Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KORJATKAA LASKUTUSVIRHEENNE

RAIVOSTUNUT ASIAKAS A.H.

KORJATKAA PERHANA VIIMEINKIN LAAJAKAISTA LASKUNI KUNTOON. SOPIMUS ON 19,90 E/KK.
TE LASKUTATTE AINA VAAN LUKEMATTOMISTA HUOMAUTUKSISTANI VÄLITTÄMÄTTÄ 24,79 EUROA.

LASKUNUMERO 10913350144 = TÄNÄÄN TULLUT JA TAAS VIRHEELLINEN LASKU !! TEILTÄ LUVATAAN SATA KERTAA KORJATA SUMMA OIKEAKSI SOPIMUKSEN MUKAISEKSI!!

ENKÄ PERHANA VIE ENÄÄ SOITA TEILLE KERTAAKAAN

46

3921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle?

      maksa lasku sen summan mukaan mikä kuuluu, mitä sinä vääristä laskusummista välität, eivät ne sonerassa osaa koneita käyttää, vaan apinat siellä näpyttelevät laskunsummiksi vähän mitä sattuu XD

    • Riiviönrauta

      ...silmä kovana lukevat Soneran laskutuksessa tuotakin avautumista...

      -Rr

      • raivostunut edelleen

        ei varmaan luekaan. hämmästyttävää kuitenkin on Soneran "asiakaspalvel". olen soittanut ainakin 6 kertaa, kirjoittanut vanhanajan kirjeen kerran,
        netin kautta viestittänyt 4 kertaa ja tavannut kampanjassa sopimuksen tehneet nuoren miehen.

        yhteydenotto minun taholtani kyllä piisaa.

        se mikä Soneran sekoilussa huolettaa, on että mahdollisesti asiakas joutuu perintään maksaessaan sovitun summan eikä sitä summaa mikä on laskussa.


      • Soneran asikaspalvelu
        raivostunut edelleen kirjoitti:

        ei varmaan luekaan. hämmästyttävää kuitenkin on Soneran "asiakaspalvel". olen soittanut ainakin 6 kertaa, kirjoittanut vanhanajan kirjeen kerran,
        netin kautta viestittänyt 4 kertaa ja tavannut kampanjassa sopimuksen tehneet nuoren miehen.

        yhteydenotto minun taholtani kyllä piisaa.

        se mikä Soneran sekoilussa huolettaa, on että mahdollisesti asiakas joutuu perintään maksaessaan sovitun summan eikä sitä summaa mikä on laskussa.

        varoitti meitä kun sanoimme että maksamme vain sen mikä on oikein eli että jätämme sen väärin laskutetun itse pois. Tosiaankin uhattiin heti että jos menemme itse rukkaamaan laskua niin perintään menee...


      • tähän osoitteeseen !
        raivostunut edelleen kirjoitti:

        ei varmaan luekaan. hämmästyttävää kuitenkin on Soneran "asiakaspalvel". olen soittanut ainakin 6 kertaa, kirjoittanut vanhanajan kirjeen kerran,
        netin kautta viestittänyt 4 kertaa ja tavannut kampanjassa sopimuksen tehneet nuoren miehen.

        yhteydenotto minun taholtani kyllä piisaa.

        se mikä Soneran sekoilussa huolettaa, on että mahdollisesti asiakas joutuu perintään maksaessaan sovitun summan eikä sitä summaa mikä on laskussa.

        TeliaSonera Finland Oyj
        P.O. Box 220 FIN-00051 SONERA
        Finland


    • Sonera-asiantuntija

      Valitettavasti antamasi laskunumeron perusteella ei löydy mitään tietoja koskien asiaa. Julkisella keskustelufoorumilla ei kannata jakaa myöskään mitään tarkentavia tunnistetietoja, joten ainoa tapa selvittää tämä asia on yhteydenotto asiakaspalveluumme.

      Jos et halua soittaa asiakaspalveluumme, voit ottaa yhteyttä Omat Sivut -palvelusta löytyvän palvelupyyntölomakkeen kautta.

      T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

      • ---

        Ite olen lähettänyt monta viestiä omien sivujen kautta mutta ei ole kysymykseen tullut vastausta.Olen vaan kolme viikkoa odottanut vastausta.


      • aivan sekaisin!!!

        Kerroppa nyt miksi ei julkisella foorumilla kannata jakaa mitään tarkentavia tunnistetiotoja?????Siis minkä virheen asiakkanne on tehnyt?(pankin käyttäjätunnusta ja salasanaa ei ole näkynyt joten mikä ongelma???)
        Onko tässä nyt se vaara että joku ulkopuolinen
        maksaa Soneralle eerotuksen????Tuskin.
        Ihan totta älkäähän nyt kehoittako asiakasta jatkuvasti soittamaan MAKSULLISEEN asiakaspalveluunne hoitakaa "kerrankin" sieltäpäin asia kuntoon kun saitte tunnistetiedot
        näin julkisen keskustelufoorumin kautta.Asiakkaalta hyvä oivallus kun käytti foorumia,eli hoitakaahan nyt hommat sieltä Sonerasta päin.Ilman muuta palstalle kannattaa antaa ennen tunnistetiedot ja jopa oma nimikin tarvittaessa kun Sonera on tarpeeksi kusettanut.MAKSULLISEEN ASIAKASPALVELUUN ei ole
        oikeutettua soitella kun operattorin laiteissa "jokin mättää"(kuten usein).Senverran tulee olla itsekunnioitusta ettei Operaattorilta tarvitse mitään "rukoilla" olemmehan kk.maksuja maksavia asiakkaita ja siksi,mm.Soneraa pitää opettaa miten asiaksta tulee palvella.
        Sillä tuntuu olevan todella vääristynyt kuva asiakkaista ja asiakaspalvelusta.
        Merkillisiä käsityksiä nykypäivänä!!!
        Lopuksi muistakaa kaikkien operattorien asiakaspalvelu ei ole MAKSULLINEN.


    • veto tämäkin!

      Aivan oikein ei ole asiakkaan todellakaan tarvis soitella.
      Hyvä veto kun annoit laskunumerosi palstalle
      siinä ei todellakaan ole mitään niin yksityistä etteikö voi ja kannatakkin antaa jos ei asiat muuten hoidu.
      Palstaa seuraavana jään mielenkinnolla odottamaan hoituuko asiasi nyt.
      Soneralla ainakin on nyt tieto mikä lasku ja virhe pitää korjata.
      Toivon että kommentoit asiaa myöhemmin palstalla
      nähdään onnisttuuko Sonera korjaamaan asiasi!!

      • kenties..?

        Vai etkö ymmärrä lukemaasi tekstiä, annetulla numerolla ei löydy mitään laskua, pelkkä sääliötrolli taas liikkeellä..=)


      • missä mättää
        kenties..? kirjoitti:

        Vai etkö ymmärrä lukemaasi tekstiä, annetulla numerolla ei löydy mitään laskua, pelkkä sääliötrolli taas liikkeellä..=)

        Eihän Soneralta mitään heti löydy.Tuskin on asiaan viitsitty edes paneutua (veikkaukseni).
        Mielenkiintoista onkin seurata palstalla onko asiakas todella tullut palstalle kertomaan jotain näin "tuulesta temmattua" vai löytyykö vastaus
        tähänkin väärään laskutukseen.
        Toivottavasti asia selviää pikimmiten ja nähdään kuin asia on.


      • RAIVOSTUNUT
        missä mättää kirjoitti:

        Eihän Soneralta mitään heti löydy.Tuskin on asiaan viitsitty edes paneutua (veikkaukseni).
        Mielenkiintoista onkin seurata palstalla onko asiakas todella tullut palstalle kertomaan jotain näin "tuulesta temmattua" vai löytyykö vastaus
        tähänkin väärään laskutukseen.
        Toivottavasti asia selviää pikimmiten ja nähdään kuin asia on.

        niin sokea en ole ettenkö laskun numeroa löydä teliasonerafinland oyj:n laskusta, joka tuossa pöydällä vieressäni on. lasku on päivätty 26.3.09.

        ihme firma kun minulla on mainittu paperilasku jossa väärä summa, mutta sonera ei sitä löydä.

        SONERA ASIAKASPALVELU NYT VAAN YSTÄVÄLLISESTI HOITAKOON ASIAN KUNTOON. SE ON HELPPOA LASKUNUMERON PERUSTEELLA :)

        VAI TARKOITTAAKO ASIAKASPALVELU ETTEI MINUN TARVITSE MAKSAA MITÄÄN KUN LASKUAKAAN EI TEIDÄN SELVITYKSENNE !! MUKAAN OLE?????
        TIETYSTI OLEN MAKSAMATTA JATKOSSAKIN KUN LASKUA EI OLE, ENHÄN TEE UUTTA SOPIMUSTA.


      • UNOHDA...
        RAIVOSTUNUT kirjoitti:

        niin sokea en ole ettenkö laskun numeroa löydä teliasonerafinland oyj:n laskusta, joka tuossa pöydällä vieressäni on. lasku on päivätty 26.3.09.

        ihme firma kun minulla on mainittu paperilasku jossa väärä summa, mutta sonera ei sitä löydä.

        SONERA ASIAKASPALVELU NYT VAAN YSTÄVÄLLISESTI HOITAKOON ASIAN KUNTOON. SE ON HELPPOA LASKUNUMERON PERUSTEELLA :)

        VAI TARKOITTAAKO ASIAKASPALVELU ETTEI MINUN TARVITSE MAKSAA MITÄÄN KUN LASKUAKAAN EI TEIDÄN SELVITYKSENNE !! MUKAAN OLE?????
        TIETYSTI OLEN MAKSAMATTA JATKOSSAKIN KUN LASKUA EI OLE, ENHÄN TEE UUTTA SOPIMUSTA.

        OTTAA TÄNÄÄN LÄÄKKEITÄSI!


      • Sonera-asiantuntija
        RAIVOSTUNUT kirjoitti:

        niin sokea en ole ettenkö laskun numeroa löydä teliasonerafinland oyj:n laskusta, joka tuossa pöydällä vieressäni on. lasku on päivätty 26.3.09.

        ihme firma kun minulla on mainittu paperilasku jossa väärä summa, mutta sonera ei sitä löydä.

        SONERA ASIAKASPALVELU NYT VAAN YSTÄVÄLLISESTI HOITAKOON ASIAN KUNTOON. SE ON HELPPOA LASKUNUMERON PERUSTEELLA :)

        VAI TARKOITTAAKO ASIAKASPALVELU ETTEI MINUN TARVITSE MAKSAA MITÄÄN KUN LASKUAKAAN EI TEIDÄN SELVITYKSENNE !! MUKAAN OLE?????
        TIETYSTI OLEN MAKSAMATTA JATKOSSAKIN KUN LASKUA EI OLE, ENHÄN TEE UUTTA SOPIMUSTA.

        Selvitin asiaa ja syy siihen miksi en löytänyt laskun numerolla mitään tietoja on se, että kyseinen lasku on matkapuhelinlasku (emme täällä kiinteän verkon puolella näe matkapuhelinlaskujen tietoja).

        Käytössäsi on ilmeisesti mobiililaajakaista, joten asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolelle. Yhteydenotto kannattaa suorittaa Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta


      • Soneran palvelun
        UNOHDA... kirjoitti:

        OTTAA TÄNÄÄN LÄÄKKEITÄSI!

        laatu saa ihmisen menettämään hermonsa ja jos sinulla on Soneran liittymiä ja olet vielä järjissäsi niin kiitä siitä Luojaasi.
        Tuo kommenttisi antaa jo viitteitä määrättyyn suuntaan joten ole varovainen itsesi kanssa.


      • raivostunut
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Selvitin asiaa ja syy siihen miksi en löytänyt laskun numerolla mitään tietoja on se, että kyseinen lasku on matkapuhelinlasku (emme täällä kiinteän verkon puolella näe matkapuhelinlaskujen tietoja).

        Käytössäsi on ilmeisesti mobiililaajakaista, joten asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolelle. Yhteydenotto kannattaa suorittaa Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        niin tämä foorumi on sonera laajakaista.

        kuulehan poika, on aivan sama millä puolella lasku on, se ei muuta sitä tosiseikkaa, että sonera ei osaa eikä halua korjata virheitään.

        olen soittanut ja informoinut asiasta monen monta kertaa ja aina virhe on luvattu korjata.
        mutta sonera ei osaa korjata virheitään!!! tätä saikkinointia on jakunut kuukausikaupalla.

        asiakaspalvelun asia on NYT hoitaa laskuni kuntoon, TEILLÄ ON KAIKKI TARVITTAVA TIETo - TS. ILMOITTAKAAPAS NYT SINNE LASKUTUKSEEN OMASTA MOKASTANNE JA KORJATKAA ASIA.

        en soittele ja kuluta rahojani turhaan enää.


      • PALVELUA
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Selvitin asiaa ja syy siihen miksi en löytänyt laskun numerolla mitään tietoja on se, että kyseinen lasku on matkapuhelinlasku (emme täällä kiinteän verkon puolella näe matkapuhelinlaskujen tietoja).

        Käytössäsi on ilmeisesti mobiililaajakaista, joten asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolelle. Yhteydenotto kannattaa suorittaa Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Löytyyhän sitä tietoa kun vaivautuu vähän etsimään!
        Asiakkaan laskunumeron tuominen palstalle helpotti tapahtumaa selvästi Soneran päässä,
        tosin vieläkään ei järkisyytä selvinnyt siihen
        kuinka ison virheen asiakas teki kun laittoi laskunnumeron palstalle ja jotain kuvaa myös se ettei vieläkään asiaa luvata korjata vaikka asia on tiedossa vaan asiakkaan tulisi taas olla yhteydessä asiakaspalveluun jonka hän on jo useita kertoja tehnyt tuloksetta.Voi jestas millaista palvelua teillä on.


      • Sonera-asiantuntija
        PALVELUA kirjoitti:

        Löytyyhän sitä tietoa kun vaivautuu vähän etsimään!
        Asiakkaan laskunumeron tuominen palstalle helpotti tapahtumaa selvästi Soneran päässä,
        tosin vieläkään ei järkisyytä selvinnyt siihen
        kuinka ison virheen asiakas teki kun laittoi laskunnumeron palstalle ja jotain kuvaa myös se ettei vieläkään asiaa luvata korjata vaikka asia on tiedossa vaan asiakkaan tulisi taas olla yhteydessä asiakaspalveluun jonka hän on jo useita kertoja tehnyt tuloksetta.Voi jestas millaista palvelua teillä on.

        Kiitos runsaasta ja rakentavasta palautteesta :)

        On hyvä tietää, että tämä on keskustelufoorumi, eikä julkisen keskustelufoorumin tarkoituksena ole toimia puhelinpalveluamme korvaavana asiakaspalvelukanavana.

        Mitään henkilökohtaisia tietoja (käyttäjätunnus, henkilötunnus, liittymänumero ym..) ei kannata kirjoittaa julkiselle foorumille, jossa ne ovat kaikkien nähtävillä.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta


      • jotain kummaa kuulolla
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Kiitos runsaasta ja rakentavasta palautteesta :)

        On hyvä tietää, että tämä on keskustelufoorumi, eikä julkisen keskustelufoorumin tarkoituksena ole toimia puhelinpalveluamme korvaavana asiakaspalvelukanavana.

        Mitään henkilökohtaisia tietoja (käyttäjätunnus, henkilötunnus, liittymänumero ym..) ei kannata kirjoittaa julkiselle foorumille, jossa ne ovat kaikkien nähtävillä.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Jaa, eikö sitä liittymänumeroakaan saa panna esille? Maailman sivu on julkaistu puhelinluetteloita, ja siellähän on YLLÄTYS, YLLÄTYS nimi ja myös numero. Olisikos Lauri näitä kännykkäaikakauden nörttejä?


      • Soneran tekemä virhe!
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Kiitos runsaasta ja rakentavasta palautteesta :)

        On hyvä tietää, että tämä on keskustelufoorumi, eikä julkisen keskustelufoorumin tarkoituksena ole toimia puhelinpalveluamme korvaavana asiakaspalvelukanavana.

        Mitään henkilökohtaisia tietoja (käyttäjätunnus, henkilötunnus, liittymänumero ym..) ei kannata kirjoittaa julkiselle foorumille, jossa ne ovat kaikkien nähtävillä.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Perusteluja olisi myös hyvä saada siihen millaisen vahingon asiakas mm.edellämainitussa tapauksessa aiheutti kun antoi laskunumeron julkiselle foorumille?
        Käsittääkseni ei minkäänlaista,teidän puolelta
        kehoitetaan vain aina soittelemaan MAKSULLISEEN
        asiakaspalveluun ja ettekö todellakaan aio tässäkään tapauksessa korjata omaa VIRHETTÄNNE
        vaikka asiakas on teille kaikki työkalut antanut VIRHEENNE korjaamiseen.
        Kaikkien nähtävillä on sensijaan nyt k.o asia
        korjaako Sonera VIRHEENSÄ vai ei ja sehän on toki hieman KIUSALLISTA!!!(taitaa suuri kynnys olla jo virheen myöntäminen)
        Seuraillaan miten viestiketjun aloittajan käy.


      • laajakaista?
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Selvitin asiaa ja syy siihen miksi en löytänyt laskun numerolla mitään tietoja on se, että kyseinen lasku on matkapuhelinlasku (emme täällä kiinteän verkon puolella näe matkapuhelinlaskujen tietoja).

        Käytössäsi on ilmeisesti mobiililaajakaista, joten asiasta kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolelle. Yhteydenotto kannattaa suorittaa Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla asiakaspalveluumme.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Vastauksesi antaa hyvän kuvan asiasta. Ainoastaan kiinteän verkon avulla toimiva yhteys on laajakaista. Kaikki "mobiili" ym langattomat yhteydet ovat vain matkapuhelinverkon avulla toimivia tilapäisyhteyksiä, eivätkä oikeita laajakaistoja.


      • laskunumero
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Kiitos runsaasta ja rakentavasta palautteesta :)

        On hyvä tietää, että tämä on keskustelufoorumi, eikä julkisen keskustelufoorumin tarkoituksena ole toimia puhelinpalveluamme korvaavana asiakaspalvelukanavana.

        Mitään henkilökohtaisia tietoja (käyttäjätunnus, henkilötunnus, liittymänumero ym..) ei kannata kirjoittaa julkiselle foorumille, jossa ne ovat kaikkien nähtävillä.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Laskunumero ei todellakaan ole henkilökohtainen tieto!


      • niin..
        laskunumero kirjoitti:

        Laskunumero ei todellakaan ole henkilökohtainen tieto!

        ..että noita tarkempia tietoja ei haluta sen takia, että foorumin kautta tulleissa asioissa ei haluta palvella? Mikäs siinä, periaatepäätös sekin on ja toisaalta voi olla ihan hyväkin. Mutta silloin se vaatisi sen, että ne muut asiointikanavat myös toimisivat.

        Tuosta maksullisesta asiakaspalvelusta vaahtoaville voisin sanoa sen verran, että jos minulla olisi firma ja asiakkaita satoja tuhansia, niin en minäkään haluaisi maksaa kilpailijoille siitä, että niiden liittymistä soitellaan minun numeroihin. Eiköhän se oli ihan fair&square että jokainen maksaa oman mpm:nsä - pääasia että palvelulla ei aleta rahastamaan!


      • Sonera-asiantuntija
        laskunumero kirjoitti:

        Laskunumero ei todellakaan ole henkilökohtainen tieto!

        Aikaisemmassa viestissä totesin, että kirjoittajan ei kannata lisätä tähän ketjuun mitään tarkentavia tunnistetietoja (esimerkiksi henkilötunnusta, käyttäjätunnusta ym.). Tämä liittyi lähinnä siihen, että laskun numerolla ei löytynyt kiinteän verkon laskuarkistosta mitään, koska kyseessä on matkapuhelinlasku.

        Tunnistetietojen syöttämisestä ei ole siinäkään mielessä hyötyä, että emme käsittele julkisen keskustelufoorumin kautta saapuneita työpyyntöjä. Yksittäiseen liittymään liittyvissä henkilökohtaisissa asioissa tulee olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, joko palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta


      • inttämistä
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Aikaisemmassa viestissä totesin, että kirjoittajan ei kannata lisätä tähän ketjuun mitään tarkentavia tunnistetietoja (esimerkiksi henkilötunnusta, käyttäjätunnusta ym.). Tämä liittyi lähinnä siihen, että laskun numerolla ei löytynyt kiinteän verkon laskuarkistosta mitään, koska kyseessä on matkapuhelinlasku.

