taksiansiot

lomautettu

Tuli tässä saatua kahden viikon lomautus niinkysyisinkin seuraavaa:
kannattaako kursittaa itsensä taksiliitteen haltijaksi maksaa?? ja ajaa tulevat lomautusviikot vaikkapa taksia? kysymys olisi helsinkiliite.
tällä hetkellä ajan kuorkkia keskisuuressa tallissa espoossa.

13

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolta
      • Pakko käydä kurssi että kokeeseen pääsee, en ole ihan varma. Kurssi maksaa n. 300.
        Espoossa saa mennä kokeeseen yrittämään, ei maksa mitään.
        Itse ammattiajolupa maksaa 20 euroa.


      • saa sitten
        hephep kirjoitti:

        Pakko käydä kurssi että kokeeseen pääsee, en ole ihan varma. Kurssi maksaa n. 300.
        Espoossa saa mennä kokeeseen yrittämään, ei maksa mitään.
        Itse ammattiajolupa maksaa 20 euroa.

        Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.


      • no niin
        saa sitten kirjoitti:

        Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.

        Voi näitä satuja mitä täällä saa lukea....!!


      • Renki Helsingistä
        saa sitten kirjoitti:

        Helsingissä 500-800 euroon ilta. Auton omistaja vähän enemmän. Varsinkin jos ajaa itse.

        niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa


      • palvelua
        Renki Helsingistä kirjoitti:

        niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa

        Haistakoot pitkät!


      • yöpaska
        Renki Helsingistä kirjoitti:

        niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa

        Noi palkkasummat on kohdillaan, mutta unohdit laskelmissasi tipit n.50-100 erkkiä per vuoro.


      • siitä palvelusta
        yöpaska kirjoitti:

        Noi palkkasummat on kohdillaan, mutta unohdit laskelmissasi tipit n.50-100 erkkiä per vuoro.

        Minä paskat niistä välitän. Tuun toimeen ilmankin.


      • 500-800 kuskille?
        Renki Helsingistä kirjoitti:

        niitä iltoja kun rengille jää käteen 500-800 euroon on vain puolitusinaa kuukaudessa. Muina iltoina paremminkin 200-400 euroa

        eli auton pitäs tuottaa sellainen 1500-2400 yhdessä vuorossa.... ihan varmaan joo, täys mahdottomuus.


      • lähtöä?
        500-800 kuskille? kirjoitti:

        eli auton pitäs tuottaa sellainen 1500-2400 yhdessä vuorossa.... ihan varmaan joo, täys mahdottomuus.

        En ole ajanut vähään aikaan, mutta mitä tuo olisi pelkiksi lähtömaksuiksi muutettuna?


      • matikkas
        lähtöä? kirjoitti:

        En ole ajanut vähään aikaan, mutta mitä tuo olisi pelkiksi lähtömaksuiksi muutettuna?

        semmoinen 70 lähtöä illassa, eli 7 lähtöä tunnissa. Ihan realistinen palkka odotus.


      • hahhah!!!
        matikkas kirjoitti:

        semmoinen 70 lähtöä illassa, eli 7 lähtöä tunnissa. Ihan realistinen palkka odotus.

        just joo.... sulla menee jo siihen kortin vinguttamiseen ja kuitin allekirjoittamiseen se 1 minuutti...

        täyttä paskaa tollaset puheet.


    • renki reppana

      Alalla on poikkeava käytäntö työntekijän palkkauksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe