Onko Sääksjärven alueelle tulossa myös muutoksia tulevaisuudessa niinkuin Lempäälän keskustaan? S marketin lisäksi? lisää kauppoja, taloja jne...? Aika ankeen näkönen on sääksin keskusta nykyään, samanlaisena ollut yli 20 vuotta.
Sääksjärvi??
5
956
Vastaukset
- sääksien puolesta
tulee sinne tai sinne se ainakin kuuluis
- suurin muutos
tulee olemaan se kun pussukkaväen jono kulkee kohti s-markettia, nyt käy siwan ovi. Onhan siinäkin jo ISO muutos sääksjärveläisille, varmasti on suuren juhlan tuntua s-marketin avajaisissa.
Sääksjärvi on ankea paikka ja tulee olemaan, kehitys meni sen paikan ohi.- mut mut.....
muutin tänne muutaman vuoden jälkeen takaisin..Ja sen olen päättänyt että tänne en jää kauaksi aikaa..jotenki ankeen tuntunen paikka, liikaa pulsuja..ja muutenki todella kirjavaa kansaa :S Ois vaan Lempäälän keskustaan pitäny muuttaa. Moisio ja Kulju taitaa olla Lempäälän parhaimpia asuin alueita.
- mä vaan
mutta koskahan tulevaisuudessa sitä s-markettia ruvetaan rakentaan vai ruvetaanko...?
- tc-18
kunta on noita suunnitelmia jo tehny ja osa on ainakin on lyöty lukkoon. kunnan sivuilta saanee lisä tietoa. uskoisin että s-marketin rakentaminen alkanen vuoden parin sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693