Otteluja seuranneena väittäisin, että Hokki ja Jokipojat voittaisivat ainakin Ässät ja Saipan. Mitä mieltä muut???
-Sportti jyrää- =)
Mestiksen taso.
7
524
Vastaukset 7
- 4 x 4
Yhden peli voisi voittaakin, mutta esim 5 pelin sarjan häviäis varmasti. Syy yksinkertaisesti siinä, että pelin taso heilahtelee liikaa jopa yhden pelin aikana.
Ja SaPKo voittaisi koko helahoidon. Suomen mestaruus olisi varma.
Löysin siitä vetoa taskurahoillani jotka ovat tällä hetkellä noin 2.6 miljoonaa €uroa.- Oppia ikä kaikki
vaan siittiöitä, kun taas tulit omaan kalsareiden kusiaukkoon.
- Jepjep**
Paljon laukauksia, mutta suhteellisen kaukaa.
- The Rock
Saipa ei pärjäisi edes mestiksessä.
- Ei sen tarvitsekaan
The Rock kirjoitti:
Saipa ei pärjäisi edes mestiksessä.
pärjätä mestiksessä, kun se pelaa sm-liigassa....:)
- Jepjep**
Ei taida enää toipua tuosta, vai mitä luulet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520