"oma lehmä ojassa" onneksi se yleensä jossakin vaiheessa kostautuu ja toivottavasti paluttaa maanpinnalle.
Jos oma seura ei merkkaa mitään ja sen menestyminen vaan on valmis loikkaamaan mitalipelien ja kisojen kynnyksellä naapuriin.
Tulos on nähtävissä. Et ole sen parempi pelaaja kuin aikaisemmin.
Kisat eivät kutsu.
oma etu
7
1467
Vastaukset
- malmitar
Ööö.. sano vaan suoraan, ketä meinaat, ei noita vissiin montaa vaihtoehtoo ollu...1 1.
- ymmärtää
myös pelaajaa.
Jos pelit loppuu melkein 2kk ennen kisoja et varmasti ole enää mukana kaavailuissa. Nyt oli sentään mahdollisuus. Sääli vaan että valitsi tuon joukkueen. Ilman selkeää pelitapaa ku on vaikea pelata hyvin uudessa joukkueessa.
Olisi mennyt espooseen ni mukana olisi ollut.- kaudella
play off pelit pelataan kuuden joukkueen kesken. Ja olympiajoukkue pelaa pelinsä jo ennen sarjan loppumista.
- Sää ootki
siirty Ny tähän osioon. On, meinaan, nii tuttua toi sun perusurputukses. Vai olikohan toi liian vaikeeta
- täällä ollaan
Sää ootki kirjoitti:
siirty Ny tähän osioon. On, meinaan, nii tuttua toi sun perusurputukses. Vai olikohan toi liian vaikeeta
ja sulla näkyy tosi ikävä olevan ku perässä juokset =)
- usko totakaan
Mieluummin Lindstedt
- mutten
täällä ollaan kirjoitti:
ja sulla näkyy tosi ikävä olevan ku perässä juokset =)
kauaa ja ku alvariis ohitan nii vaihat taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619