Vistan kirjautumisikkunassa laitoin aikoinani On screen näppäimistönn päälle. Ja siinäpä se on ollutkin siitä lähtien.
Ikkuna on siis se, jossa valitaan käyttäjä.
Kun valitsen täpän, ettei sitä näytetä,häviää näppäimistö, mutta näppäimistö palaa siihen, kun kirjaudun ulos ja tulen kirjautumisikkunaan takaisin. Täppä on palannut on screen valintaan itsekseen. Käyttäjiä on 6.
Eihän se mitään haittaa, mutta pitäisihän se saada häviämään, kun kerran on olemassa sekin mahdollisuus. Ohjeen mukaankin. Mutta ei toimi.
Tietääkö joku tohtori lääkkeen?
On screen-näppäimistö ei lähde pois
5
900
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Näppäimistön saa pois ohjauspaneelin Helppokäyttökeskuksen käytä tietokonetta ilman... toiminnossa.
- On the screen
Vielä kerran kerron, missä se näppis on.
Se näkyy silloin, kun olen käynnistänyt koneen ja en ole kirjautunut käyttäjänä vielä omaan profiiliini.
Helppokäyttötoiminnoissa jne. käytä tietokonetta ilman....ei ole siansorkka paikoillaan. Silti näppäimistö mollottaa KIRJAUTUMISIKKUNASSA!
Vaikka painan vas. alakulmasta lootaa ja otan siansorkan pois On screenin kohdalta. Sinne se palaa pyytämättä, ihan ilmaiseksi. Näppäimistö on pois vain sen aikaa, kunnes suljen oman profiilini(kirjaudu ulos) ja Vista palaa kirjautumisikkunaan.- Vista koneessa
sama ongelma täällä ja olen kokeillut kaikkea, mutta ei lähde pois
- MinäIte.
Vista koneessa kirjoitti:
sama ongelma täällä ja olen kokeillut kaikkea, mutta ei lähde pois
Mee sinne Perinteiseen näkymään ja hae -Helppokäyttökeskus-
Valitse alapuolelta listalta -Käytä tietokonetta ilman hiirtä tai näppäimistöä-
Tarkista onko siellä ruksi kohdassa: käytä OnScreen-näppäimistöä. Jos on, ota pois ja tallenna. - JP
MinäIte. kirjoitti:
Mee sinne Perinteiseen näkymään ja hae -Helppokäyttökeskus-
Valitse alapuolelta listalta -Käytä tietokonetta ilman hiirtä tai näppäimistöä-
Tarkista onko siellä ruksi kohdassa: käytä OnScreen-näppäimistöä. Jos on, ota pois ja tallenna.Tuo toimii vain kun olet jo kirjautunut sisään windowsiin mutta ei edelleenkään toimi tuohon sisäänkirjautumis ikkunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446