        Tunnistetietojen syöttämisestä ei ole siinäkään mielessä hyötyä, että emme käsittele julkisen keskustelufoorumin kautta saapuneita työpyyntöjä. Yksittäiseen liittymään liittyvissä henkilökohtaisissa asioissa tulee olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, joko palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Nimenomaan viestiketjun aloittaja kertoo olevansa useita kertoja yhteydessä teihin ja koska siiitäkään huolimatta ei asia ole korjaantunut on ihan oikein tuoda toimintaanne tänne muidenkin nähtäville.Ettekö tosiaan aio edelleenkään korjata virhettänne????Mitä hyödyttää olla yhteydessä asiakaspalveluun jos sitäkautta ette asiaa korjaa???Asiakkaalta palaa vain aikaa ja rahaa.Näinkö te huolehditte asiakkaista???


      • inttämistä
        inttämistä kirjoitti:

        Nimenomaan viestiketjun aloittaja kertoo olevansa useita kertoja yhteydessä teihin ja koska siiitäkään huolimatta ei asia ole korjaantunut on ihan oikein tuoda toimintaanne tänne muidenkin nähtäville.Ettekö tosiaan aio edelleenkään korjata virhettänne????Mitä hyödyttää olla yhteydessä asiakaspalveluun jos sitäkautta ette asiaa korjaa???Asiakkaalta palaa vain aikaa ja rahaa.Näinkö te huolehditte asiakkaista???

        Pelkkää feikin paskanjauhantaa koko juttu.


      • Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Aikaisemmassa viestissä totesin, että kirjoittajan ei kannata lisätä tähän ketjuun mitään tarkentavia tunnistetietoja (esimerkiksi henkilötunnusta, käyttäjätunnusta ym.). Tämä liittyi lähinnä siihen, että laskun numerolla ei löytynyt kiinteän verkon laskuarkistosta mitään, koska kyseessä on matkapuhelinlasku.

        Tunnistetietojen syöttämisestä ei ole siinäkään mielessä hyötyä, että emme käsittele julkisen keskustelufoorumin kautta saapuneita työpyyntöjä. Yksittäiseen liittymään liittyvissä henkilökohtaisissa asioissa tulee olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, joko palvelupyyntölomakkeen kautta tai soittamalla.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Tunnistetietojen, kuten laskun numeron antaminen julkisuuteen osoittaa sen, ettei asiakas ole mikään tyhjän purnaaja. Se vahvistaa epävarmimmillekin lukijoille sen, että Sonera ei piittaa asiakaspalvelusta/ palautteesta.


      • vihastunut
        PALVELUA kirjoitti:

        Löytyyhän sitä tietoa kun vaivautuu vähän etsimään!
        Asiakkaan laskunumeron tuominen palstalle helpotti tapahtumaa selvästi Soneran päässä,
        tosin vieläkään ei järkisyytä selvinnyt siihen
        kuinka ison virheen asiakas teki kun laittoi laskunnumeron palstalle ja jotain kuvaa myös se ettei vieläkään asiaa luvata korjata vaikka asia on tiedossa vaan asiakkaan tulisi taas olla yhteydessä asiakaspalveluun jonka hän on jo useita kertoja tehnyt tuloksetta.Voi jestas millaista palvelua teillä on.

        Asia nyt vaan on niin ettei kiinteän laajakaistan asiakaspalvelussa näitä voi hoitaa... Älytöntä tuollanen suun soitto kun ette tiiä miten asia menee...


    • Joo itse myös yritän saada vastauksia oman laskutuksen suhteen mutta aina kun soittaa asiakaspalveluun niin saa jonottaa ja loppujen lopuksi puheluun ei vastata! Kai he ovat vetämässä tumppuun! Kestoetusopimuksen takia olen vielä kiinni pari kuukautta sonerassa mutta sitten vaihdan kyllä välittömästi liittymää! Saavat vitun persläpit olla senjälkeen minulta rauhassa!

      • todellakin

        Täysin samaa mieltä Sonerasta. Huijareita firma pullollaan.


      • ..syvältä
        todellakin kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä Sonerasta. Huijareita firma pullollaan.

        Tai sitten sinne on valikoitunut kaikkein surkein ja ammattitaidottomin työväki. Jolla ei ole oienintäkään hajua asiakaspalvelusta!


    • RAIVOSTUNUT

      Sonerasta on nyt soitettu 2 eri henkilön toimesta minulle, toinen soitti lähettämäni kirjeen vuoksi ja toinen tänne kirjoittamani vuoksi.

      Minulle ilmoitettiin tänään, että laskun loppusumma on nyt korjattu siten, että se on vastaisuudessa oikein.

      Syy miksi on ollut virheellinen laskusumma, on kuulemma se, että sonera on tehnyt "sisäisen hyvityksen" laskuni kohdalla. Tämä sisäinen hyvitys ei ole näkynyt laskuissani.

      Uskon vasta kun saan seuraavan laskun että laskun loppusumma on kuten on sopimuskin.

      Jos näin tapahtuu, on asia OK minun puolestani.

      Loppukommenttinani sanon, että Soneran asiakaspalvelussa on paljon parantamisen varaa tällaista sotkua ja tappelua asian korjaamiseksi ei saa esiintyä kenenkään kohdalla!

