onko mahdtonta saada tämän ihanan olennon sydäntä? olen palavasti rakastunut nuoreen kalatmieheen mut hän on niin kylmää ja etäinen... olen antanu liiankin paljon aikaa ja tilaa mutta ei jaksaisi enää ja mun kärsivällisyys koht loppuu häneen, vaikka en saa sitä päästäni pois mitenkään, se on aivan ihana mies, en koskaan tavanu ja tunten noin ihanaa miestä, vaikka ei ole komea mut mä tykkään:-)i love him todella paljon:-))
miten saa kalamiehen
8
1857
Vastaukset
- kalat
kysy silt
- härrrkänainen
kalat mieheen hullaantuuneena on: anna hänelle aikaa kypsytellä ajatuksiaan. Vaikka kuinka tekisi sinun mieli soittaa tai viestittää, odota ja kas.. kalat mies laittaa jonkun ihanan romanttisen tekstarin tai muuten vaan kyselee kuulumisia. Jos liikaa häntä painostaa, hän kavahtaa helposti poispäin. Pitää antaa rauhallisesti uida verkkoosi.. =)
- rapu-leijona
Kärsivällisyyttä.Tahtoo tuo kala olla vähän sellanen hitaanlainen ja kovin herkkä kun on,niin hiljaa hyvä tulee.Nuo kalapojat varsinkin kun tykkäävät vetäytyä aika ajoin omaan maailmaansa,niin se saattaa antaa semmosen kylmän ja etäisen kuvan.Ei pidä säikähtää,antaa vaan sillon olla.
- luusereita
kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.
- ja aivan oikein meni
luusereita kirjoitti:
kalat miehet ovat. Tyhjän jauhajia.
mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)
- jooooo
ja aivan oikein meni kirjoitti:
mitätön ja kusipää luuseri kalat M, saamaton paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:-) ei kannata ei ei ei missään nimessä haaskata elämää noiden kanssa hyi kalat mies kauheeeeeeeeeeeeeeeeeta:-)
sori viel kerran. oli pakko seota. :)
- kauheee
ja aivan oikein meni kirjoitti:
tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
anna anteeks. - kauheee
kauheee kirjoitti:
tohon tekis mieli vastaa kauheel taval mut ei, nyt loppu. älä tommosta viitti, masentaa muutenki. ethän sä tollasta haluu kirjottaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaik onki vaa raivoo ja turhautumista.
anna anteeks.:) kala draamaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21418082Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903855Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu442207Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2851571Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711533Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1451443Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1241399Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141334- 811121