minä Korkeimman Itse itselleni suoduin valtuuksin - kirkollisen kasteen kirouksesta!
Olkaa hyvä.
Tällä kellonlyömällä vapautan
15
417
Vastaukset
- Puke_Skywanker
en kyllä huomaa vielä mitään eroa.
- Pakanainen
miten saa FIREFOXILLA NÄKYMÄÄN YOUTUBE VIDEOT. nyt ei näy kuin explorerin kautta.
- Puke_Skywanker
Pakanainen kirjoitti:
miten saa FIREFOXILLA NÄKYMÄÄN YOUTUBE VIDEOT. nyt ei näy kuin explorerin kautta.
sen kummemin sanoa, jospa sinulla puuttuu jokin osa. minulla kyllä toimii youtube firefoxilla, mutta joskus alussa kun olin asentanut koko hoidon uudestaan, firefox pyysi asentamaan jonkin lisäosan, en muista oliko se java, vai flash. itse käytän nykyään google chromea.
- Pakanainen
Puke_Skywanker kirjoitti:
sen kummemin sanoa, jospa sinulla puuttuu jokin osa. minulla kyllä toimii youtube firefoxilla, mutta joskus alussa kun olin asentanut koko hoidon uudestaan, firefox pyysi asentamaan jonkin lisäosan, en muista oliko se java, vai flash. itse käytän nykyään google chromea.
koska flash ei auta vaikka aina pyytää sitä lataamaan, kiitti kuiteskin. Yritän räpeltää javaa ja kurkin mikä toi google chrome on.
- Kössönöm
Pakanainen kirjoitti:
Otin tämän firefoxilla.
http://www.youtube.com/watch?v=jiCKEMK9YFs Pakanainen kirjoitti:
koska flash ei auta vaikka aina pyytää sitä lataamaan, kiitti kuiteskin. Yritän räpeltää javaa ja kurkin mikä toi google chrome on.
Monen käyttäjän mielestä nopeampi kuin Explorer
Ja niin se onkin koska se jättää osan tiedostoista lukematta, se tarvitsee hemmetin paljon lisä ohjelmia avatakseen kaiken mitä sivustoissa on.Pakanainen kirjoitti:
FireFoxilla pitää ladata Flash erikseen.
- Pakanainen
Kössönöm kirjoitti:
Otin tämän firefoxilla.
http://www.youtube.com/watch?v=jiCKEMK9YFsHello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Aina herjaa tämän saman vaikka kuinka lataan ja lataan ja lataan... - Pakanainen
jason_dax kirjoitti:
FireFoxilla pitää ladata Flash erikseen.
ei aukea, tää Vista on ihan paska.
- asetuksista
Pakanainen kirjoitti:
päällä?
- Pakanainen
asetuksista kirjoitti:
päällä?
kysyy äkkinäinen.
- alustana Ubuntu:
Pakanainen kirjoitti:
kysyy äkkinäinen.
Muokkaa -> Asetukset -> Sisältö -> Salli JavaScript-komentosarjat [*]
- Kössönöm
Pakanainen kirjoitti:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Aina herjaa tämän saman vaikka kuinka lataan ja lataan ja lataan...Kyllä joku osaa neuvoa. Sinulla voi olla asetuksissa jotain häikkää.
Itselläni oli koneessa kumma vika viime vuonna, kun asetuksista oli omin nokkineen häipynyt joku ruksi pois. Onneksi kaveri laittoi sen kuntoon, kun en itse näistä mitään tajua. - Pakanainen
Kössönöm kirjoitti:
Kyllä joku osaa neuvoa. Sinulla voi olla asetuksissa jotain häikkää.
Itselläni oli koneessa kumma vika viime vuonna, kun asetuksista oli omin nokkineen häipynyt joku ruksi pois. Onneksi kaveri laittoi sen kuntoon, kun en itse näistä mitään tajua.ei oikein nakita yhteen youtuben kanssa, mutta urutellään, tuolta googlesta kun hakee, ni monilla on ollut ongelmia.
Entinen xp home oli paljon parempi!
- millä valtuuksilla
kirkko jakelee 'kirkon-kirouksia' ja bannia? Oliko osana Jeesuksen suurta 'rakkautta'?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053