuntui jo että polveni pettävät alta ja kumppanini huomasivat kai saman. Tuukka vetäytyi ulos, ja minut talutettiin sängyn luo. Pikkuinen hameeni otettiin pois päältäni ja minut kaadettiin hellästi selälleen. Kuulin lakanoiden kahinaa ja yhtäkkiä tunsin kuumaa ja kosteaa suoraan kasvojeni yllä. Menin aluksi miltei kipsiin, sillä en ollut ennen nuollut naista. Mutta kun tunsin huulillani toisen kosteuden, uskaltauduin ojentamaan kieltäni. Jo pieni kosketus sai naisen voihkaisemaan käheästi, ja se antoi minulle rohkeutta jatkaa. Imin ja nuolin aluksi kai hieman haparoiden, mutta kun kuulin naisen nauttivan, sain kokoajan varmuutta jatkaa ja aloin jopa todella pitämään hänen maustaan. Yritin kokoajan ajatella mistä itse pitäisin ja nainen tuntui nauttivan yhä enemmän ja enemmän. Tiesin omasta kokemuksestani, että nainen nojasi käsillään nyt sängynpäätyyn, koska hän oli polvillaan ylläni. Yritin kuvitella miltä hän näyttäisi, mutta keskittymiseni meni kuitenkin täysin kieleni hallintaan.

Kuin muistutukseksi siitä, ettemme ole naisen kanssa kahden, Tuukka suuteli minua vatsalleni ja siirtyi alemmas. Hänen pikkuinen pukinpartansa kutitti minua vatsalla ja pian reisillä. Olin mennä sekaisin himosta. En tiennyt oikein mitä haluaisin. Toisaalta kaipasin kipeästi Tuukkaa sisälleni, toisaalta rakastin sitä, kun hän nuoli minua, ja oikeastaan olin kuin hurmoksessa siitä, että sain tehdä hyvää salaperäiselle neidolle. Olisin myös kiihkeästi halunnut nähdä naisen, sillä häntä tunnustellessani olin havainnut, että hän on hoikka ja muutenkin hyvin kaunisvartaloinen. Yhtäkkiä hätkähdin haaveilustani, kun tunsin että nainen pääni päällä voihkaisi melko äänekkäästi ja koko hänen kehonsa vavahteli voimakkaasti. Kuumat aallot kulkivat vartaloni läpi tuntiessani naisen värinän ja hänen kuuman emättimensä sykkeen. Hän nousi päältäni ja minut valtasi levoton tunne. Mutta sitä ei kestänyt kauan, sillä tunsin nyt Tuukan kovan kalun sivelevän alahuultani ja yritin näykätä sitä sievästi. Tuukka painoikin elimensä suuhuni ja aloin imeä sitä mielissään, sillä tiesin, että tämän ainakin osaisin. Tuukan hengitys tiheni nopeasti, kunnes se yhtäkkiä tukahtui ja kuulin hänen suutelevan tuota minulle tuntematonta naista. Jatkoin imemistä ja tunsin, ettei Tuukkakaan ollut kaukana. Hänen hengityksensäkin kulki nyt vapaasti ja hän huohotti raskaasti. Minä kiemurtelin hänen allaan ja nopeutin tahtia.

Samassa jouduin lopettamaan kiemurteluni, sillä nainen tarttui käsillään kiinni lantiooni painaen sitä pysymään paikoillaan. Hän asettui jalkojeni väliin ja raotti häpyhuuliani ja lipaisi kuin ohimennen klitoristani. Jos Tuukan suuri elin ei olisi ollut suussani, olisin varmasti herättänyt naapuritkin voihkaisullani, joka kuului nyt vain vaimeana kurkustani. Nainen imi ja nuoli ja leikitteli klitoriksellani. Välillä hän työnsi kielensä sisääni ja hyväili sormillaan nipukkaani. Olin saanut jo niin kiihottavaa ”esileikkiä”, etten kestänyt sitä enää ja tunsin kuinka jättimäinen aalto lähti sisältäni liikkeelle. Tuukan kalu alkoi sykkiä juuri ennen aallon tuloa ja hän purkautui voihkien suuhuni. Onnekseni kerkesin juuri nielaista ennen kuin oma orgasmini tuli. Olisin muuten varmasti tukehtunut. Laukeaminen oli erittäin voimakas ja kuumat ja kylmät väreet kulkivat pitkin kehoani.

Makasin sängyllä voimattomana. Tunsin oloni hiukan sekavaksi. Ympärilläni kuulin vain vaimeaa lakanoiden kahinaa. Sitten yhtäkkiä erotin naisen vaimeaa ääntelyä, kuin ininää. Aijoin juuri irrottaa liinan silmiltäni nähdäkseni mitä tapahtui, kun päättäväiset kädet tarttuivat omiini. Tuukka istui pääni takana ja piti minua ranteista kiinni pakottaen käteni pääni taakse. Tunsin naisen tulevan päälleni, tällä kertaa painaen suunsa suulleni ja hieroen vartaloaan omaani. Tunsin kiihkon jälleen valtaavan minut. Naisen kiemurtelu päälläni oli uskomattoman kiihottavaa, ja kun hän hieroi häpykummullaan omaani, en voinut olla huokaamatta. Nainen suuteli minua joka puolelle, ja liikkui sulavasti kuin käärme. Sitten hän nousi pois ja jäin sykkivine jalkoväleineni vikisten makaamaan. Kauan ei tarvinnut vikistä, sillä tunsin jotain kylmää ja kovaa painavan häpyäni vasten. Säikähdin hieman mutta kun nainen oli takaisin päälläni, ymmärsin, että hänellä on sellaiset penishousut jalassaan. Tuukka vapautti käteni, mutta sidettä en saanut ottaa silmiltäni. Kiedoin käteni naisen ympärille hänen työntyessä hitaasti mutta päättäväisesti sisääni. Sivelin hänen pehmeää ihoaan kuin haltioituneena. Olin näet jälleen aivan sekaisin kiihkosta. Nainen aloitti varovaisesti työnnöt. Tunsin kuinka hänen kovat nänninsä hivelivät omiani ja ihoani, ja kuinka hänen kielensä välillä uppoutui suuhuni, samalla kun sauva liikkui sisälläni. Tuukka taisi katsella vieressä ja pitää näkemästään, koska kuulin hänen huokaavan. Voi kunpa minäkin olisin nähnyt!

