GSX-R tulppa-avain

MikaHJ

Mimmonen avain pitää olla, että saan vm. 1989 Suzuki GSX-R:stä tulpat irti. Kyseessä siis 750cc. Ei tahdo minkäänlainen hylsy tai normi tulppa-avain ylttää tulpan kantaan asti.

7

2420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsx-f

Mulla samainen ongelma viimekeväänä kun ekaa kertaa tulppia aloin vaihtelemaan, eitulppa-avain mahtunut eikä myöskään pituus riittänyt missään omassa avaimessa joten ajoin paikalliselle huoltoasemalle ja pyysin lainaksi tulppa-avainta joka mahtui ja sain tulpat vaihdettua. Toivottavasti saat jostain hankittua sopivan avaimen.

• no muuten

Hyvin pitkälti sama avain kuin banditissa eli 18mm ja pitkä tulppa-avain,katoppa esim. storm-motor tai duell tai all-right kyllä noista jostakin löytyy varmasti...

• löpö 
        no muuten kirjoitti:

Hyvin pitkälti sama avain kuin banditissa eli 18mm ja pitkä tulppa-avain,katoppa esim. storm-motor tai duell tai all-right kyllä noista jostakin löytyy varmasti...

bandiitin tulppa on 17 milliä.

• jhgfds
        löpö  kirjoitti:

bandiitin tulppa on 17 milliä.

paikallisesta suzuki liikkeestä/huollosta.
        Itse hain pari vuotta sitten Oulussa Hirvoselta.
        Tais olla joku intruderin avain joka sopi.

• Gixxer 1100

Sen tulppa avaimen voi tehdä tavallisesta pitkästä tulppahylsystä.Oikean koon saa katottua vaikka vanhasta tulpasta. Mirkelissä hioo seinämiä hylsyn päästä muutaman sentin matkalta,mutta pitää varoa ettei hio puhki.Ei tarvi ostaa kalliita avaimia pyöräliikkeestä,ku hommaa jonku parin euron hylsyn.

• Vilén

sitten voi perustaa tulppahylsytehtaan ja sitten kun se menee konkkaan niin voi ostaa konkurssipesältä tulppahylsyn edullisesti.

• Vilén kirjoitti:

sitten voi perustaa tulppahylsytehtaan ja sitten kun se menee konkkaan niin voi ostaa konkurssipesältä tulppahylsyn edullisesti.

...google-hakuun "tulppa-avain 18", jo löytyy jopa 180 mm pitkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe