Rakkauden kukkaa

Pitäähän hoitaa

Voi sua kulta
sun masuki näkyy
mites minä en ookkaa
tarpeeks huolehtinnu

Annas tai nakkaas
tai minä otan ja riisun
kulta mitäs oot mieltä

Onhan tämä paitas
auringon haalistama jo
teenkös matonkutteiks

Vaii tykkäätkös sää tästä
niin ettet raaski - luopua

Oonkoha määki jo haalistunnu
haluisitkos jo minustaki - luopua

Oishan noita paitoja - uusia
ja nuoria kauniita - naisia

Ompelen sen irronneen napin
ettei vain joku - toinen

Silittelen kultani paitaa
ompelen sydämeniki
rakkauden kukkaa - hoitaa

10

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa2006

      ...rakkauden kukkaa, rakkautta...

      Parisuhteessa toisen hyvinvoinninsta huolehtiminen on kaiken a ja o. Pieni mustasukkaisuuskin on sallittua.

      *hymyilee*

      • Sitähän se rakkauden soitto on
        ottaa huomioon toisensa
        kuunnella miten minun rakas - soi

        hmmmm..*hymy*
        ommella seki nappi - ajoissa

        tomppa2006
        eilisestä vierailustas kiitos ja
        hyvää alkanutta viikkoa...Liisa


    • kaaru

      Ihanan runon
      olet kirjoittanut
      ja jo näin aamusta
      nappia kiinnittämässä
      ja asiaaki
      miehet kattoo nuorii;)

      Hyvän mielen runo Sinulta:)

      • Tuo paidan etusta nappihan siitä vain puuttui.
        Ett nappiki alkoi saarnaan - ajoissa
        Entäs miten joku ihokas on niin - rakas
        Ollappa sitä itsekki - eikös

        kaaru
        hymyn kera tässä kiitos viestiä Sinulle
        keväistä ilimoo tiijos nautitaan...Liisa


    • Siihen virtyneeseenkin paitaan olet,
      hymyilen.
      Minäkin rakastan kuitenki.
      Vaikka jää asuukin sisälläni vielä.
      Kiitos ihanan ihanasta runostasi.

      • Josta kehkeytyy sitä - juhlaa
        Voii ystäväiseni
        miten omelisinkaan jos saisin
        vielä rakkaani pitää.

        Tätä elämän makusta - napin
        omepelemista toisen huomioimista
        huokaan - sisältyy rakkauteen

        Margitta

        Hempeiyttä sitä kulta on niin ihana
        hymyn kera kiitos eläydyit aidosti...Liisa


    • padme_amidala

      ..voi miten onkaan lämmin tunnelma runossasi : )
      Voi oikein nähdä sielun silmillä sinut hoitelemassa rakkautta ihan arkisilla askareilla. Huolehtimassa toisen hyvinvoinnista nappeineen ja silitettyine paitoineen päivineen : )

      Kiitokset hienosta lukuhetkestä : )

      • Siinä arjen keskellä muistan
        vaatimattomuus ei mitää suuria
        taivaita hipovia torneja

        Hiottua rakkautta - kirkastunnu
        lämpöä puhetta toisen huomioiminen
        jos mikä niin "vaatimattomuus - kaunistaa"

        padme amidala
        Eikös mee tytöt jo pienenäki tykätty leikkiä kotia.
        Isoks kun kasvoimme aloimme talostelemaan
        elämän makusta see olla pitää.

        Kiitos et pidit *hymy*
        keväistä alkanutta viikkoa...Liisa


    • kukkii vain jos sitä muistaa kastella
      ja kitkeä rikkaruohot hellällä
      kädellä käsikkäin.Kirjoittajan
      profiilia katsellen haalistumisesta
      ei näy merkkiäkään,päinvastoin.
      Ruusu on hehkeässä kukassaan.
      Rakkauden maljan vedellä kasteltu.

      Kiitos kauniista runosta.

      • Rakkaus on kaunein kukkanen
        sen hoitoon ei kelpaa
        mikää epäaito

        hmmm *hymyy*
        huokaan myönnän sain olla suojassa
        sen meille rakkaus soi

        halausm
        Eiköhä sade piiskannu ruusun terälehdet kertoo sen.
        Sinulle lämpöisestä palautteestas kiitos...Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe