Mimmonen avain pitää olla, että saan vm. 1989 Suzuki GSX-R:stä tulpat irti. Kyseessä siis 750cc. Ei tahdo minkäänlainen hylsy tai normi tulppa-avain ylttää tulpan kantaan asti.
Vastaukset 7
- gsx-f
Mulla samainen ongelma viimekeväänä kun ekaa kertaa tulppia aloin vaihtelemaan, eitulppa-avain mahtunut eikä myöskään pituus riittänyt missään omassa avaimessa joten ajoin paikalliselle huoltoasemalle ja pyysin lainaksi tulppa-avainta joka mahtui ja sain tulpat vaihdettua. Toivottavasti saat jostain hankittua sopivan avaimen.
- no muuten
Hyvin pitkälti sama avain kuin banditissa eli 18mm ja pitkä tulppa-avain,katoppa esim. storm-motor tai duell tai all-right kyllä noista jostakin löytyy varmasti...
- löpö
no muuten kirjoitti:
Hyvin pitkälti sama avain kuin banditissa eli 18mm ja pitkä tulppa-avain,katoppa esim. storm-motor tai duell tai all-right kyllä noista jostakin löytyy varmasti...
bandiitin tulppa on 17 milliä.
- jhgfds
löpö kirjoitti:
bandiitin tulppa on 17 milliä.
paikallisesta suzuki liikkeestä/huollosta.
Itse hain pari vuotta sitten Oulussa Hirvoselta.
Tais olla joku intruderin avain joka sopi.
- Gixxer 1100
Sen tulppa avaimen voi tehdä tavallisesta pitkästä tulppahylsystä.Oikean koon saa katottua vaikka vanhasta tulpasta. Mirkelissä hioo seinämiä hylsyn päästä muutaman sentin matkalta,mutta pitää varoa ettei hio puhki.Ei tarvi ostaa kalliita avaimia pyöräliikkeestä,ku hommaa jonku parin euron hylsyn.
- Vilén
sitten voi perustaa tulppahylsytehtaan ja sitten kun se menee konkkaan niin voi ostaa konkurssipesältä tulppahylsyn edullisesti.
Vilén kirjoitti:
sitten voi perustaa tulppahylsytehtaan ja sitten kun se menee konkkaan niin voi ostaa konkurssipesältä tulppahylsyn edullisesti.
...google-hakuun "tulppa-avain 18", jo löytyy jopa 180 mm pitkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381