onko mahdtonta saada tämän ihanan olennon sydäntä? olen palavasti rakastunut nuoreen kalatmieheen mut hän on niin kylmää ja etäinen... olen antanu liiankin paljon aikaa ja tilaa mutta ei jaksaisi enää ja mun kärsivällisyys koht loppuu häneen, vaikka en saa sitä päästäni pois mitenkään, se on aivan ihana mies, en koskaan tavanu ja tunten noin ihanaa miestä, vaikka ei ole komea mut mä tykkään:-)i love him todella paljon:-))
miten saa kalamiehen
8
1814
Vastaukset
- kalat
kysy silt
- härrrkänainen
kalat mieheen hullaantuuneena on: anna hänelle aikaa kypsytellä ajatuksiaan. Vaikka kuinka tekisi sinun mieli soittaa tai viestittää, odota ja kas.. kalat mies laittaa jonkun ihanan romanttisen tekstarin tai muuten vaan kyselee kuulumisia. Jos liikaa häntä painostaa, hän kavahtaa helposti poispäin. Pitää antaa rauhallisesti uida verkkoosi.. =)
- rapu-leijona
Kärsivällisyyttä.Tahtoo tuo kala olla vähän sellanen hitaanlainen ja kovin herkkä kun on,niin hiljaa hyvä tulee.Nuo kalapojat varsinkin kun tykkäävät vetäytyä aika ajoin omaan maailmaansa,niin se saattaa antaa semmosen kylmän ja etäisen kuvan.Ei pidä säikähtää,antaa vaan sillon olla.
- luusereita
kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.
- ja aivan oikein meni
luusereita kirjoitti:
kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.
mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)
- jooooo
ja aivan oikein meni kirjoitti:
mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)
sori viel kerran. oli pakko seota. :)
- kauheee
ja aivan oikein meni kirjoitti:
tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
anna anteeks. - kauheee
kauheee kirjoitti:
tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
anna anteeks.:) kala draamaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569