Loton jättipotin toinen puolikas melkein 4 milliä tuli raumalle. Kellehän rahat meni?
Lottovoitto raumalle
12
4161
Vastaukset
- ..mulle
Viisi riviä tein Tallikedon ABCllä tänään. Kolmeen kertaan tarkistin kupongin ja parhaassa rivissä oli peräti kaksi oikein. Pitänee alkaa kyttäämään naapureita entistä tarkemmin..
- kuka hyvänänsä
niin onnittelut täältä!
Käytä rahat järkevästi, on kuinkin loppuunasti aateltuna pikkusumma. Eli ei se mersu oo ihan ykkös välttis... - Oikeaan osoitteeseen.
Toivottavasti meni puolalaisille Olkiluodon parakkikylään. Sen verran ovat saaneet sontaa silmilleen saaneet tässä kylässä.
- en olis uskonut
Pentti Hilkurin perheessä juhlitaan tänään.
Onnittelut Syvärauman suuntaan!- LöttöTöttö
Nummel repes riamu enne 9 ja ulvonta ihan kauhja 20 minutti. Vesitorni juurell
- Ihana aamu
LöttöTöttö kirjoitti:
Nummel repes riamu enne 9 ja ulvonta ihan kauhja 20 minutti. Vesitorni juurell
Joko naapurisi viedään täytekakkuja? Nyt alkoi hauska kyttäys,kaikki mukaan.Muistakaa raportoida
- Jerobeam Salakyttä
Ihana aamu kirjoitti:
Joko naapurisi viedään täytekakkuja? Nyt alkoi hauska kyttäys,kaikki mukaan.Muistakaa raportoida
Kannattaa pitää silmällä naapurin ilmettä. Hymyileekö naapuri tarpeetomasti? Lauleleeko hän itsekseen? Lueskeleeko hän autolehtiä poissaolevan näköisenä? Onko naapurin roskapusseissa tyhjiä shampanjapulloja ja kaviaarijäämiä? Onko naapurilla uudet kengät? Kulkeeko hän iso sikaari hampaissaan?
- Merkin antaja
Voin sanoa että onnellinen voittaja käy satamassa töissä,ja tekee pitkää päivää edelleen.
- joku hyväkäs
isot rahat ilman omaa ansiota.
- ktm350
teit vituttaa vaa
- sen voiton
Arvaukset ei ollut lähelläkään.
Ihan turhaa alkaa "metsästämään" voittajaa,
koska jos hän ei halua julkisesti esiin tulla, toisin kuin Jämsän porukka,
ei sitä saa ikinä julkisesti tietää.
Parempi on vaan itse alkaa lottoamaan, kun noinkin pieneen kaupunkiin PÄÄpotti osui :)
Itekki meinaan kyl alkaa pistämään kuponkia vastedes sisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131217
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133