Olen lukenut astrologiaa...

tarpeekseni.

Luin astrologiaa "pääni puhki"! En jaksa enää! Minulle ihmiset saavat olla ihmisiä! Pidän kuitenkin Kaksos-miehestä. Hän saa minusta pellen esille ja saan nauraa itseni pakahduksiin. Vaikka miehellä onkin naisia joka tanssiin! Terveisin, Laila.

38

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkä lue

      enempää, äläkä ota lukemaasi turhan vakavasti, se on vain kaupallista humpuukia.

      • nyt kaikki joukolla

        ei lukemaan. Koska kaikki kirjat, joita myydään on kaupallista humpuukia, kun menet kirjastoon muuttuu se sama kirja antihumpuukiksi.

        Varo siis saattamasta tällaisia kirjoja vieretysten, koska ne kumoavat toisensa, kuten tieteellisesti on todistettu anti asioiden kanssa tapahtuvan kun ovat tekemisissä anti antiasian kanssa.


    • vaihteeksi

      kristallipallosta, kahvinporoista tai pelikorteista ennustamista. Vaihtelu virkistää, ja sivutuotteena saattaa löytyä unelmien puoliso!!!

      • kolmen

        menetelmän lisäksi on käytettävissä esim:

        BIBLIOMANTIA, jossa avataan Raamattu tai muu kirja satunnaisesta kohdasta.

        ALEKTROMANTIA, jossa kukko laitetaan jyvistä tehdyn ympyrän sisälle, jossa jokaisen jyvän kohdalla on kirjain. Kukon nokkimista jyvistä voidaan siten muodostaa sanoja.

        IKTHYOMANTIA, jossa tarkkaillaan kalojen liikkeitä vedessä, kun niille heitetään ruokaa.

        FLOROMANTIA, siinä nypitään kukasta terälehdet yksi kerrallaan. Samalla luetellaan vaihtoehtoja (kuten rakastaa - ei rakasta),

        KATOPTROMANTIA, jossa ennustamiseen käytetään peiliä.

        Siitä vain kokeilemaan!


      • se,
        kolmen kirjoitti:

        menetelmän lisäksi on käytettävissä esim:

        BIBLIOMANTIA, jossa avataan Raamattu tai muu kirja satunnaisesta kohdasta.

        ALEKTROMANTIA, jossa kukko laitetaan jyvistä tehdyn ympyrän sisälle, jossa jokaisen jyvän kohdalla on kirjain. Kukon nokkimista jyvistä voidaan siten muodostaa sanoja.

        IKTHYOMANTIA, jossa tarkkaillaan kalojen liikkeitä vedessä, kun niille heitetään ruokaa.

        FLOROMANTIA, siinä nypitään kukasta terälehdet yksi kerrallaan. Samalla luetellaan vaihtoehtoja (kuten rakastaa - ei rakasta),

        KATOPTROMANTIA, jossa ennustamiseen käytetään peiliä.

        Siitä vain kokeilemaan!

        Paperille kirjoitetaan kirjaimet ja lasi laitetaan alassuin kulkemaan sormi päällä.


    • jos siitä kirjoittaa

      Astrologiaa on ihan hyvä lukea jo yleissivistyksenkin vuoksi. Sitten voi älykkäästi keskustella aiheesta (jos haluaa niin tehdä, pakko ei ole).

      Tosin astrologian lukemisella tarkoittaisin astrologian perusteisiin ja periaatteisiin tutustumista, en pelkkien tulkintojen tavailua joka taitaa olla valitettavan yleistä.

      Täytynee vielä lisätä innokkaille rivienvälistälukijoille huomautus etten millään tavalla ottanut kantaa siihen "onko astrologia jumalasta vaiko saatanasta vaiko ehkä ei kumpaisestakaan", sillä se on eri asia. Yleensä vaan on hyvä tietää jotakin asioista joista kirjoittelee.

      • Lukemisen tulosta.

        Kun niin kovasti kaipaan miesystävää, olen deittaillut. Tapasinkin elämäni miehen. Mies on : Aurinko-Kaksonen, Nousu-Skorpioni, Kuu-Kalat. Mitä minä sain? Sain seikkailevan miehen. Miehen, joka on kykenemätön sitoutumaan. Miehen, joka tarvitsee paljon hellää huolenpitoa, hoivaa, lempeää kevythierontaa, hoitamista. Miehen seksi on minulle liian epähienoa. Nousu-Skorpionin seksi voi lähennellä perversioita. Mieluista minulle on, että ikääntynyt mies on saanut paljon kokemuksia kaatamalla kaikki eteensä tulleet naiset. Niin työnsä yhteyksissä (yrittäjä), kuin harrastustensa, ballroom, parissa. Mies on varma taidoistaan silkkilakanoitteni välissä, päällä, kaikkialla. Minulle, Neptunus askendentilla, välttämättömänä edellytyksenä kehitykselleni, on kyky kärsiä. Kärsimys ohjaa ihmissuhteitteni laadun merkityksen. Tarkoitus on välttää tuskaa. Kivunsietokyky antaa rajat miessuhteilleni. Toivon löytäväni miehen, joka ymmärtää naisen, Neptunus askendentilla, vähäisen kivun siedon. Olen lukenut astrologiaa noin 28 vuotta, miltä tämä kuullostaa? Laila.


      • Venus Härässä.
        Lukemisen tulosta. kirjoitti:

        Kun niin kovasti kaipaan miesystävää, olen deittaillut. Tapasinkin elämäni miehen. Mies on : Aurinko-Kaksonen, Nousu-Skorpioni, Kuu-Kalat. Mitä minä sain? Sain seikkailevan miehen. Miehen, joka on kykenemätön sitoutumaan. Miehen, joka tarvitsee paljon hellää huolenpitoa, hoivaa, lempeää kevythierontaa, hoitamista. Miehen seksi on minulle liian epähienoa. Nousu-Skorpionin seksi voi lähennellä perversioita. Mieluista minulle on, että ikääntynyt mies on saanut paljon kokemuksia kaatamalla kaikki eteensä tulleet naiset. Niin työnsä yhteyksissä (yrittäjä), kuin harrastustensa, ballroom, parissa. Mies on varma taidoistaan silkkilakanoitteni välissä, päällä, kaikkialla. Minulle, Neptunus askendentilla, välttämättömänä edellytyksenä kehitykselleni, on kyky kärsiä. Kärsimys ohjaa ihmissuhteitteni laadun merkityksen. Tarkoitus on välttää tuskaa. Kivunsietokyky antaa rajat miessuhteilleni. Toivon löytäväni miehen, joka ymmärtää naisen, Neptunus askendentilla, vähäisen kivun siedon. Olen lukenut astrologiaa noin 28 vuotta, miltä tämä kuullostaa? Laila.

        Unohtui tärkeä planeetta-asetelma : miehellä Venus Härkä. Mies tarvitsee kosketusta, jotta hän saa kokea, mikä on naisen rakkauden syvyys. Kosketuksesta Venus Härkä uskoo, että tämä nainen on tosissaan hänen kanssaan raukkauden lumoissa, eikä vain pinnallisissa hömpötyksissä. Antava nainen ymmärtää kuoleman olemassaolon ja mahdollisuuden, hetkenä minähyvänsä, joten naisella ei ole ONGELMAA, vaan nainen tietää elämän rajallisuuden! Ja tahtoo ANTAA! Sillä antaessaan saa, ja kadottaessaan löytää! Minä kykenen löytämään miehestä avautuvan ihmisen ja persoonan. Mies kertoo minulle, kuinka tiedän kaiken, mistä hän pitää. Kääntöpuolena täytyy todeta, että nämä "vaikean lapsuuden" elämään joutuneet miehet ovat sairastuneet "rakkauden ikuisiksi kiertolaisiksi". Kumppanikseen he valitsevat naiset, joilla on jokinmoista sosiaalista asemaa, omistavat metsää, maata, yms. Naisen raha on noille miehille tärkeämpää, kuin hellä, hoivaa ja huolehtimista antava nainen. Jotain he aina tulevat jäämään paitsi. Vahva nainen kenties antaa muistot heidän äideistään. He eivät sittenkään kykene rakastamaan. Laila.


      • siihen, mihin sitä käyttää.

        Jokaisella astrologianharrastajalla on oma alueensa, mihin hän tietojaan käyttää. Minä käytän sitä tärkeimpiin ihmissuhteisiini. Se voi olla paikkallaan, kun mietin, saako tuo mies minut sänkyyn. Nyt astrologia on tärkeää minulle, koska keskityn opintoihini. Koska rakuuna ei tullut, vaikka odotin 5 vuotta ja laitoin kotini valmiiksi vastaanottamaan miehen. Hiljaisuus ja rauha saavat alaa. Kenties sitten, kun olen saavuttanut jonkimmoisen aseman jossain, voin/saan kohdata miehen, joka on minua varten. Hiljaisen miehen. Laila.


      • Mutta, kuinka sitten kävikään?

        Mitä enempi luen astrologiaa, sitä vähempi minulla on mahdollisuus löytää kumppani, jota tarvitsen. Löytyykö kalliota, herrasmiestä, hienovaraista huomioonottamista, kaikkea sellaista, mitä Neptunus askendentilla, Venus Härässä tarvitsee? Kuun vaihe 28, tarve antaa kumppanille hellyyttä, hoivaa, huolenpitoa. Laila.


      • minä Mies
        Mutta, kuinka sitten kävikään? kirjoitti:

        Mitä enempi luen astrologiaa, sitä vähempi minulla on mahdollisuus löytää kumppani, jota tarvitsen. Löytyykö kalliota, herrasmiestä, hienovaraista huomioonottamista, kaikkea sellaista, mitä Neptunus askendentilla, Venus Härässä tarvitsee? Kuun vaihe 28, tarve antaa kumppanille hellyyttä, hoivaa, huolenpitoa. Laila.

        Mistä v-sta tiedät luonnostaan kaikkien kaikki kuviot? Olet sairastunut astrologiaan ja on viisasta jättää koko paska pois. Tuo on riippuvuutta. Mutta sinä tietysti kysyt joka jepeltä syntymätiedot ja sitten räpläät koneella kartan kuntoon. Syyläät sitä ja sitten päätät että sekään ei sovi sinulle. Miten itse voit kehittyä elämässäsi, kun tavallaan poljet paikallasi. Kohtaloa voi myös määrätä eikä kaikkea, mitä annettu on, tarvitse ottaa vastaan. Siis mitä varten ylipäätään olet olemassa?


      • Isän ja äidin johdosta.
        minä Mies kirjoitti:

        Mistä v-sta tiedät luonnostaan kaikkien kaikki kuviot? Olet sairastunut astrologiaan ja on viisasta jättää koko paska pois. Tuo on riippuvuutta. Mutta sinä tietysti kysyt joka jepeltä syntymätiedot ja sitten räpläät koneella kartan kuntoon. Syyläät sitä ja sitten päätät että sekään ei sovi sinulle. Miten itse voit kehittyä elämässäsi, kun tavallaan poljet paikallasi. Kohtaloa voi myös määrätä eikä kaikkea, mitä annettu on, tarvitse ottaa vastaan. Siis mitä varten ylipäätään olet olemassa?

        Kun mies alkaa käyttäytyä sopimattomasti, voin katsoa hänen karttaansa. En voi olla miehen kanssa, joka sotii minun Neptunustani vastaan. Olen olemassa isäni viettien johdosta.


      • Olen haavoilla!
        minä Mies kirjoitti:

        Mistä v-sta tiedät luonnostaan kaikkien kaikki kuviot? Olet sairastunut astrologiaan ja on viisasta jättää koko paska pois. Tuo on riippuvuutta. Mutta sinä tietysti kysyt joka jepeltä syntymätiedot ja sitten räpläät koneella kartan kuntoon. Syyläät sitä ja sitten päätät että sekään ei sovi sinulle. Miten itse voit kehittyä elämässäsi, kun tavallaan poljet paikallasi. Kohtaloa voi myös määrätä eikä kaikkea, mitä annettu on, tarvitse ottaa vastaan. Siis mitä varten ylipäätään olet olemassa?

        Kun miehet alkoivat haavoittamaan minua, aloin etsiä vastauksia astrologiasta. Jos kukaan ei haavoittaisi minua, en käyttäisi astrologiaa. Astrologia jää HETI, kun tulee mies vastaan, joka ei ole ilkeä, kaada kaikkia naisia, kulje kollikissan tavoin, puhu rumasti, ottaa minut ulkoilemaan, lenkille mukaan, joka antaa minun hieroa häntä, helliä, kelliä, antaa tehdä ruokaa, maksaa ulkoilut, joka on Mies, antaa olla kainalossaan, kuunnella musiikkia. Mitä vielä? Mies, joka antaa turvan. Henkisen Kotipesän. Joko ymmärrät? Ystävällisin terveisin, Laila.


      • minä Mies
        Olen haavoilla! kirjoitti:

        Kun miehet alkoivat haavoittamaan minua, aloin etsiä vastauksia astrologiasta. Jos kukaan ei haavoittaisi minua, en käyttäisi astrologiaa. Astrologia jää HETI, kun tulee mies vastaan, joka ei ole ilkeä, kaada kaikkia naisia, kulje kollikissan tavoin, puhu rumasti, ottaa minut ulkoilemaan, lenkille mukaan, joka antaa minun hieroa häntä, helliä, kelliä, antaa tehdä ruokaa, maksaa ulkoilut, joka on Mies, antaa olla kainalossaan, kuunnella musiikkia. Mitä vielä? Mies, joka antaa turvan. Henkisen Kotipesän. Joko ymmärrät? Ystävällisin terveisin, Laila.

        Niin miksi löydät aina itsesi seurasta, jossa mies loukkaa sinua? Miksi? Jospa se sinun Neptunuksesi onkin sitä varten, että opit ymmärtämään itseäsi ja muita (myös miehiä). Millainen tuo Neptunus sinulla on? Ja sitten miten kummassa kaivat kaikkien niiden miesten syntymätiedot minuutilleen (!). Olisko sinussa vainoharhaisuutta, joka näkyy myös suhteessa muihin? Skorpioni vai vesimies?


      • minä Mies
        Isän ja äidin johdosta. kirjoitti:

        Kun mies alkaa käyttäytyä sopimattomasti, voin katsoa hänen karttaansa. En voi olla miehen kanssa, joka sotii minun Neptunustani vastaan. Olen olemassa isäni viettien johdosta.

        """Olen olemassa isäni viettien johdosta.""""
        Olet perillä myös esoteerisesta astrologiasta? Sen mukaan syntyvä lapsi valitsee vanhempansa, mutta myös ajankohdan jolloin syntyä. Enpä usko, että isäsi valitsi sinut syntymään, vaikka onkin ollut mukana "prosessissa".
        Kuules, mene hyvä ihminen hoitoon!


      • Miksi Sinä kirjoittelet?
        minä Mies kirjoitti:

        """Olen olemassa isäni viettien johdosta.""""
        Olet perillä myös esoteerisesta astrologiasta? Sen mukaan syntyvä lapsi valitsee vanhempansa, mutta myös ajankohdan jolloin syntyä. Enpä usko, että isäsi valitsi sinut syntymään, vaikka onkin ollut mukana "prosessissa".
        Kuules, mene hyvä ihminen hoitoon!

        Tämä ei ole paikka, jossa alan kirjoittamaan elämänkertaani. Äiti ei vielä abortoinut minua. Seuraavan elämän hän abortoi. Kaipaan tuota henkeä, joka ei saanutkaan elää. Toimin monessa paikassa, jossa kohtaan vänkääviä ihmisiä. Sinä olet parasta laatua esimerkkinä niistä piireistä. Jos Sinusta tuntuu, kirjoita vielä, mitä sinulla on repussasi liikaa painamassa. Varmasti Marsin neliöt Merkuriukseen. Anna palaa! Laila.


      • Ensi tapaamisella!
        minä Mies kirjoitti:

        Niin miksi löydät aina itsesi seurasta, jossa mies loukkaa sinua? Miksi? Jospa se sinun Neptunuksesi onkin sitä varten, että opit ymmärtämään itseäsi ja muita (myös miehiä). Millainen tuo Neptunus sinulla on? Ja sitten miten kummassa kaivat kaikkien niiden miesten syntymätiedot minuutilleen (!). Olisko sinussa vainoharhaisuutta, joka näkyy myös suhteessa muihin? Skorpioni vai vesimies?

        Olen etsinyt itselleni rakastettua. Ensin tietysti vain lenkkeilyä varten, ulkoiluun ja kaikkea sellaista, puhumista, keskustelua. Olen deittaillut. Mutta nämä miehet kaatavat minut heti, autossaan, heillä kahvilla, minulla kahvilla. Eivätkö miehet voi odottaa, että suhde kasvaa ja kehittyy? Olen Härkä-Vaaka-Oinas, Neptunus askendentilla. Kuuni saa minut päivän retkelle metsiin. Reppu täynnä eväitä. Ruutinkoskea, Pitkäkoskea, Paloheinää. Koirat saavat minusta uskollisen hierojan, eikä omistajat tahdo enää saada lemmikkiänsä mukaansa. Haltialan lampaat saavat minusta uskollisen hierojan ja kanssa saa nauraa. Olen dipl.luontaisterapeutti. Käteni kaipaavat omaa miestä. Venus Härässä, myös. Tahdon hoivata. Elämä tappaa minusta herkkyyden pois. Tahdon olla herkkä. Laila.


      • minäkö Mies
        Miksi Sinä kirjoittelet? kirjoitti:

        Tämä ei ole paikka, jossa alan kirjoittamaan elämänkertaani. Äiti ei vielä abortoinut minua. Seuraavan elämän hän abortoi. Kaipaan tuota henkeä, joka ei saanutkaan elää. Toimin monessa paikassa, jossa kohtaan vänkääviä ihmisiä. Sinä olet parasta laatua esimerkkinä niistä piireistä. Jos Sinusta tuntuu, kirjoita vielä, mitä sinulla on repussasi liikaa painamassa. Varmasti Marsin neliöt Merkuriukseen. Anna palaa! Laila.

        Mitä sanot tästä kuviosta.
        -perääntyvä jupiter kaloissa DC:ssä, kuu härässä huone 8 ja merkurius vaaka huone 1. Selttäisikö se vänkäämiseni?


      • minäkö Mies
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mitä sanot tästä kuviosta.
        -perääntyvä jupiter kaloissa DC:ssä, kuu härässä huone 8 ja merkurius vaaka huone 1. Selttäisikö se vänkäämiseni?

        Mars skorpionissa huoneessa 2. Pakko tässä on olla jotakin. Muuten olen koulutukseltani matemaatikko ja oikeastaan tähtitieteen kautta ajauduin astrologiaan. Kunnianhimoinen tavoitteeni on löytää uskottava selitys (tulkinta) astrologialle.


      • uskottavaa selitystä
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mars skorpionissa huoneessa 2. Pakko tässä on olla jotakin. Muuten olen koulutukseltani matemaatikko ja oikeastaan tähtitieteen kautta ajauduin astrologiaan. Kunnianhimoinen tavoitteeni on löytää uskottava selitys (tulkinta) astrologialle.

        vielä vai teetkö Newtonit?


      • minä Mies
        uskottavaa selitystä kirjoitti:

        vielä vai teetkö Newtonit?

        Astrologian suurimpana puutteena on se, että kaikki tapahtumat on sidottu diskrettiin hierarkiaan. Tavoitteeni on luoda selitys, joka antaa luotettavia jatkuvan funktion arvoja kaikille tapahtumille.
        Katsotaan sitten myöhemmin se Jumalan vaikutus tähän verrattain monimuotoiseen ja -mutkaiseen maailmanjärjestykseen.


      • Olet Mies!
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mitä sanot tästä kuviosta.
        -perääntyvä jupiter kaloissa DC:ssä, kuu härässä huone 8 ja merkurius vaaka huone 1. Selttäisikö se vänkäämiseni?

        Miten hauskaa. Ihanaa. Tunsin luissani, että vastassa on jotain, erikoista ja hyvää. Voisin asua navetassa, eläinten joukossa. Olen eläinkuiskaaja. Hyvää ja kaunista pääsiäisen juhlaa Sinulle! Laila Elisabet.


      • Neptunuksen haaveita haet.
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mars skorpionissa huoneessa 2. Pakko tässä on olla jotakin. Muuten olen koulutukseltani matemaatikko ja oikeastaan tähtitieteen kautta ajauduin astrologiaan. Kunnianhimoinen tavoitteeni on löytää uskottava selitys (tulkinta) astrologialle.

        Ohjasin jokin aika sitten erään tieteilijän astrologian pariin, mahtaisitkohan se olla Sinä? No, olet siis opiskelemassa. Onnea opintoihin! Minä opiskelen maanpuolustusta. Taivas ja maa, vastakkain. Niinhän se elämä on. Laila.


      • Dipl.luontaisterapeutilta.
        minä Mies kirjoitti:

        """Olen olemassa isäni viettien johdosta.""""
        Olet perillä myös esoteerisesta astrologiasta? Sen mukaan syntyvä lapsi valitsee vanhempansa, mutta myös ajankohdan jolloin syntyä. Enpä usko, että isäsi valitsi sinut syntymään, vaikka onkin ollut mukana "prosessissa".
        Kuules, mene hyvä ihminen hoitoon!

        Minulla on menossa puhdistumisajanjakso astrologiassa. Olen pyrkinyt kaikilla mahdollisilla tavoilla repiä, raastaa ja rikkoa itsestäni kaiken menneen. Kysy opettajiltasi, mitä puhdistumisajanjakso tarkoittaa astrologiassa. Uskon antaneeni omalle Astrologilleni makeat naurut! Ainakin Hän on käyttänyt minun kirjoituksiani ja tilannettani työssään.


      • minä mies
        Neptunuksen haaveita haet. kirjoitti:

        Ohjasin jokin aika sitten erään tieteilijän astrologian pariin, mahtaisitkohan se olla Sinä? No, olet siis opiskelemassa. Onnea opintoihin! Minä opiskelen maanpuolustusta. Taivas ja maa, vastakkain. Niinhän se elämä on. Laila.

        Se on nyt niin, että en ole se jota tarkoitat. Mulla on lisäksi kuvioissa Neptunus vaa'assa yhtymä merkurius ja se Yodin kärkenä. Kaipa se jotain Neptunushaaveita tuo. Niin onhan siinä se kvinkunssi jupiter-kalat yhtymä DC ja kuu-härkä, joka sitten purkautuu vaa'assa olevan merkuriuksen kautta. Kuten huomaat tuosta, en siis ole enää opiskelija ammatillisessa mielessä, mutta työni liitty läheisesti tuohon Neptunukseen vaa'assa ja Yodin kärkeen. Tulkitsen työssäni matematiikkaa niille, jotka sitä ymmärtävät vähemmän kuin minä. Kuten tuolla toisaalla arvelitkin, olen eräänlainen kuiskaaja, olen (tieteen)kuiskaaja. Navettani on suomalainen instituutio.


      • Juuri noin!
        minä mies kirjoitti:

        Se on nyt niin, että en ole se jota tarkoitat. Mulla on lisäksi kuvioissa Neptunus vaa'assa yhtymä merkurius ja se Yodin kärkenä. Kaipa se jotain Neptunushaaveita tuo. Niin onhan siinä se kvinkunssi jupiter-kalat yhtymä DC ja kuu-härkä, joka sitten purkautuu vaa'assa olevan merkuriuksen kautta. Kuten huomaat tuosta, en siis ole enää opiskelija ammatillisessa mielessä, mutta työni liitty läheisesti tuohon Neptunukseen vaa'assa ja Yodin kärkeen. Tulkitsen työssäni matematiikkaa niille, jotka sitä ymmärtävät vähemmän kuin minä. Kuten tuolla toisaalla arvelitkin, olen eräänlainen kuiskaaja, olen (tieteen)kuiskaaja. Navettani on suomalainen instituutio.

        Minä ajattelin näyttää Sinulle Kuuni! Toivottavasti onnistuin? Mutta, kuinka on jäänyt kielenkäytönopiskelut? "Mene hoitoon." Mikä laittaa puhumaan rumasti? Mars neliö Neptunus? Mars neliö Merkurius? Oli, mitä oli. Esitit minulle Sinun Kuutasi, riittää. Opetuksessasi tuskin käytät tuollaista kieltä, vaan siellä olet sujuva ja siloinen, harkitseva. Minä toimin kolmannella sektorilla ja siellä olen melko hiljainen, vastaanottava, kuuntelija,terapeuttinen. Maanpuolustuksessa saan parhaimmat kiitokset, Kuu Oinaassa-Mars. Entisissä elämissäni olen sotinut oikein olan takaa, niinpä puolustusvoimat on minun parempi kotini. Olen pian lähdössä lentotukikohtaan. Siitä sitten palattuani. Meni noin 28 vuotta, ennenkuin tuli yhtään samaa kuviota vastaan, kuin minulla. Toivotan Sinulle menestystä työssäsi. Laila.


      • tiedosta.
        minä mies kirjoitti:

        Se on nyt niin, että en ole se jota tarkoitat. Mulla on lisäksi kuvioissa Neptunus vaa'assa yhtymä merkurius ja se Yodin kärkenä. Kaipa se jotain Neptunushaaveita tuo. Niin onhan siinä se kvinkunssi jupiter-kalat yhtymä DC ja kuu-härkä, joka sitten purkautuu vaa'assa olevan merkuriuksen kautta. Kuten huomaat tuosta, en siis ole enää opiskelija ammatillisessa mielessä, mutta työni liitty läheisesti tuohon Neptunukseen vaa'assa ja Yodin kärkeen. Tulkitsen työssäni matematiikkaa niille, jotka sitä ymmärtävät vähemmän kuin minä. Kuten tuolla toisaalla arvelitkin, olen eräänlainen kuiskaaja, olen (tieteen)kuiskaaja. Navettani on suomalainen instituutio.

        Jotta ei tule väärinymmärtämistä, astrologia on minulle vain vähäistä turvaa antava apukeino. En tahdo sitä oikeasti. Neptunus askendentilla Vaa`assa, tahdon luottaa maailmaan ja ihmisiin. En harrasta t-ristejä, orpeja yms, mitä kuuluu asiaan. Olen vain, minä itse, hiljaa ikääntyvä, opiskeleva, pyrin hiljaiseen elämään ja ystäviin. Käsissäni tarvitsen välillä koiran hierontaa, ystävän hierontaa, lymfaamista. Pidän oksitosiinista, kuten dopamiinista yhtälailla. Minulle ei siis kannata selitellä kuvioita. Tahdon yksinkertaisen elämän ja minun opastaja tietää senkin. Kiitokset Astrologilleni, terveisin, Laila.


      • äyäy

        Mitä merkitsee vuosi 2014 astrologiselta kannalta? Teoriani on, "messias tuhoaa antikristuksen", siinä on jotenkin erehdytty. Kiinnostaisi, vaikka en osaa astrologiaa. Tarkoittaako vuosi 2014 maailmanlaajuista noituuden häviämistä?


      • tuohan on taikauskoa!

        Jeesus on todellisempi!


      • Kotka!
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mars skorpionissa huoneessa 2. Pakko tässä on olla jotakin. Muuten olen koulutukseltani matemaatikko ja oikeastaan tähtitieteen kautta ajauduin astrologiaan. Kunnianhimoinen tavoitteeni on löytää uskottava selitys (tulkinta) astrologialle.

        Intohimoisia tunteita. Mutta, joko lennät? LP.


      • Kotka.
        minäkö Mies kirjoitti:

        Mars skorpionissa huoneessa 2. Pakko tässä on olla jotakin. Muuten olen koulutukseltani matemaatikko ja oikeastaan tähtitieteen kautta ajauduin astrologiaan. Kunnianhimoinen tavoitteeni on löytää uskottava selitys (tulkinta) astrologialle.

        Intohimoisia tunteita, mutta, joko osaat lentää?


    • potaskaa

      koko ketju!

      Ette voi olla tosissanne. Tämän täytyy olla jotain pelleilyä. Uskomatonta. Aikuiset ihmiset, vielä matemaatikko ja tähtitieteilijäkin syöttämässä tuollaista hevosen paskaa tänne palstalle.

      • Tete Tete

        Et voi olla tosissasi. Tuon täytyy olla jotain pelleilyä. Uskomatonta. Aikuinen ihminen tulee tänne tirkistelemään ja itkemään maailman surkeutta. Etkä tajua, että joko olet palstalla tai et ole. On aivan sama mistä puhutaan, kun puhutaan. Joku ottaa tosissaa, joku taas ei. Sinä otat tosissa ja liian tosissa. Rauhoitu hyvä ihminen ja hanki itsellesi elämä. Tuollaiset kaltaisesi nipot aiheuttavat pakoa jopa astrologiaan.


      • Totta vai tarua?

        Eihän näitä voi ottaa tosissansa. Maailma on petosta täynnä. Varsinkin miesten maailma.


      • minä matemaatikko

        lainaan tekstiäni:
        ""Astrologian suurimpana puutteena on se, että kaikki tapahtumat on sidottu diskrettiin hierarkiaan. Tavoitteeni on luoda selitys, joka antaa luotettavia jatkuvan funktion arvoja kaikille tapahtumille.
        Katsotaan sitten myöhemmin se Jumalan vaikutus tähän verrattain monimuotoiseen ja -mutkaiseen maailmanjärjestykseen."""
        Rauhoita ittes! Ei tämä nyt niin vakavaa ole, tai sitten on joillekin. Minulle ei. Ne, jotka yhtään ymmärtävät matematiikkaa, huomavat tuossa piilevän jujun. Se ei kuitenkaan estä käymästä keskustelua astrologiasta omista intresseistä lähtien. Toimin itse koekaniinina. Kukaan tuskin tuntee minua paremmin kuin minä itse - tai vaimoni, joka sanoo tuntevansa minut vielä paremmin ja ILMAN ASTROLOGIAA. En kuitenkaan ala inttämään astrologiaa vastaankaan, sillä siihen minulla ei ole tarvetta. Hallitsen oman pulloni ja astrologiani.


      • Juuri noin.
        minä matemaatikko kirjoitti:

        lainaan tekstiäni:
        ""Astrologian suurimpana puutteena on se, että kaikki tapahtumat on sidottu diskrettiin hierarkiaan. Tavoitteeni on luoda selitys, joka antaa luotettavia jatkuvan funktion arvoja kaikille tapahtumille.
        Katsotaan sitten myöhemmin se Jumalan vaikutus tähän verrattain monimuotoiseen ja -mutkaiseen maailmanjärjestykseen."""
        Rauhoita ittes! Ei tämä nyt niin vakavaa ole, tai sitten on joillekin. Minulle ei. Ne, jotka yhtään ymmärtävät matematiikkaa, huomavat tuossa piilevän jujun. Se ei kuitenkaan estä käymästä keskustelua astrologiasta omista intresseistä lähtien. Toimin itse koekaniinina. Kukaan tuskin tuntee minua paremmin kuin minä itse - tai vaimoni, joka sanoo tuntevansa minut vielä paremmin ja ILMAN ASTROLOGIAA. En kuitenkaan ala inttämään astrologiaa vastaankaan, sillä siihen minulla ei ole tarvetta. Hallitsen oman pulloni ja astrologiani.

        Kiitän Juhani Nummelaa hänen kirjastaan,jossa hän kirjoittaa Kuun ilmaisun tärkeydestä ja sen vastaanottamisen taidoista ja kyvystä sekä tärkeydestä. Tässä ollut yksi oiva esimerkki Härkä-Kuusta. Miehelle : Vaimosi voi olla Aurinko-Neitsyt. Neitsyt tasapainoittaa hyvin Kuu-Härkä-miestä ja antaa arjelle rauhan. Neitsyt on hyvä merkki kaikille Härille. Toivon Kuu-Härälle hyviä aikoja. Terv. Kuun vaihe 28, leskenä viides vuosi menossa ja astrologiassa 29 vuosi.


    • _perkules

      unohtako pikkuplaneettoja, niiden kokonaismassa on liki puolet maan vastaavasta!!!!!

      • helät...

        Venus tekee yhtymää kaikkien kartoilla, kaikille planeneetoille. Saimme siirtyä toiselle tasolle. Paratiisi on lähempänä, kuin tiesimmekään. Halleluuja... valvotaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2509
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2214
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2212
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1732
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe