Hyvä MK! Minä olen seurannut touhua myös
vaskiviikolla. Mk on pienemmän puolella ja hyvällä asialla!
Vaikka julkista kuntosalia ei saa tuoda/ tehdä tappamaan yksityistä yritystä olen sitä mieltä.
Mutta summasummarum jatka vaan samaan malliin
hyvällä asialla olet.
Jehuke
Hyvä MK
4
490
Vastaukset
Olen kyllä kestittänyt vaskiviikon aikana vieraita ja vienyt heitä eri palveluihin esim koskenlaskuun ja myöskin sauna oli meillä Japanilaisille kokemus.Siitä kiitos Herran Suomalle.
Olen kyllä pienistä huolehtinut aina muta en tiedä miten olen onnistunut mutta vaskiviikolla olen kyllä mielestäni pärjännyt hyvin järjestyksenvalvojana useinmiten ovella johon varsinkin minun on toivottu olevan muiden talkoolaisten taholta lähinnä naisten takeena.
Myöskin muissa tilaisuuksissa esim loma asuntomessuilla ja nyt Kaarisiltatapahtumassa.
Joten kiitän ihmisiä hyvästä käytöksestä en ole kokenut mitään erityisen huonoa.
Pelkoa ei ole taholtani minkään yrityksen sosialisoinnista joten joku punttisali ei sitä tee.Mutta kateus kuitenkin hävittää kaiken hyvän.
Markku Korpinen- samaa mieltä
Kyllä se on hyvä kun on tuollaisia vielä olemassa jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä ja yleensähän Markku on huonompiosaisten puolella. Kiitos Markku jatka vaan entiseen malliin.
- kevätterveisin
Ihan tästä läheltä Lieksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No Purra missäs ne työpaikat ovat?
Niinhän sinä väitit, että sinun puuhasi lisäävät 100 000 uutta työpaikkaa. Oliskohan jo aika myöntää että olet ollut vää3382197VOIKO MITÄÄN MIELIPUOLISEMPAA ENÄÄ EHDOTTAA?
NATO:n pääsihteeri Mark Rutte ja EU:n Kaja Kallas ehdottavat että euroopan maiden eläkevarat ja Terveydenhoito varat käy3251396MTV: Harvinainen haastattelu: Peltsi paljastaa Osmon elämästä julkkiksena: "Aika paljon tullut..."
Ihanat Peltsi ja Osmo . Tällä isällä ja pojalla on kyllä erityisen lämmin suhde. Isä ja poika kertovat väleistään ja pa91033Sofiallako rakkaus rakoilee? Missä rillirakas?
Ukkeli taisi saada tarpeekseen Sofiasta ja lähti vaimon ja vauvan luo.189992- 68973
Tiedän meidän molempien pitävän toisistamme
Siitä huolimatta näen tuhat eri vaihtoehtoa siitä, mikä menee pieleen yhteydenoton jälkeen. En kiusaa, härnää tai lupaa33955- 53945
Voi kun tietäisin mitä
Sinä olet. Ajattelen sinut hyvin helläksi ja välittäväksi. Siihen rakastuin. Mutta sitten se toinen puoli, miksi?51838- 111829
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35756