      • vaikka teki kipeää!

        Hyvältä näyttää kun olet saamassa laskutuksesi kuntoon,toki julkisen foorumin kautta asiasi piti
        esille tuoda eli kyllä voi näinkin yksinkertainen
        asia firmassa tuottaa asiakkalle melkoista päänvaivaa.Hyvä että ihan kaikki ei alistu aivan
        kaikeen "tyhjänpäiväiseen" soittelun,koska eihän tapauksessasi asia useista yhteydenotoista huolimatta ehennyt yhtään.Koko juttusta taas kerran nähdään millaisen firman kanssa olemme tekemisissä,eli pakon edessä vasta alkoivat soitteleen sulle ihan 2 ihmisen voimin.
        Lauri olisi voinut toimia myös toisin ja välittää
        tietosi eteenpäin,anteeksipyyntöjen kera.(virhehän 100% Soneran).
        Meille asiaa ja palstaa seuraaville olisi firmasta jäänyt ilmanmuuta positiivisempi kuva.
        Nyt se on valitettavasti tämä ja voin omaltaosaltani ainakin sanoa etten tulevaisuudessa asioi k.o.firman kanssa millään osa-aluella.(nettikauppa kännykkä laajakaista ym.)Onnittelut kuitenki sinulle uskon että sait laskutuksesi nyt kuntoon.


      • Vituralta
        vaikka teki kipeää! kirjoitti:

        Hyvältä näyttää kun olet saamassa laskutuksesi kuntoon,toki julkisen foorumin kautta asiasi piti
        esille tuoda eli kyllä voi näinkin yksinkertainen
        asia firmassa tuottaa asiakkalle melkoista päänvaivaa.Hyvä että ihan kaikki ei alistu aivan
        kaikeen "tyhjänpäiväiseen" soittelun,koska eihän tapauksessasi asia useista yhteydenotoista huolimatta ehennyt yhtään.Koko juttusta taas kerran nähdään millaisen firman kanssa olemme tekemisissä,eli pakon edessä vasta alkoivat soitteleen sulle ihan 2 ihmisen voimin.
        Lauri olisi voinut toimia myös toisin ja välittää
        tietosi eteenpäin,anteeksipyyntöjen kera.(virhehän 100% Soneran).
        Meille asiaa ja palstaa seuraaville olisi firmasta jäänyt ilmanmuuta positiivisempi kuva.
        Nyt se on valitettavasti tämä ja voin omaltaosaltani ainakin sanoa etten tulevaisuudessa asioi k.o.firman kanssa millään osa-aluella.(nettikauppa kännykkä laajakaista ym.)Onnittelut kuitenki sinulle uskon että sait laskutuksesi nyt kuntoon.

        Tämä Telian toiminta ei vaikuttanut minuun eikä ihmetyttänyt minua millään tavoin. Se ainoastaan vahvisti käsitykseni koko firmasta.

        Firma saa minulta arvosanan -10 asteikolla 4 - 10 (siis miinus kymmenen asteikolla neljästä kymmeneen).


      • en saanut

        Taannoin en saanut korjattua ollenkaan Soneran tekemää laskutusvirhettä. Jouduin maksamaan marraskuun laskussa 2 x puhepakettimaksun. Joulukuun maksun jo etukäteen. Onneksi sain muutettua liittymämuotoa vaikka sekin maksoi vajaan 10 euroa. Soneran kanssa on jatkuvia vaikeuksia.


      • ANTEEKSI?
        en saanut kirjoitti:

        Taannoin en saanut korjattua ollenkaan Soneran tekemää laskutusvirhettä. Jouduin maksamaan marraskuun laskussa 2 x puhepakettimaksun. Joulukuun maksun jo etukäteen. Onneksi sain muutettua liittymämuotoa vaikka sekin maksoi vajaan 10 euroa. Soneran kanssa on jatkuvia vaikeuksia.

        Monihan Soneran kanssa on vaikeuksissa syystä tai toisesta.Pitänee pitkälti paikkansa,että Soneralla on ihan kelpo verkko,mm puhelinlikenteessä ei juuri kuuluvuusongelmia menit minne päin Suomea tahansa,mutta sitten se "mitalin" kääntöpuoli jos jotain tapahtuu joko netti/puhelin/kanavapaketti/nettikauppa puolella ja joudut ottamaan yhteyden Firmaan huomaat että
        olet heti todellakin Sohaissut ampparipesään.
        Sinun laitteissasi on aina vika,etkä muutenkaan tietotekniikasta ymmärrä yhtään mitään,firma uhkaa sinua melko varmasti 85e maksulla jos heiltä tulee ns.turha käynti,toisaalta sinun pitää käydä testauttamassa modeemia ympäri kylää ja kaupunkia.Niinkauan kun Firma ei sisäistä asiaa että kuluttaja on kuitenkin KUNINGAS jota on syytä palvella on virta aivan varmasti poispäin.
        Anteeksipyyntö Lauria myöden on aivan utopiaa eikä sitä tämän viestiketjun aloittajalle ole tullut vaikka syytä olisi tulla koska omista virheistä on fiksu tapa pyydellä ANTEEKSI.
        Ei se nyt niin vaikeaa ole ei ainakaan maksa mitään vaikka Soneran asiakaspalvelu maksaa.


      • ja lähetä
        en saanut kirjoitti:

        Taannoin en saanut korjattua ollenkaan Soneran tekemää laskutusvirhettä. Jouduin maksamaan marraskuun laskussa 2 x puhepakettimaksun. Joulukuun maksun jo etukäteen. Onneksi sain muutettua liittymämuotoa vaikka sekin maksoi vajaan 10 euroa. Soneran kanssa on jatkuvia vaikeuksia.

        se postissa osoitteeseen jonka jo annoin tuossa ylempänä. Meillä ei selvinnyt asia muuten kuin että laitoin sinne kirjeen, juuri tuohon osoitteeseen, ja jo tuli toivottua toimintaa Soneran liittymässä.
        Jos ei tuolta ole apua niin lähetä se kirje Viestintäministeriöön kyselyn kanssa.


      • OLEMASSA?
        ANTEEKSI? kirjoitti:

        Monihan Soneran kanssa on vaikeuksissa syystä tai toisesta.Pitänee pitkälti paikkansa,että Soneralla on ihan kelpo verkko,mm puhelinlikenteessä ei juuri kuuluvuusongelmia menit minne päin Suomea tahansa,mutta sitten se "mitalin" kääntöpuoli jos jotain tapahtuu joko netti/puhelin/kanavapaketti/nettikauppa puolella ja joudut ottamaan yhteyden Firmaan huomaat että
        olet heti todellakin Sohaissut ampparipesään.
        Sinun laitteissasi on aina vika,etkä muutenkaan tietotekniikasta ymmärrä yhtään mitään,firma uhkaa sinua melko varmasti 85e maksulla jos heiltä tulee ns.turha käynti,toisaalta sinun pitää käydä testauttamassa modeemia ympäri kylää ja kaupunkia.Niinkauan kun Firma ei sisäistä asiaa että kuluttaja on kuitenkin KUNINGAS jota on syytä palvella on virta aivan varmasti poispäin.
        Anteeksipyyntö Lauria myöden on aivan utopiaa eikä sitä tämän viestiketjun aloittajalle ole tullut vaikka syytä olisi tulla koska omista virheistä on fiksu tapa pyydellä ANTEEKSI.
        Ei se nyt niin vaikeaa ole ei ainakaan maksa mitään vaikka Soneran asiakaspalvelu maksaa.

        Soittaminen asiakspalveluun onnistuu toki parhaiten kun et kuvittele "itsestäsi liikoja"
        nöyrä asenne on tärkeä.
        Valitettavasti olen asiakas pyydän anteeksi vehkeet vähän lakkoilee mutta mitä tällä kertaa olen teidän mielestänne tehnyt väärin?
        Käyn mielelläni mm.työpäivän päätteeksi TESTAUTTAMASSA modeemia pitkin kyliä eikä minun aikani maksa kellekään mitään.Olen siis aivan erityinen TEIHIN verrattuna jotka laskutatte heti
        silmää räpäyttämättä turhasta käynnistä n.85e eli uhkaus on aina asiakastata kohtaan olemassa.

        Asiakas siis kun pahoittelee olemassaoloaan niin eiköhän yhteistyö suju ANTEEKSI!!!!


      • ...vielä

        Lupasivatko ihan oikeesti lähettää uuden laskun? Minulle sanottiian, että voin itse oikaista summan lakuun ja maksaa sen niin. Mitä vielä: sitten alkoi uusi rumba ja karhuaminen "puuttuvasta" loppusummasta! Siinä firmassa on kaikki sekaisin!


    • Mokkula savossa

      Juu tätä ketjua kun lueskelin niin näyttää olevan ongelmaa asiakaspalvelussa mutta itsellnäni oli tuo sama kyseinen ongelma kun otin loppuvuodesta mokkulan 2 vuoden sopimuksella ja hinta piti olla 19,8e/kk. No eka laskuun ol tuo hinta laitettu kännykkäliittymän kk maksu. soitin asiakas palveluun ja kyselin ihan asialisesti mikä tämä tämmönen lasku oli ja asia selvisi heti kun asiakaspalvelija kysy mistä liittymä oli otettu ja kesti par minuuttia kun kai selvitteli asiaa ja korjas sit laskun ja sen jälkeen on joka lasku olluna oikein.

      Eli itseni kohdalla kyllä asiakaspalvelu teki hyvin hommansa. PS. Olisi kyllä mukava saada joka kk se nettilasku mutta sonera ei lähetä alle 20e laskuja niin tulee sit 2kk lasku 2kk välein. mutta tuo nyt ei niin ongelma silti ole. Vielä kun saisitte tämä netin pelloomaan silleen että ois edes puol meganen vähintään aina ja ei katkos yhteyksiä niin hyvä olisi.

      • Lankavainen

        Eilen soittelin Soneralle ja kyselin noita laajakaistan hintoja ym asiaan liittyviä juttuja. Tänään oli tarkoitus tilata modeemit sun muut, mutta onneksi en tilannut. Takaraivossa muistutteli lyhyt, mutta kallis asiakassuhde gsm puolelta. Sen suhteen perusteella päätin pysyä erossa sonerasta. Oli onni, että eksyin tälle palstalle ja luin näitä juttuja. Sonera saa huseerata ilman minun rahoja edelleenkin.


      • Vielä pakosta asiakas
        Lankavainen kirjoitti:

        Eilen soittelin Soneralle ja kyselin noita laajakaistan hintoja ym asiaan liittyviä juttuja. Tänään oli tarkoitus tilata modeemit sun muut, mutta onneksi en tilannut. Takaraivossa muistutteli lyhyt, mutta kallis asiakassuhde gsm puolelta. Sen suhteen perusteella päätin pysyä erossa sonerasta. Oli onni, että eksyin tälle palstalle ja luin näitä juttuja. Sonera saa huseerata ilman minun rahoja edelleenkin.

        Hermot on menneet Soneran vuoksi koska sen maksetun tuotteen saaminen ja sen toimivuus kuten asiallisen palvelun saaminen on yhtä helvettiä ja ollut jo monia vuosia.
        Jos sinne joutuu vioista ja ei-toimivuuksista ottamaan usein yhteyttä niin palvelu menee aina vain änkyrämmäksi eli siellä tehdään varmaan sellaisesta asiakkaasta pirullinen ja se merkitään Soneran tiedostoihin.
        En vois suositella Soneraa edes vihamiehelleni palvelun osalta.


      • asiakas!
        Vielä pakosta asiakas kirjoitti:

        Hermot on menneet Soneran vuoksi koska sen maksetun tuotteen saaminen ja sen toimivuus kuten asiallisen palvelun saaminen on yhtä helvettiä ja ollut jo monia vuosia.
        Jos sinne joutuu vioista ja ei-toimivuuksista ottamaan usein yhteyttä niin palvelu menee aina vain änkyrämmäksi eli siellä tehdään varmaan sellaisesta asiakkaasta pirullinen ja se merkitään Soneran tiedostoihin.
        En vois suositella Soneraa edes vihamiehelleni palvelun osalta.

        Silmiin pistäväähän Soneran toiminnassa on tämänkin palstan asiakassuhde. Montako kertaa olette ns.Sonera Seriffien nähneet pyytävän asiakkaalta anteeksi? Syytä kyllä olisi mm.tämän viestiketjun ALOITTAJALTA.Soneralla laskutuksessa pallo täysin hukassa ja joku Lauri "inttää" että
        soita asiakaspalveluun vaikka asiakas kertoo että useita kertoja jo on soiteltu.Lauri Lauri näin ei asiakkaita kuulu kohdella asiakas on se mikä viimekädessä maksaa sinunkin palkkasi joten hiukan kunnioitusta sinulta ja koko yritykseltä
        niin pitkään kun kilpailette näillä markkinoilla tulee teidän ymmärtää että asiakas on KUNINGAS muuten tulee noutaja.Anteeksipyyntö palstalla on ILMAINEN.


      • ..saatu
        asiakas! kirjoitti:

        Silmiin pistäväähän Soneran toiminnassa on tämänkin palstan asiakassuhde. Montako kertaa olette ns.Sonera Seriffien nähneet pyytävän asiakkaalta anteeksi? Syytä kyllä olisi mm.tämän viestiketjun ALOITTAJALTA.Soneralla laskutuksessa pallo täysin hukassa ja joku Lauri "inttää" että
        soita asiakaspalveluun vaikka asiakas kertoo että useita kertoja jo on soiteltu.Lauri Lauri näin ei asiakkaita kuulu kohdella asiakas on se mikä viimekädessä maksaa sinunkin palkkasi joten hiukan kunnioitusta sinulta ja koko yritykseltä
        niin pitkään kun kilpailette näillä markkinoilla tulee teidän ymmärtää että asiakas on KUNINGAS muuten tulee noutaja.Anteeksipyyntö palstalla on ILMAINEN.

        ..puhelinpalvelusta. Sillä ei kuitenkaan ollut merkitystä, kun sama kohellus jatkui vielä uusien puhelujen jälkeenkin. Ei siellä toinen toistensa touhuista mitään tiedä.


      • yritysasiakas
        ..saatu kirjoitti:

        ..puhelinpalvelusta. Sillä ei kuitenkaan ollut merkitystä, kun sama kohellus jatkui vielä uusien puhelujen jälkeenkin. Ei siellä toinen toistensa touhuista mitään tiedä.

        soneran asiakaspalvelu? Ei sellaista ole. Jos saat joskus jonkun kiinni, ei voi auttaa. Kovasti vaan valitellaaan, mutta mitään ei tapahdu. Jos olisi oikeasti joku vaihtoehto soneran laajakaistalle, en enää kusisikaan soneran suuntaan. Välttäkää hyvät ihmiset soneraa, jos vain pystytte.


    • ei niin raivostunut

      Samoten tilasin juurikin saman liittymän ja otin yhteyttä mistä toi vajaa 5e tulee lisää. Ilmottelivat takasin ja hyvittivät 15e liiallisista maksuista. Virhe kuitenki toistuu ja on yhä edelleen mutta ei vaan jaksa ton summan takia uudestaan valittaa. Jos eivät osaa nii eivät osaa. Ja jää kyllä viimiseksi soppariksi ja otan mielummin uuden 24KK jostain muualta niillä hinnoilla joilla sen tilaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe