Tiukka peli oli toi viimmeinen olis voinut mennä kummin vaan. Blues teki hyviä paikkoja ja myös maaleja mutta aina kärpät tuli perässä. Tietysti voidaan sanoa että Kokon olis pitänyt tehdä maali mutta mistä ihmeestä Tarkin käsi ehti eteen pelasti muuten viimme kaudella yhden tuollaisen myös. Kyllä tää nyt vähän syö Blues faneja mutta taistelu jatkuu ei kyllä varmaan oo helppoa tästä eteenpäinkään. Pitäiskö Beni ja Ryan laittaa samaan ketjuun oisko siitä apua.
tarkkaa peliä
3
154
Vastaukset
- kummallakaan
ilman poissaoloja. Samoilla mennään, pienin marginaalein. Hermokontrolli ja paikoista maali, sitähän se tulee olemaan, maalivahtipeli näyttäisi hiukan menevän tarkille, Kokko munasi, viivytti liikaa. Kyllä suoraan syotostä olisi pitänyt pystyä tekemään, ohjaus olisi riittänyt. Itse asiassa se oli tähänastisista paras hyökkäys, selvin maalintekopaikka.
- stade 45
Tänään pitäis vähän pystyä parantamaan muuten homma karkaa pian käsistä. Johtoasema pitäisi pystyä pitämään jos se saadaan muuten Kärpät tulee ja menee ohi. Eka erä varmaan ratkaisee tänään paljon. Boksista pitää pysyä poissa se on tosi tärkeää tänään. Kova vääntö tulossa joka tapauksessa toivotaan reilua peliä puolin ja toisin.
- kärppä.....
stade 45 kirjoitti:
Tänään pitäis vähän pystyä parantamaan muuten homma karkaa pian käsistä. Johtoasema pitäisi pystyä pitämään jos se saadaan muuten Kärpät tulee ja menee ohi. Eka erä varmaan ratkaisee tänään paljon. Boksista pitää pysyä poissa se on tosi tärkeää tänään. Kova vääntö tulossa joka tapauksessa toivotaan reilua peliä puolin ja toisin.
juuri näin se menee. jäähyt ratkaisee paljon. blues on vaarallinen ylivoimalla ja kärpät ratkaisee tehokkaasti virheistä.
tsemppiä molemmille.
ps. outoa lukea kerrankin asiallista tekstiä kun on tottunut että naapuri haukutaan yleensä alimpaan kuuseen. 10 min ja naapurin iloksi tv isolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423