jousimies ja härkä

härkis80

Olen netistä nyt katsonut, että sopisivatko yhteen. Olen tavannut tosi kivan jousimies miehen.. Mutta kun internet tyrmää täysin tämän suhteen.

Eli onko toivotonta? ;)

10

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite joukkari

      Hei
      Minulla pitkä kokemus härän ja joukkarin liitosta, vaikeaa oli ja erohan siitä tuli. Tietysti riippuu paljon muistakin kuin aurinkomerkistä esim. nousevasta merkistä. Mutta meillä törmäsi hidas härkä ja eloisa jousimies. Pikkutarkka härkä ja suurpiirteinen joukkari niin eipähän siinä arki luista. Juhlat ja hauskanpidot onnnistui joten kuten
      mutta arki ei.

      • tulityttö

        Harmaa arki sujui kohtalaisesti, mutta kaikki kaatui aikanaan siihen kun joskus jotain kivaa olisin halunnut tehdä.


    • ja mies jätti

      hej.
      täs kävi sama härkän.minä ja jousimies hän.oltiin just ruvettu serustelee ja hän vannoi mulle et on vakavissaan.ei mennyt kauan niin suhde loppui.en ottais toisen jousimiehen koska näköjään e ovat jotenkin epäluotettavia.mut toivottavasti sulla on parempi kumppani minkä ei nyt oo niin samanlainen.toisaalta lukee tass horoskoopissa että luultavasti vaan neitsyt ja härkä saisi jousimien rauhoittumaan.mut mistä tietää?!?!härkä kaipaa turvallisuutta ja jousimies kaipaa liian paljon vapautta näköjään tai niin mä sen koen.mut toivon kaikkee hyvää kuitenkin,tmolemmat jalat maassa

      • joukkari-härkä

        eli minä jousimies ja mies härkä ja mies lähti toisen naisen matkaan (vesimies).Syynä kuulemma se etten hoitanut kotia tarpeeksi hyvin (hoidin valitettavasti yksin), en viihtynyt terassilla kalja lasin kanssa (halusin ajoissa nukkumaan, että jaksan hoitaa lapsia - yksin), en tehnyt hänen kanssaan yhdessä mitään (siis tanssinut hänen pillinsä mukaan).Olen innokas penkkiurheilija ja olisin halunnut seurata urheilua, mutta häntä ei kiinnostanut. Hän piti ruuanlaitosta ja hyvästä kotiruuasta, minä inhoan ruuanlaittoa ja tykkään kaikesta ruuasta, myös valmisruuista. Pidän teatterista, taidenäyttelyistä, klassisesta musiikista, matkustelusta, mutta tämä härkä aina vastusti kaikkea, vain ja ainoastaan hänen ideansa olivat hyväksyttäviä. Härkä oli mustasukkainen pomottava besser-wisser. Myös omalaatuinen nautiskelija, jolle oma napa olin tärkein.


      • Juha82
        joukkari-härkä kirjoitti:

        eli minä jousimies ja mies härkä ja mies lähti toisen naisen matkaan (vesimies).Syynä kuulemma se etten hoitanut kotia tarpeeksi hyvin (hoidin valitettavasti yksin), en viihtynyt terassilla kalja lasin kanssa (halusin ajoissa nukkumaan, että jaksan hoitaa lapsia - yksin), en tehnyt hänen kanssaan yhdessä mitään (siis tanssinut hänen pillinsä mukaan).Olen innokas penkkiurheilija ja olisin halunnut seurata urheilua, mutta häntä ei kiinnostanut. Hän piti ruuanlaitosta ja hyvästä kotiruuasta, minä inhoan ruuanlaittoa ja tykkään kaikesta ruuasta, myös valmisruuista. Pidän teatterista, taidenäyttelyistä, klassisesta musiikista, matkustelusta, mutta tämä härkä aina vastusti kaikkea, vain ja ainoastaan hänen ideansa olivat hyväksyttäviä. Härkä oli mustasukkainen pomottava besser-wisser. Myös omalaatuinen nautiskelija, jolle oma napa olin tärkein.

        nouseva merkkini jousimies...
        pidän myös penkkiurheilusta
        pidän ruosta
        en ole tyypillinen härkäihminen
        minussa on jousimiehen piirteitä
        kuten vapaudesta pitäminen,
        suurpiirteisyys
        tulen myös toimeen ihmisten kanssa
        tosin en ole erityisen sosiaalinen
        eloisuutta löytyy ihan suht mukavasti
        saatan olla silti toisinaan aika hidaskin(: (:
        kuten härät tuppaa oleen

        en ole hirveän itsepäinen
        toisinaan saatan olla semmoinen jukuripää


      • hanko

        hei,olen jousimies nainen ja ollut 20vuotta naimisissa härkämiehen kanssa..neljä lastakin .meillä niin päin,että mies menevä ja minä kotikissa.luonteen erilaisuus on joskus tosi raskasta.välillä taas rikkaus.luottamus ja toisen ihmisen kunnioitus ja tahtotila tärkeämpää kuin tähtimerkit..uskollisuus ja raittius on itse valittavissa.


      • jousimies nainen
        hanko kirjoitti:

        hei,olen jousimies nainen ja ollut 20vuotta naimisissa härkämiehen kanssa..neljä lastakin .meillä niin päin,että mies menevä ja minä kotikissa.luonteen erilaisuus on joskus tosi raskasta.välillä taas rikkaus.luottamus ja toisen ihmisen kunnioitus ja tahtotila tärkeämpää kuin tähtimerkit..uskollisuus ja raittius on itse valittavissa.

        Kylläpä kuulostaa tutulta. Ihan ku olisi omasta elämästä lukenut. Ehkä ollaan vähän liian erilaisia eli hauskanpito pitää löytää kyllä kavereiden kanssa. Voisi tietysti olla huonomminkin. Hyvä isä ja tekee lapsille mielellään ruokaa.


    • kyllä se toimii parenmin kun väitetän nimimerkilä kokemuta on

    • ...

      niin ei kannata sokeana uskoa ja luottaa astrologiaan:)Suhteeni mieheeni on aika värikäs ja räjähdysaltis, mutta siitä me kummatkin mieheni kanssa pidämmekin,jännitystä suhteessa ainakin.Minä itse olen menevä ja pidän vapauden tunteesta,mieheni pitää enemmän koti-illoista,mutta pitää myös enemmän vapauden tunteesta kuin siitä että joku määrää ja käskee kotiin tulo ajat. Olemme löytäneet yhteisen sävelen ja se pitää kummatkin tyytyväisinä. Mutta sitten kun riitaa tulee niin sitten myös kaivetaan kaikki vanha ja loukkaava esille,kummatkin ollaan itsepäisiä eikä oikein osata antaa periksi. Usein näissä tilanteissa olemme käyneet lähellä eroa, mutta aina olemme sanamme sitten takaisin ottaneet. Kumpikin tiedämme heikkoutemme ja siksi on helppo myös riidellä ja sopia.

    • jouska-74

      silti aina tätä jäärää syvästi rakastanut.... ja olen ollut kaikkea mahdollista tälle miehelleni (härkä) mutta rakastan sitä kait elämäni loppuun saakka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe