Kiitos Aarne ja Jukka

muut valtuutetut

Vihdoinkin aletaan Pyhäjärvellä päästä me henkeen. Ylimääräiset koukerot sopimuksista vain rauhassa pois.Katsotaan vielä muutkin vaihtoehdot ja suunnat. Onnittelut PYHÄKKÄIDEN hyvälle valtuustolle oikeasta päätöksestä.Muistetaan, että muuallakin pitävät puoliaan,ja virkamiehet on palkattu meidän hyvinvoinnin toteuttajiksi eikä miksikään muuksi.

19

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun päätöksestä tuli laiton

      Puheenjohtaja ei käsitellyt asiaa oikein. Viimeinen äänestys kunL:n 59 §: mukaan olisi tullut kepun ryhmän äänestyspäätöksen voitettua kaupunginhallituksen esitystä vastaan. Olipa sitten se äänestystulos mikä tahansa- se on toinen juttu. Mites tämä nyt korjataan-- hei haloo!!
      haloo

      • venkoilu ja vedätys

        eipä enää ole yskimistä, valtuusto toimi kunnallisen päätöksen teon ja 30 vuoden kokemuksen omaavan pj johdolla. jos hän ja viranhaltijat eivät käsittelyjärjestystä taida, niin sanotaan sitten kud bay ja shou ol siinä!!


      • kustellaan

        Onko sillä mitään väliä,päätös on hyvä?


      • hallituksen kokous

        voi vitsi, minäkin ajattelin, vaikka en mitään sanonut, että jotenkin tynkä loppu siitä tuli. No se tuli tästä, kun pj ei äänestyttänyt kepun voittanutta tulosta pohjaehdotuksen (kapunginhallituksen) ehdotusta vastaan. Olisi pitänyt.


      • kustellaan
        venkoilu ja vedätys kirjoitti:

        eipä enää ole yskimistä, valtuusto toimi kunnallisen päätöksen teon ja 30 vuoden kokemuksen omaavan pj johdolla. jos hän ja viranhaltijat eivät käsittelyjärjestystä taida, niin sanotaan sitten kud bay ja shou ol siinä!!

        Mikä on loppu?


    • äänestys oli

      ketkä äänesti lykkäystä. Ja ketkä olivat pettureita?

      • tiedät kyllä

        kyllä siinä' vain moka tuli. Olitko paikalla?


      • IHANAMPAA

        KAIKKI


      • mokailun ilta
        tiedät kyllä kirjoitti:

        kyllä siinä' vain moka tuli. Olitko paikalla?

        näin taisi käydä, lakimiehet meni vipuun.
        onkos se sitte niin jotta hallituksen esitys on voimassa?
        vai mitenkä vetelät kuivataan?


      • Näinhän se meni
        IHANAMPAA kirjoitti:

        KAIKKI

        neuvotteluihin.


      • kyllä se näin on
        mokailun ilta kirjoitti:

        näin taisi käydä, lakimiehet meni vipuun.
        onkos se sitte niin jotta hallituksen esitys on voimassa?
        vai mitenkä vetelät kuivataan?

        Eihän siinä näin pitänyt käydä. Piti tulla hyvä ja oikeamielinen päätös, etteivät naapurit loukkaannu.


      • hölömöukko
        Näinhän se meni kirjoitti:

        neuvotteluihin.

        TULEE TAPAHTUMAAN?


      • näinä päivinä
        hölömöukko kirjoitti:

        TULEE TAPAHTUMAAN?

        ...että keisari aarnelta tulee käsky, että kaiki mikä oli hallituksessa päätetty on voimassa. niin ehdotukset kuin perustelut ja yksimielisesti sorvattu päätös.

        kyllä valtuuston päämies jukka on mennyt ylittämään kaiken päätöksenteon lait....


      • soitellen sotaan
        näinä päivinä kirjoitti:

        ...että keisari aarnelta tulee käsky, että kaiki mikä oli hallituksessa päätetty on voimassa. niin ehdotukset kuin perustelut ja yksimielisesti sorvattu päätös.

        kyllä valtuuston päämies jukka on mennyt ylittämään kaiken päätöksenteon lait....

        ja jälki on sennäköstä...
        Vai oliko tämäkin pintaa syvemmältä???


      • työtäjatoimintaa
        soitellen sotaan kirjoitti:

        ja jälki on sennäköstä...
        Vai oliko tämäkin pintaa syvemmältä???

        Nyt tuntuu, että ilmassa on uudet ja RAIKKAAT tuulet. Hyvä hallitus ja valtuusto. Tule jo kap.joht. sinäkin samalle puolen.


      • voi esitellä tp:tä
        työtäjatoimintaa kirjoitti:

        Nyt tuntuu, että ilmassa on uudet ja RAIKKAAT tuulet. Hyvä hallitus ja valtuusto. Tule jo kap.joht. sinäkin samalle puolen.

        mutta, eihän (jos päätös on syntynyt virhe) kaup.j. voi esittää sitä päätöstä täyt.pantavaksi, koska on syntynyt virheellisesti.mikäs nyt etteen. voi p-kele.
        sehän on kututtava valtuusto koolle.

        tv, ent. valtuutettu, nyt vaivanen


      • olisikin
        tiedät kyllä kirjoitti:

        kyllä siinä' vain moka tuli. Olitko paikalla?

        Entisen hallituksen selätys.


    • Ei jatkoon

      Minun pitää perua nuo kiitokset Aarnelle ja erityisessti jukalle.

      Ei kulunut kausi mennyt kuten tuolloin oli luulo.

      Kyllä siinä kokoajan toinen kampes Pyhäjärveä perseelleen.

      Ja poika porskutta nyt kuin mitään huonoa ei olisi tapahtunutkaan.

      Koittakaa nyt jo herätä herran kohdalla !

      Samoin sen hännystelijä naisen kohdalla !

      Lopputilit ja lomakorvaukset ja pekkassspäiville vaan.

    • 0000voi

      Oli palattava aiheeseen kun 2009 vaalien jälkeen ajattelin että nyt Pyhäjärvi lähtee hall. ja valt. puhj. yhteistyöllä nousuun ja on kiitosten aika heti. Mutta kuinkas siinä kävikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe