blues- Kyllä kärpät on taitojoukkue teihin halonhakaajiin verrattuna. Kärpät rules. Terveisin mies sodankylästä...
siitä
12
433
Vastaukset
- antikärppä
mies pyyhkii vaan kullinsa keittiön verhoon, tekikö gutaata?
- suabluesin ukho
vithuttaa etelän mies. Tuuppa tänne niin kathotaan kenen kulli turphoaa...
- antikärppä
suabluesin ukho kirjoitti:
mutten homostele, hyi helvetti mitä tyyppejä täällä likkuu. Tyydy vaan siihen poroosi, vai onko pihtari?
- on kultaiset
antikärppä kirjoitti:
mutten homostele, hyi helvetti mitä tyyppejä täällä likkuu. Tyydy vaan siihen poroosi, vai onko pihtari?
pallit ja kypärät jotka muistuttaaa antikärppää kuka tääällää suomessa kiekhoa halliteee....
- antikärppä
on kultaiset kirjoitti:
pallit ja kypärät jotka muistuttaaa antikärppää kuka tääällää suomessa kiekhoa halliteee....
vähemmän poronkusta ja yritä uudelleen.
- kärpät on rautaa
antikärppä kirjoitti:
vähemmän poronkusta ja yritä uudelleen.
ja syö sinä paskaaaa
- antikärppä
kärpät on rautaa kirjoitti:
ja syö sinä paskaaaa
koiran oksennusta, haisevat ja maistuvat niin pahalle jotta mustiakin etoo, hyi helvetti. Tapoin kerran kärpän, haisi kuvottavalle hyhhhyhyh todella siis.
- Hyi hitto!
suabluesin ukho kirjoitti:
Niin, eihän siellä jänkhällä oo muuta tekemista kuin juoda viivaa ja imeä Aslakin kalua.
- BluesBluesBlues
Kipitäs vitun pohjoisen urpo vittuun täältä! Kärpät on perseenhajuinen porolauma suoraan sieltä itestään....eli perseestä!
- heh hehh
Ai että mä nautin kun sä riudut tuskassas ja vitutuksessas... Vitutukseen muuten voi kuolla, joten muista varjella ylipainoinen läski pumppuas..
- Fanikulttuuria!!
heh hehh kirjoitti:
Ai että mä nautin kun sä riudut tuskassas ja vitutuksessas... Vitutukseen muuten voi kuolla, joten muista varjella ylipainoinen läski pumppuas..
Ehtaa espoolaista! Blegifanit rules!
- Juha82
Fanikulttuuria!! kirjoitti:
Ehtaa espoolaista! Blegifanit rules!
teiltä
Nivalan mies puhuu paljon fiksummin kuin Oululainen ja Espoolainen
kasvun paikka?
poikasia vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224867Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113517Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403157IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462659Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681189- 791119
- 561112
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941091Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992