Hyvät vanhemmat,
Olemme ryhmä kansainvälisiä opiskelijoita Haaga-Helian Ammattikorkeakoulusta ja tarvitsemme Teidän mielipiteitänne kehittämään ideaamme. Projektina on kehittää luotettava ja hyvä yritys. Tämä on osa meidän BBA tutkintoamme (kansainvälinen liiketalous – tradenomi) ja tukee kokonaan vain opintoja, eli ette ole vastaamassa markkinataloustutkimukseen! Yritysideamme on luoda mahdollisuus hyvään ja luotettavaan yksityisopetukseen Teidän lapsillenne, riippumatta iästä tai koulusta. Te, hyvät vanhemmat, olette meidän potentiaaliset asiakkaamme ja tämän takia Teidän mielipiteenne ovat meille hyvin tärkeitä. Kiitos yhteistyöstä ja hyvää kevättä!
Kysely on helppo tehdä, ette tarvitse kynää tai paperia! Kyselyn löydätte alla mainitussa osoitteessa, mistä löydätte enemmän tietoa meistä ja projektistamme. Kyselyyn menee enintään 5 minuuttia Teidän ajastanne. Kiitos avustanne!
Dear parents,
We are a group of international students from Haaga-Helia University of Applied Sciences and we need your opinions to develop our business idea. Our project is to develop a reliable and credible company. This is part of our BBA degree (Bachelor in Business Administration) and supports only our studies; you are not answering a market study questionnaire for a business! Our business idea is to create an opportunity for good and reliable private tutoring for your children regardless of their age or school. You, dear parents, are very important for this survey. Thank you very much for your cooperation and enjoy the coming Spring!
The questionnaire is very simple to do, you do not need pen or paper! The questionnaire can be found in the website below, where you can find more information about us and our project. The questionnaire will take 5 minutes of your time at the most. Thank you for your time!
Linkki sivuillemme / Link to our website
http://omamielipide.webs.com/
Yksityinen tukiopetus pääkaupunki seudulla
2
903
Vastaukset
- retrtrtt
"Onko lapsenne tällä hetkellä yksityisopetuksessa jossain seuraavista tukiopetusyrityksistä?
Eximia Virtua Valmennuskeskus Huippuvalmennus Ei mitään Muu "
Jaahas, ala-asteen tukiopetus näissä firmoissa?- opiskelemaan
Tällainen aloitteleva yritys selvittelee kysyntää yksityiselle valmennukselle / tukiopetukselle opiskelijoille, joilla on epävarmaa peruskoulun päättötodistuksen saanti / ammatillisiin opintoihin pääsy. Tarjoaa opetusta myös yrityksille! Taitaa kysynnästä riippua yrityksen perustamisen jatko /tarjonta!
Kotisivujen osoite http://erityisapu.tarjoaa.fi/
Ammattilainen/ammattilaiset valmentaa iltaisin, jos kysyntää löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391