Olisin kiinnostunu tietämään, että onko mahdollista että oon raskaana ?
Oireita on ollu pieni yökötys mutta ei mitään oksentelua, alamahan särkemistä ja nipistelyä, rinnat ovat sivuilta kipeät ja hiukan turvonneet.
Tein raskaustestin maanantaina, ei tullut esiin kuin 1 punainen viiva, eli näytti että en ole raskaana.
Nyt sitten eilen tein uudelleen testin, tuli esiin 1 vahva punainen viiva ja alemmaksi todella huonosti huomattava punainen haamuviiva, joka näkyy vaan kunnon valossa.
Sitten tänään alkoi menkat ??? Tuollaista rusehtavaa vuotoa, ei mitenkään voimakasta.
Onko mahdollisuus että olen raskaana ja milloin olisi hyvä tehdä toinen raskaustesti uudelleen ?
Raskaana ja kuukautiset
4
722
Vastaukset
valemenkat?
Itselläni tuli alkuraskaudessa, mutta en kyllä silloin ollut vielä testannut raskauttani.
Ajattelin että ok, nyt ne sit alko, mut ne kesti vaan 1 päivän. Ajattelin että ei siinäkään viel mitään, ku mulla on aina ollu epäsäännölliset mensut. mut sit meni 2 viikkoa ja ei kuulunut menkkoja, tein testin ja kaksi viivaahan se näytti.- ......
Tee uusi testi muutaman päivän päästä. Tuli mullekin valemenkat. Mutta varhainen keskenmeno vaikutti myös samalta... se vuoto vaan koveni sitten normaaliksi menkoiksi myöhemmin.
- valemenkat
Mulla keskenmeno alkoi rusehtavalla vuodolla. Mutta olen myös kuullut "valemenkoista", joten ei välttämättä mitään hätää.
vaan niin sanottua rospuuttovuotoa ruskea vuoto. Ei ole vielä kk. Neuvolassa joskus sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.644830Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2643673Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2753373Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1143280Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie332546Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271618- 1051590
- 1721231
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA841130Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341021