Autoni ohjekirjassa seisoo H7 mutta ne ovat huonokestoiset. Voiko laittaa H4, mitä eroa noilla on kuin, että viimeksi mainittu on edullisempi ja kestävämpi.
H7 ohjeessa, laittaako kuitenkin H4
8
3806
Vastaukset
- Joku vaan
Koitappa saaha käymään, ovat erillaisia lamppuja! Et saa mahtumaan vaikka kuinka yrittaisit...
- kiitosta vaan
Tämä selvä, jäi vain sellainen käsitys kun luin yhtä lehtijuttua jossa vertailtiin noita kahta ja annettiin ymmärtää, että voisi itse valita..?
mut kiitti! - vaihtaa umpiot
kiitosta vaan kirjoitti:
Tämä selvä, jäi vain sellainen käsitys kun luin yhtä lehtijuttua jossa vertailtiin noita kahta ja annettiin ymmärtää, että voisi itse valita..?
mut kiitti!sellaisiin joihin sopii h4. ei liene kuitenkaan helppoa...
- -laiset
Eri kannat, eri kokoiset.
H4ssä lyhyen ja pitkän valon hehkulanka, H7ssa vain yksi.
H7skat kannattaa yleensä valita longlife mallit, on toki hiukan heikompi valoteholtaan, mutta ei tarvitse vaihtaa usein (edellisessä autossa ne kestivät n. 150tkm ajot).- lognlifeä etsimässä
longlife ?
minkä merkkiset/malliset polttimot noin hyvin kestävät ?
haluan sellaiset itsellenikin. vaihto kun on vähintäänkin hankala, niin tuollaiset sitten seuraavaksi. - meister69
lognlifeä etsimässä kirjoitti:
longlife ?
minkä merkkiset/malliset polttimot noin hyvin kestävät ?
haluan sellaiset itsellenikin. vaihto kun on vähintäänkin hankala, niin tuollaiset sitten seuraavaksi.GE eli general electric:t ovat kestäneet.
- Ge=Philips=Osram=Bosch
500 000 km matkalla olen vaihtanut 12 paria H7-polttimoita, en tosin pareittain, vaan aina vain sen yhden kerrallaan, joka on mennyt rikki. Kestoikä on ollut välillä 40 000 km - 55 000 km merkistä riippumatta: Osram, GE, Bosch, Philips, longlife tai ilman long lifeä.
- valot päällä
Monasti polttimoiden lyhyt ikäisyyteen vakuttaa auton liallinen latausjännite. Jos jännite on liian korkea tai esim latausreleen toiminta aiheuttaa jännitepiikkejä ei mikään polttimo kauaa kestä. Plussa puolena tietysti on hieman suurepi valoteho ylimääräisen jännitteen ansiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835