Tuli tässä saatua kahden viikon lomautus niinkysyisinkin seuraavaa:
kannattaako kursittaa itsensä taksiliitteen haltijaksi maksaa?? ja ajaa tulevat lomautusviikot vaikkapa taksia? kysymys olisi helsinkiliite.
tällä hetkellä ajan kuorkkia keskisuuressa tallissa espoossa.
taksiansiot
13
1305
Vastaukset
Pakko käydä kurssi että kokeeseen pääsee, en ole ihan varma. Kurssi maksaa n. 300.
Espoossa saa mennä kokeeseen yrittämään, ei maksa mitään.
Itse ammattiajolupa maksaa 20 euroa.- saa sitten
hephep kirjoitti:
Pakko käydä kurssi että kokeeseen pääsee, en ole ihan varma. Kurssi maksaa n. 300.
Espoossa saa mennä kokeeseen yrittämään, ei maksa mitään.
Itse ammattiajolupa maksaa 20 euroa.Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.
- no niin
saa sitten kirjoitti:
Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.
Voi näitä satuja mitä täällä saa lukea....!!
- Renki Helsingistä
saa sitten kirjoitti:
Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.
niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa
- palvelua
Renki Helsingistä kirjoitti:
niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa
Haistakoot pitkät!
- yöpaska
Renki Helsingistä kirjoitti:
niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa
Noi palkkasummat on kohdillaan, mutta unohdit laskelmissasi tipit n.50-100 erkkiä per vuoro.
- siitä palvelusta
yöpaska kirjoitti:
Noi palkkasummat on kohdillaan, mutta unohdit laskelmissasi tipit n.50-100 erkkiä per vuoro.
Minä paskat niistä välitän. Tuun toimeen ilmankin.
- 500-800 kuskille?
Renki Helsingistä kirjoitti:
niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa
eli auton pitäs tuottaa sellainen 1500-2400 yhdessä vuorossa.... ihan varmaan joo, täys mahdottomuus.
- lähtöä?
500-800 kuskille? kirjoitti:
eli auton pitäs tuottaa sellainen 1500-2400 yhdessä vuorossa.... ihan varmaan joo, täys mahdottomuus.
En ole ajanut vähään aikaan, mutta mitä tuo olisi pelkiksi lähtömaksuiksi muutettuna?
- matikkas
lähtöä? kirjoitti:
En ole ajanut vähään aikaan, mutta mitä tuo olisi pelkiksi lähtömaksuiksi muutettuna?
semmoinen 70 lähtöä illassa, eli 7 lähtöä tunnissa. Ihan realistinen palkka odotus.
- hahhah!!!
matikkas kirjoitti:
semmoinen 70 lähtöä illassa, eli 7 lähtöä tunnissa. Ihan realistinen palkka odotus.
just joo.... sulla menee jo siihen kortin vinguttamiseen ja kuitin allekirjoittamiseen se 1 minuutti...
täyttä paskaa tollaset puheet.
- renki reppana
Alalla on poikkeava käytäntö työntekijän palkkauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492