Ehkä Tuukka kuitenkin jo kyllästyi sivusta seuraajan rooliinsa, koska nainen vetäytyi minusta kauemmas ja tunsin Tuukan kädet lanteillani. Hän käänsi minut polvilleni ja työntyi melko reippaasti sisääni. Yllätyin hieman hänen ”rajuudestaan”, muuta olin nopeasti mukana. Miksipäs en olisi ollut? Hän aloitti reippaat työnnöt hengittäen kuitenkin melko rauhallisesti, toisin kuin minä, sillä voihkin äänekkäästi. Tunsin naisen sormet klitoriksellani ja hän tuntui nauttivan katselemisesta, äänestä päätellen. Minä olin jo miltei valmis päivän toiseen orgasmiin, kun Tuukka yhtäkkiä vetäytyikin ulos. Huokaisin harmistuneena, mutta samalla tunsin Tuukan kalun pyllynreiälläni. Tuukka painui hitaasti sisään ja työnteli varovaisesti, kuitenkin kokoajan nopeuttaen vauhtia. Laukeamiseni oli jo äsken lähellä, ja kun nainen työnsi sauvan sisälleni, tunsin olevani pian hekuman huipulla. Toinen orgasmini tuli voimakkaampana. Polveni pettivät täysin alta ja vaivuin vatsalleni sängylle. Kuulin Tuukan käyvän kylpyhuoneessa, kai pesaisemassa kalunsa.

Kun Tuukka tuli takaisin, kuulin hetken lakanoiden kahinaa ja sitten hän sanoi:” Nyt kulta, nyt saat katsoa” ja minä avasin siteen. Suoraan silmieni edessä näin upean vartalon ja punaiset pitkät hiukset mieheni päällä. Naisen kiinteät rinnat heiluivat hiukan hänen ratsastaessaan rauhallisesti Tuukan päällä. Katselin lumoutuneena, ja raukeana omista orgasmeistani, kahden kauniin vartalon työskentelyä. Hetken levättyäni nousin istualleen suutelemaan naista huulille ja rinnoille, samalla kun heidän tahtinsa kiihtyi. Nainen voihki ja huokaili raskaasti ja tarttui minua olkapäistä lujasti lauetessaan. Hän nousi pois ja mieheni katsoi minuun anovasti. Tietysti istuin hänen päälleen ja sujautin uljaan elimen sisääni. Tuukka hieroi aluksi rintojani, mutta vauhdin kiihtyessä hän tyytyi tukemaan minua lantiosta. Ei mennyt kauan kun tunsin sisälläni valtavaa sykkimistä ja Tuukka laukesi. Jäin hänen päälleen makaamaan ja suutelin häntä. Katsoin myös naiseen joka tyytyväinen ilme kasvoillaan hymyili minulle ja sanoi:” vielä ehtii bilettämään, tyttöjen kanssa”. Iskin hänelle silmää.

6

4453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-haukottelija

      Itselläni kun ei ole varaa ryhtyä kriitikoksi, mutta tarinasi oli mielestäni oikeinkin mukava.. "kuuma"..;)Eli tuossa aiemmin kun "haukottelin" niin enpä enää..!! Ihan mukava juttu!

      Eli älä suotta aristele kirjoittamista, anna vaan halujen siirtyä paperille, parhaat jutut syntyy, kun ei turhia mietiskele tai epäröi!

      • bumble bee

        mukavaa että kelpasi... ens kerralla kirjoitan koko tarinan kerralla! promise;)


      • bumble bee
        bumble bee kirjoitti:

        mukavaa että kelpasi... ens kerralla kirjoitan koko tarinan kerralla! promise;)

        jos tätä viel joku lukee ni saa ja pyydän laittamaan kommenttia. Sillä jos aion jatkaa kirjoittelua, haluan tietää kannattaako minun, ja olisiko missä parannettavaa...?
        :)


      • sallutus
        bumble bee kirjoitti:

        jos tätä viel joku lukee ni saa ja pyydän laittamaan kommenttia. Sillä jos aion jatkaa kirjoittelua, haluan tietää kannattaako minun, ja olisiko missä parannettavaa...?
        :)

        kirjoita lisää


      • poju
        sallutus kirjoitti:

        kirjoita lisää

        ihan hienosti keksitty tarina :) kirjota lisää


      • asdfff
        poju kirjoitti:

        ihan hienosti keksitty tarina :) kirjota lisää

        oikein hyvä tarina. oikein. kirjoita ihmeessä lisää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe