Olemme muuttaneet toiselta paikkakunnalta tänne, siellä ei ollut tälläistä käytäntöä.
Hoitopaikka on kiinni koko heinäkuun ja jos kummallakaan vanhemmalla ei ole lomaa niin pitää itse järjestää lapsille hoito. Samalla kuitenkin pitää maksaa puolet kuukauden hoitomaksusta vaikka hoitopaikka on kiinni. Siis onko tämä mikkelissä jokaisessa hoitopaikassa samanlainen tapa?
Lasten Päivähoito
3
490
Vastaukset 3
Oliskohan tullut nyt ymmärrettyä väärin.
Mutta joka tapauksessa teillä on oikeus hoitopaikkaa(päivähoito), sen turvaa laki. Siis jos olette molemmat töissä.
Aikaisemmin ilmoittelivat ajoissa, onko paikkakiinni ja milloin, sekä antoivat lomakkeen, jossa oli vaihtoehtoisia paikkoja, joista hoitopaikkaa anottiin/kyseltiin itse.
Sanomattakin on selvää, että ajoissa kannattaa lähteä asiassa liikkeelle. Paikkoja on varmasti niin vähän, kuin suinkin mahdollista.- tiiulu
mikä hoitopaikka kyseessä?
- tarvitseville
Kun pv.koti on kiinni ja lapsi tarvitsee hoitoa hänet siirretään päivystävään pv.kotiin. Joskus se voi olla jopa oma pv.koti jossa ryhmiä on yhdistetty lapsimäärän tarpeiden mukaan.Joku pv.koti on aina auki ei lapsi ilman hoitoa jää mutta en tiedä sitten noista yksityisen puolen hoitokäytännöistä...kunnallisessa ainakin toimii takuuvarmasti. 10-v. kokemuksesta tiedän!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651802Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15866- 81636
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa94601- 45528
- 47515