Kevät herättää

kaaru

tunnen tyhjyyden
asun autiossa tuvassa
missä tuulee
koskettamatta mitään
siellä myrskyää
kuitenkaan ei kaada

kaikille tunteille tyhjä
ei mikään saa minua
nauramaan ei itkemään
tarvitsen nyt lepotauon

huokaisen
istun odottamaan
Sinua

näin keväällä olet aina saapunut
lohduttanut talven jäljiltä
asuttanut kesän
saanut nauramaan

kuulen jo lintujen laulavan

11

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      San suoraan vaan että miun lemmikkivaris
      on pesiytyny sinne siun lähettyville...
      voi rähmä käske se heti kotio!!(vai muka
      linnunlaulua, sie oot tiätty antanu sille
      takapihalla evästä ja se on jääny sinne
      raakkumaan...pöh!)

      JA MITÄ..siulla on siellä'
      autiotupa josta et oo kertonu mitään(virittelee
      jo kameraa...)

      Mutta se rakkaus, se tulee kesäkuun
      ensimmäinen päivä kello 16.42 ja sadasosat
      päälle!

      Mie piän runoistas mokoma=))))

      • kaaru

        Sun taikoihin nyt uskominen, se kun tulee vielä kalliiksi...oikein harmittaa ja eik täällä mitää varista oo raakkumas, on nii hiljaista jot kuulis neulan putoovan!!!

        Kiitti kun lensit tänne, käyn ny taisteluu ...lenkille:)))


    • "tunnen tyhjyyden"

      Semmosiaki oi joi aikoja ollu niin paljon,
      satoi satoi en nähny oli kesä ja kuumaa.
      Silloo sitä piiloonsa menee kuin karhu

      kaaru
      katoha vaan karhutki eikös neki jo
      oo koloistaan esiin tulleet
      nuuskitaas ilimaa keväälle eikös vaan - tuoksu

      Puhallan nyt sinnepäin läpi lumisateen
      *hymy* pieni lämmittämään..Liisa

      • kaaru

        Kattelin saunan lauteilta
        eilen illalla, kyl tääläkin
        muutama lumihiutale tuli
        mut lenkillä ei vielä satanut

        Sunnuntaihin hymy sinne....


    • herättää sydämen...

      Kauniisti sanailet...

      • kaaru

        Lähdin etsiin yhtä vanhaa runoa
        aukaisin vahingossa wordin
        ja sormet kirjoitti tämän:)

        Kiitos!


    • Jotenkin jään hetkeksi elämään
      runojesi sanoihin-hetken-ja
      sama aaltopituus ennen kevään
      ensi myrskyä.

      • kaaru

        runosi luona saat viivähtää
        enemmän kuin hetken
        olen otettu jos sama
        aaltopituus täällä
        Hämeessä leijailee
        bittitaivaalla

        Kiitos sanoistasi)


      • kaaru kirjoitti:

        runosi luona saat viivähtää
        enemmän kuin hetken
        olen otettu jos sama
        aaltopituus täällä
        Hämeessä leijailee
        bittitaivaalla

        Kiitos sanoistasi)

        Kiitos - ja mekö Hämeen
        hitaita,jos näin luulevat,
        niin ovat omaansa eksyneitä.

        Mielen Aurinkoa Sinulle ja
        loskat potkitaan pois - täältäkin.


    • tomppa2006

      ...myös minulle kevät on kuin virstanpylväs...

      Alku uudelle ja kauniille. Olet kuvannut sen hienosti runossasi. Pidin lukemastani.

      • kaaru

        kevät on eteinen kesälle
        lenkille lähden imemään
        kevään tuoksuja

        Kiitos kun ehdit poiketa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe