Tarja Senne

Suuntaan etsinyt

Onko kellään kokemusta Tarja Sennestä? Soitin itse ja yllätyin siitä, kuinka asiat osuivat kohdalleen.

21

7116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Untenmaille

      Olen soittanut useamman kerran. On nähnyt asiat aikalailla oikein. Miellyttävä realistinen kanavoija ja aurasta katsoja.

      • Kiinnostunut ihminen408

        saisinko hänen puhelin numeron?
        Voiko siellä käydä henkilökohtaisesti?Paljonko maksaa?Kiitos tiedosta.


      • Suuntaa etsinyt
        Kiinnostunut ihminen408 kirjoitti:

        saisinko hänen puhelin numeron?
        Voiko siellä käydä henkilökohtaisesti?Paljonko maksaa?Kiitos tiedosta.

        Numero on 0600-303066 ja joku minuuttitaksa siinä oli...


      • Kiinnostunut987
        Suuntaa etsinyt kirjoitti:

        Numero on 0600-303066 ja joku minuuttitaksa siinä oli...

        Kiitos
        Numerosta!


      • Anonyymi
        Suuntaa etsinyt kirjoitti:

        Numero on 0600-303066 ja joku minuuttitaksa siinä oli...

        Kiitos mainoksestasi, en soita


      • Anonyymi
        Kiinnostunut ihminen408 kirjoitti:

        saisinko hänen puhelin numeron?
        Voiko siellä käydä henkilökohtaisesti?Paljonko maksaa?Kiitos tiedosta.

        Itteänsä kehuu ja kyselee omista asioistaan, melkoista...


    • _Ninnukka_

      Kannattaa ehdottomasti käydä. Olen selvänäkijöiden/meedioiden suurkuluttaja ja vertailukohtaa löytyy moneen.

      Toiset, ketkä ovat lähiajalla tienneet, ovat unelmapolku -ennustaja ja bedetten ursula!!

      • Ardnilli

        Minä olisin myös kinnostunut. Kerroteko miten tämä näkijä näkee?? Onko konkreettinen vaiko puhuu abstraktilla tasolla? Näkeekö lähelle vai pidemmälle ajalle?
        Kiitos!!!!


    • +++

      Olen käynyt Tarja Sennen vastaanotolla hänen kotonaan. Hän on todella miellyttävän tuntuinen ihminen. Äänitin istunnon kasetille, jota aina silloin tällöin vieläkin kuuntelen. Minulle tulleet viestit koskivat lähinnä oman henkisen tieni avautumista ja etenemistä. Sain kyllä mahdollisuuden esittää ihan "maallisiakin" kysymyksiä. Hyvä ja positiivinen kokemus.

    • oikeatotuus

      Huijari!!! Ystäväni kuoli kun luotti hänen ohjeisiinsa!!! Älkää ystävät rakkaat menkö 'tähän eksytykseen'!! Rukoilkaa ennemmin että Taivaan Jumala auttaisi ja neuvoiksi teitä! Vain sieltä saa todellisen avun!

    • tarja-fani

      Hänestä sain hyvät energiat,mukava,lämmin ihminen.suositteluni

      • Anonyymi

        Älä jaksa! Niin läpinäkyväääääääääääääääääääää!!!!!!!!"


    • tarjarulettaa

      Miten ihana ihminen <3 olen itsekin näillä aalloilla jollain tasolla ja täytyy sanoa että paikkaansa piti asiat :) lämpimät suositteluni

      • Anonyymi

        Kiitos Tarja


      • Anonyymi

        Niinhän se on, kuka vaan ihminen voi olla ihana ja asiatkin voi pitää paikkansa mutta sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä selvänäöllisten asioitten kanssa. Naapurissa voi vaikkapa joku mummo asustella, oikein olla ihana ja asiansa pitää aina paikkansa mutta ihan vaikka leipuri tai kokki ammattina.


    • Anonyymi

      Kävin ja aika huijattu olo tuli. Voi ei... Ihan jonninjoutavaa löpinää eikä käteen jäänyt kuin tyhjä lompakko ( 75€ bye bye)

    • Anonyymi

      Kiitos Tarja kivan ketjun aloituksesta ja mainonnasta joka on melko läpinäkyvää.

    • Anonyymi

      Soitit itsellesi? Kiinnostavaa, kerro lisää!

      • Anonyymi

        Ketju 2009 vuodelta ja vouhotetaan. No mut, tuleehan se nimi näinkin esiin näkyville.

        Tarjasta ei ole mitään kokemusta mulla, mutta onhan hän jo kauan tehnyt. Mukaan mahtuu varmasti onnistumisia ja epäonnistumisia.

        Kertokaas ihmiset - miten voi pyytää itselleen suosituksia näkijöistä täällä, kun aina tullaan vinkumaan mainostusta. Mistä niitä kokemuksia sitten saa? Niitä on kuitenkin hyvä saada lukea/kuulla, kun seassa on kaikenlaista. Itse olen kirjoittanut Ellit palstalla paljonkin kokemuksiani muista näkijöistä ja näkemisestä ylipäätään. Sitähän se keskustelu ylipäätään on.

        Ellien vanhalla palstalla oli jo aikaa sitten päästy tästä mainos-huutamisesta onneksi eroon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju 2009 vuodelta ja vouhotetaan. No mut, tuleehan se nimi näinkin esiin näkyville.

        Tarjasta ei ole mitään kokemusta mulla, mutta onhan hän jo kauan tehnyt. Mukaan mahtuu varmasti onnistumisia ja epäonnistumisia.

        Kertokaas ihmiset - miten voi pyytää itselleen suosituksia näkijöistä täällä, kun aina tullaan vinkumaan mainostusta. Mistä niitä kokemuksia sitten saa? Niitä on kuitenkin hyvä saada lukea/kuulla, kun seassa on kaikenlaista. Itse olen kirjoittanut Ellit palstalla paljonkin kokemuksiani muista näkijöistä ja näkemisestä ylipäätään. Sitähän se keskustelu ylipäätään on.

        Ellien vanhalla palstalla oli jo aikaa sitten päästy tästä mainos-huutamisesta onneksi eroon...

        Niinpä ja oli muutenkin pääasiassa asiallista kommunikointia..voi kun pääsisi edes lukemaan vanhoja ketjuja..:((((


    • Anonyymi

      Enää en aio hänelle soittaa, jaaritteli vain täyden ajan ympäripyöreitä mm. jostain porras-symboleista, sekä aikaisemmalla kerralla sanomansa asiansa kertoi nyt aivan täysin päinvastoin. Mikään ei pitänytkään enää paikkaansa mitä oli ennen nähnyt. Rahat meni mullakin kankkulan kaivoon. En kyllä mitään hyvää energiaa hänestä saanut, enemmin latisti mielialaa kuunnella sitä höpinää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe