Kärpät vei koska koz imi taas. Lol
Bruckler maaliin ouluun ja Espoo vie
muussa tapauksessa onnittelut Ouluun ja tää sarja kaatu maalivahti peliin.
KoZ imee
B Bruckler
1
113
Vastaukset
- antikärppä
näyttää olevan silloin kun mies ei näe kiekkoa, menee helposti patjojen alta!!! Moken pitäisi ilman muuta laittaa patjat jäähän, varsinkin ruuhkatilanteessa jos ei näe kiekkoa. Pari maalia on mennnyt helposti patjan alta ja tämä viimeinen ....etukulma auki, MUTTA MUTTA blues olisi voittanut pelin ellei rajamäki, voi viddu sentään, sotkee pasmat täysin. Kaikenlaista pientä mokaa pelin sisällä, toivottavasti rajamäki on penkin päässä seuraavat matsit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423