Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KEVÄT & SEXY & DEITIT

SKORPPIONIT....

Olen vapaa skorppioni-nainen.Olen harrastanut
miestenpyydystämistä Deitti palstojen kautta
noin puolitoista vuotta.

Tavannutkin joitakin,sänkykammarissakin on
tullut poikettua jonkusen kanssa ja tehty
syvällisempää tuttavuutta.

Nyt on kiikarissa skorppioni-mies,tavattu ei
olla vielä.
Ei voi mitään mutta eroottista vetoa pitää
myös olla,,muuten minua ei kiinnosta lainkaan.
Alkuunkaan.

Kokemuksia ?!
Olisi kiva saada aikaan keskustelua otsikosta!

Hymy huulella..skorpioni-nainen

12

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin on

      Hakemassa deiteiltä salaseuraa.

      • Kevätviiraus

        Joo niin tuntuu olevan. Isekin käyn deitissä ja chattailees. Usein siellä törmää todellakin varattuihin miehiin. Ja moni tuntuisi olevan valmis menemään vaikka kuinka pitkälle deitissä. Ja on mennytkin... Ehkä se on tää kevät joka saa hormoonit hyrräämään. Ja voihan se olla omalle suhteelle jokinlainen piristyskin kun käy vähän vieraissa ;). Mut sit näissä asioissa pitää olla kyllä tosi varovainen, ettei loukata ketään. Ei kai kukaan halua menettää perhettään ym.

        Sallittakoon tämä kevät viiraus kaikille, jotka siihen uskaltavat ryhtyä.

        Oikein virikkeellistä kevättä kaikille ;)


      • Ja monet niistä
        Kevätviiraus kirjoitti:

        Joo niin tuntuu olevan. Isekin käyn deitissä ja chattailees. Usein siellä törmää todellakin varattuihin miehiin. Ja moni tuntuisi olevan valmis menemään vaikka kuinka pitkälle deitissä. Ja on mennytkin... Ehkä se on tää kevät joka saa hormoonit hyrräämään. Ja voihan se olla omalle suhteelle jokinlainen piristyskin kun käy vähän vieraissa ;). Mut sit näissä asioissa pitää olla kyllä tosi varovainen, ettei loukata ketään. Ei kai kukaan halua menettää perhettään ym.

        Sallittakoon tämä kevät viiraus kaikille, jotka siihen uskaltavat ryhtyä.

        Oikein virikkeellistä kevättä kaikille ;)

        Ovat kykenemättömiä uskolliseen suhteeseen.
        Elävät avioliitoossa jatkuvaa kaksoiselämää.
        En usko että..tyhjä..avioliitto siitä oikeasti
        piristyy.
        Kaksinaismoraalista on kyse ja se on varmaa.
        -Isepetoksesta.
        -Epärehellisyydestä.petoksesta kumppania kohtaan..
        etenkin aviokumppania.
        -Kulissiliitosta.
        -Hyväksikäytöstä avioliitossa...(puolin tai toisin.)
        -Hyväksikäytöstä ..vakityisen suhteen ulkopuolisia
        ns.uhreja..tai niiksi joutuneita.

        Skorpioni-nainen-ukkomiehet ja varatut väistän.


      • ranier1
        Ja monet niistä kirjoitti:

        Ovat kykenemättömiä uskolliseen suhteeseen.
        Elävät avioliitoossa jatkuvaa kaksoiselämää.
        En usko että..tyhjä..avioliitto siitä oikeasti
        piristyy.
        Kaksinaismoraalista on kyse ja se on varmaa.
        -Isepetoksesta.
        -Epärehellisyydestä.petoksesta kumppania kohtaan..
        etenkin aviokumppania.
        -Kulissiliitosta.
        -Hyväksikäytöstä avioliitossa...(puolin tai toisin.)
        -Hyväksikäytöstä ..vakityisen suhteen ulkopuolisia
        ns.uhreja..tai niiksi joutuneita.

        Skorpioni-nainen-ukkomiehet ja varatut väistän.

        Kuin naulan kantaan. Aina pyydystämässä ja pettämässä.


      • scorpN
        ranier1 kirjoitti:

        Kuin naulan kantaan. Aina pyydystämässä ja pettämässä.

        ...melkoista yleistämistä!! On tainnut osua huono yksilö kohdalle, mitä?


      • Kalat36nainen
        Ja monet niistä kirjoitti:

        Ovat kykenemättömiä uskolliseen suhteeseen.
        Elävät avioliitoossa jatkuvaa kaksoiselämää.
        En usko että..tyhjä..avioliitto siitä oikeasti
        piristyy.
        Kaksinaismoraalista on kyse ja se on varmaa.
        -Isepetoksesta.
        -Epärehellisyydestä.petoksesta kumppania kohtaan..
        etenkin aviokumppania.
        -Kulissiliitosta.
        -Hyväksikäytöstä avioliitossa...(puolin tai toisin.)
        -Hyväksikäytöstä ..vakityisen suhteen ulkopuolisia
        ns.uhreja..tai niiksi joutuneita.

        Skorpioni-nainen-ukkomiehet ja varatut väistän.

        hieman masentavaa luettavaa.....ihania ovat silti :)


      • scorppari köriläs
        Kalat36nainen kirjoitti:

        hieman masentavaa luettavaa.....ihania ovat silti :)

        TERE!!!


        no ei kannata yleistää et kaikki scorpparit olis pettäjiä??? varmaan niitä löytyy joka merkeissä?!?!?! mä olen kohta 40v scorppari köriläs ja ollu suhteessa 6 vuotta kakson naisen kanssa! naimisissakin jo 5 vuotta. ja lapsiakin on! toki pari suhteessa kun eletään eteen tulee kaikenlaista....kaikkea ei tarvitse lautaselta ottaa ja kaikkea kun ei voi saada??!?!!? nuoruudessa elin ja sekstailin paljon erilaisten naisten kanssa...yhes vaihees mul oli seitsemän naista ja panin jokaista eri päivinä... mut se oli silloin joskus....ei enää....onhan scorpparit vähän hulluja ja tekee aika yllättäviä vetoja...ainakin mä... mut ikä tuo rauhallisuutta kaikkeen...


      • Kalat36nainen
        scorppari köriläs kirjoitti:

        TERE!!!


        no ei kannata yleistää et kaikki scorpparit olis pettäjiä??? varmaan niitä löytyy joka merkeissä?!?!?! mä olen kohta 40v scorppari köriläs ja ollu suhteessa 6 vuotta kakson naisen kanssa! naimisissakin jo 5 vuotta. ja lapsiakin on! toki pari suhteessa kun eletään eteen tulee kaikenlaista....kaikkea ei tarvitse lautaselta ottaa ja kaikkea kun ei voi saada??!?!!? nuoruudessa elin ja sekstailin paljon erilaisten naisten kanssa...yhes vaihees mul oli seitsemän naista ja panin jokaista eri päivinä... mut se oli silloin joskus....ei enää....onhan scorpparit vähän hulluja ja tekee aika yllättäviä vetoja...ainakin mä... mut ikä tuo rauhallisuutta kaikkeen...

        ikähän se yleensä ihmiset rauhottaa.Luotan kyllä omaan skopumieheeni vaikka tiedän, että se(kin) on aiemmin ollut hieman..... villi?? ;) Onneksi sen yllättävyys ja värikkyys ei ole kadonnut mihinkään iän myötä, vaan jokainen päivä on erilainen sen kanssa.... vielä kun sais sen mustasukkasuuden kuriin jotenkin.....No, ehkä joku päivä.


    • skorpm41

      mahtaa meikäläiset melkosia tapauksia ku ain ollaan herjaamassa nuista nurjistapuolista isoon ääneen:)..ja tosiasiassa kuíteskaan ei olla sen kummempia turjakkeita ku muutkaan merkit!!! noh myönnetään et aika konstikkaita ehkä, mut jos oppii oikein käsittelemään ni varmasti saapi itelleen uskollisen ja lepposan kumppanin, jolle koti ja perhe on ykkösjuttu!!!...Pettäjiä ym kuspäitä löytyy joka merkist.

      • Kalat36nainen

        Kirjoituksesi osuu täysin naulan kantaan! :)

        Se isoin haaste on juuri tuo oikein käsittelemisen löytäminen...konstikkuus tulee herkkyydestä joka teillä on ja joka (muka) peitetään, varsinkin kun loukkaannutte ja suututte.Sitä satuttavien sanojen vyöryä ei siinä tilanteessa toivoisi kenellekkään...Ja omassa tapauksessani koen vielä haasteelliseksi mustasukkaisuuden.. :/

        Mutta olen oppinut antamaan sille tilaa asiassa kuin asiassa,ollut rehellinen tunteistani alusta asti ja yleensäkin me puhutaan kaikki asiat kerralla halki ja suoraan,jolloin mitään epäselvää ei jää.Hän tykkää myös kun haastan sen sanallisesti ja psykologisesti, syvällinen kaveri kun on.Ja on ollut ihanaa opettaa sille kompromisseja ja rauhallisuutta.Hän kun on melkoisen musta-valkoinen ja rauhaton aika ajoin.

        Pettämisestä ollaan puhuttu, ja kyllä kyllä, sitä EI tapahdu mikäli suhteessa on kaikki hyvin ja hän tuntee olevansa haluttu ja rakastettu :)

        En halua tylsää, ennalta-arvattavaa nössöä.
        Haluan ihanan, haasteellisen,värikkään ja tunteensa ( myös negatiiviset ) näyttävän ihmisen joka ei päästä mua helpolla eikä usko itsestään selvyyksiin.Siksi olen konstikkaan skorpparin kanssa :)

        Hyvää kesää sulle!


    • dorka

      ihan rauhassa vaan, piiloudu nimimerkkis taakse, ei sua sieltä kukaan kuitenkaan bibgaile:D hahahahha

      • kirjoittamaan ja

        kirjoita sinä omalla nimellä jos tykkäät, kenet luulet tunnistavasi täältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe