Olemme muuttaneet toiselta paikkakunnalta tänne, siellä ei ollut tälläistä käytäntöä.
Hoitopaikka on kiinni koko heinäkuun ja jos kummallakaan vanhemmalla ei ole lomaa niin pitää itse järjestää lapsille hoito. Samalla kuitenkin pitää maksaa puolet kuukauden hoitomaksusta vaikka hoitopaikka on kiinni. Siis onko tämä mikkelissä jokaisessa hoitopaikassa samanlainen tapa?
Lasten Päivähoito
3
489
Vastaukset
Oliskohan tullut nyt ymmärrettyä väärin.
Mutta joka tapauksessa teillä on oikeus hoitopaikkaa(päivähoito), sen turvaa laki. Siis jos olette molemmat töissä.
Aikaisemmin ilmoittelivat ajoissa, onko paikkakiinni ja milloin, sekä antoivat lomakkeen, jossa oli vaihtoehtoisia paikkoja, joista hoitopaikkaa anottiin/kyseltiin itse.
Sanomattakin on selvää, että ajoissa kannattaa lähteä asiassa liikkeelle. Paikkoja on varmasti niin vähän, kuin suinkin mahdollista.- tiiulu
mikä hoitopaikka kyseessä?
- tarvitseville
Kun pv.koti on kiinni ja lapsi tarvitsee hoitoa hänet siirretään päivystävään pv.kotiin. Joskus se voi olla jopa oma pv.koti jossa ryhmiä on yhdistetty lapsimäärän tarpeiden mukaan.Joku pv.koti on aina auki ei lapsi ilman hoitoa jää mutta en tiedä sitten noista yksityisen puolen hoitokäytännöistä...kunnallisessa ainakin toimii takuuvarmasti. 10-v. kokemuksesta tiedän!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498