tunnen tyhjyyden
asun autiossa tuvassa
missä tuulee
koskettamatta mitään
siellä myrskyää
kuitenkaan ei kaada
kaikille tunteille tyhjä
ei mikään saa minua
nauramaan ei itkemään
tarvitsen nyt lepotauon
huokaisen
istun odottamaan
Sinua
näin keväällä olet aina saapunut
lohduttanut talven jäljiltä
asuttanut kesän
saanut nauramaan
kuulen jo lintujen laulavan
Kevät herättää
11
264
Vastaukset
- Minanoita
San suoraan vaan että miun lemmikkivaris
on pesiytyny sinne siun lähettyville...
voi rähmä käske se heti kotio!!(vai muka
linnunlaulua, sie oot tiätty antanu sille
takapihalla evästä ja se on jääny sinne
raakkumaan...pöh!)
JA MITÄ..siulla on siellä'
autiotupa josta et oo kertonu mitään(virittelee
jo kameraa...)
Mutta se rakkaus, se tulee kesäkuun
ensimmäinen päivä kello 16.42 ja sadasosat
päälle!
Mie piän runoistas mokoma=))))- kaaru
Sun taikoihin nyt uskominen, se kun tulee vielä kalliiksi...oikein harmittaa ja eik täällä mitää varista oo raakkumas, on nii hiljaista jot kuulis neulan putoovan!!!
Kiitti kun lensit tänne, käyn ny taisteluu ...lenkille:)))
"tunnen tyhjyyden"
Semmosiaki oi joi aikoja ollu niin paljon,
satoi satoi en nähny oli kesä ja kuumaa.
Silloo sitä piiloonsa menee kuin karhu
kaaru
katoha vaan karhutki eikös neki jo
oo koloistaan esiin tulleet
nuuskitaas ilimaa keväälle eikös vaan - tuoksu
Puhallan nyt sinnepäin läpi lumisateen
*hymy* pieni lämmittämään..Liisa- kaaru
Kattelin saunan lauteilta
eilen illalla, kyl tääläkin
muutama lumihiutale tuli
mut lenkillä ei vielä satanut
Sunnuntaihin hymy sinne....
herättää sydämen...
Kauniisti sanailet...- kaaru
Lähdin etsiin yhtä vanhaa runoa
aukaisin vahingossa wordin
ja sormet kirjoitti tämän:)
Kiitos!
Jotenkin jään hetkeksi elämään
runojesi sanoihin-hetken-ja
sama aaltopituus ennen kevään
ensi myrskyä.- kaaru
runosi luona saat viivähtää
enemmän kuin hetken
olen otettu jos sama
aaltopituus täällä
Hämeessä leijailee
bittitaivaalla
Kiitos sanoistasi) kaaru kirjoitti:
runosi luona saat viivähtää
enemmän kuin hetken
olen otettu jos sama
aaltopituus täällä
Hämeessä leijailee
bittitaivaalla
Kiitos sanoistasi)Kiitos - ja mekö Hämeen
hitaita,jos näin luulevat,
niin ovat omaansa eksyneitä.
Mielen Aurinkoa Sinulle ja
loskat potkitaan pois - täältäkin.
- tomppa2006
...myös minulle kevät on kuin virstanpylväs...
Alku uudelle ja kauniille. Olet kuvannut sen hienosti runossasi. Pidin lukemastani.- kaaru
kevät on eteinen kesälle
lenkille lähden imemään
kevään tuoksuja
Kiitos kun ehdit poiketa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483