Ei paljoa moraali polttele sub tv:llä kun sunnuntai iltana ennen kello kuutta näytetään suuseksiä. Vaikkakaan paljaita sukupuolielimiä ei otoksessa näkynyt ei todellakaan jäänyt epäilyksen varaan mitä Peter Jordanin jalkovälissä teki. Aika pohja noteeraus subilta.
Peter Andre nuolee Jordania!?!
3
746
Vastaukset
- kadfösdföldf
Peter?
Andrew?
Jordan?
WhoTF?
Kiinnostaako jotakuta? - Jestas!
Siis seksiähän on nykyään joka puolella. Katukuvassakin näkyy mainoksia: naisia alusvaatteissa ja hajuvesimainoksissa kuvastuu intohimo ja seksi. Ei seksi enää mikään tabu ole, se on aivan luonnollinen asia, joka on osa tavallista elämää, osa arkipäivää. Ja usko pois, ei lapsia voi tässä yhteiskunnassa suojella miltään... väkivaltaakin joka puolella.
Ärsyttää tuommoiset konservatiivit! Muuttakaa luostariin! Siellä vältytte varmasti tuolta KAMALALTA, HAITALLISELTA SEKSILTÄ! Nyky-yhteiskunta on mitä on.- böö70
ahdistu tai seksiä uhkuvaa alusvaatemainosta ymmärrä mutta miehen pää naisen jalkovälissä kyllä herättää ihmetystä. Jos väkivaltaa ja seksiä suolletaan mediasta niin sille sopiva ajankohta ei ole paras katseluaika. Siitä oli kyse ei seksin pannaan pistämisestä. Taidat olla sen verran nuori että kannattaa odotella kunnes ne omat lapset tulee kuvioihin niin ehkä sitten ymmärrät...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720