Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

mopoillessa

oon saanu aika monta kertaa orgasmin mopolla ajaessa... kun ajan maastossa niin mopon tärinä ja pehmeä satula ja moottorin pörinä tuntuu kivalta... onko muilla samaa kokamusta?
54220
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

ku ajjaa apsii ympäri varderolla ni voi kittee

Äänestä
  • ainoo paha puoli että olen 45-vuotias mies. Muija ihmettelee ja lapset on kiukkuisia kun ajan aina niiden mopolla ja kakrut saa kävellä ja mennä bussilla harjoituksiin. Ja sitten salaa kalsarit pesuun

Äänestä

• onnellinen ongelma kirjoitti:

ainoo paha puoli että olen 45-vuotias mies. Muija ihmettelee ja lapset on kiukkuisia kun ajan aina niiden mopolla ja kakrut saa kävellä ja mennä bussilla harjoituksiin. Ja sitten salaa kalsarit pesuun

Ihan tottako? kerrotko lisää? millainen mopo sulla on ja mikä siinä kiihottaa? Mulla on veljen vanha Monkey jossa mukava pehmeä satula. Maastossa tykkään ajella kun mopo ryytyy ja tärisee kivasti :)

Äänestä

Entä polkupyöräily kesällä hame päällä, vaikkapa ilman pikkareita paljas posliini satulaa vasten..... :)

Äänestä

Mopolla kolme tai neljä pääl on kyl kiimasta :3
Kaverinkans kakspäällä ajellu peeveel ja minimönkijäl mökillä ja tulee kyllä aika nopeesti kovaks. Soratie ja pehmeet mettäpolut, mopo ruopii eteenpäi eikä melkee jaksa ees kakspääl iskarit pohjas.

Varsinki kuumana kesäpäivänä ku mopo seissy pihal auringonpaistees tunteja ja kaverinkaa lähettii ajelee. Peeveen pehmee penkki mukavan lämmin ja molemmilla pehmeet addut jalas. 50cc käy kivasti kuumana 25 asteen heltees ja mukavalta tuoksuvat savut. Niitä voi kädellä tunnustella ku istuu takan. Sit mettäpoluille rääkkäämään ja sutimaan hitaasti eteenpäin. Pikkumönkkärilläki kiva ajella mäkiä vaikka tarkotettukki max 50kg mut kakspääl meneee hitusen yli :D alkaa isommis mäkis valumaa taakseppäi jossei toine nouse pois. Ois kiva joskus vielä päästä jonku mopojonnen kyytii ja ajella pitkin kyliä tai mettiä. Ite nyt 19v mut tuun miellää :3

2Äänestä

Kommentoi aloitusta

Minna888 kirjoitti:

oon saanu aika monta kertaa orgasmin mopolla ajaessa... kun ajan maastossa niin mopon tärinä ja pehmeä satula ja moottorin pörinä tuntuu kivalta... onko muilla samaa kokamusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu