Broker House

'curious'

Tervehdys, tietääkö kukaan millainen firma on Broker House?

Onko oikeasti vakavasti otettava sijoitusneuvoja vai vakuutusmyyjä mallia Alexandria?

Lähinnä faija meinaa laittaa rahojaan sinne ja kuulosti vähän saippuakauppiaan jutuilta ne hommat..

47

5537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osakesäästäjä52

      Minulle ainakin jäi kuva että olen liian pieni asiakas ja rahani eivät kiinnosta. Pystyvät omien sanojensa mukaan tekemään ehdotuksia vasta yli 250k salkulle ja yksittäisissä tuotteisra melko isot minimisummat.

      Eläkevakuutuksista ei puhuttu sanaakaan.

      Tosiasia kuitenkin on että suoria osakesijoituksia ei voita millään tuotteella vaikka olisi edullisiakin.

      • MK

        Olen ollut yhtiön asiakkaana n. kuusi vuotta ja asiat ovat hoituneet sovitulla tavalla. Oman salkkuni hoitamiseen kotimaisten pankkien ja varainhoitajien lisäksi tuli kansainvälisiä varainhoitajia sekä tuoteratkaisuja joista Suomessa nauttivat lähinnä instituutiosijoittajat. Myös perheemme sijoitusyhtiölle löytyi järkevä veroratkaisu, josta en aikaisemmin ollut kuullut. Suorien osakkeiden hoidossa sain suoran neuvon hoitaa sitä osakepositiota, joilla käyn itse aktiivista kauppaa nykyisen meklarini välityksellä. Täyden valtakirjan varainhoidossa kävimme yhdessä BH:n edustajan kanssa tapaamassa neljää kotimaista ja kolmea kansainvälistä varainhoitajaa, jonka jälkeen BH teki omalle kohdalleni suositukset va vertaillun kuluista, eduista/haitoista, mutta antoi minun tehdä lopullisen päätöksen varainhoitajien valinnassa. Käsitykseni mukaan yhtiö palvelee ns. varakkaita yksityishenkilöitä sekä instituutioasiakkaita, joten ekäkevakuutuksia yhtiöstä tuskin kannattaa lähteä etsimään.


      • Oho!
        MK kirjoitti:

        Olen ollut yhtiön asiakkaana n. kuusi vuotta ja asiat ovat hoituneet sovitulla tavalla. Oman salkkuni hoitamiseen kotimaisten pankkien ja varainhoitajien lisäksi tuli kansainvälisiä varainhoitajia sekä tuoteratkaisuja joista Suomessa nauttivat lähinnä instituutiosijoittajat. Myös perheemme sijoitusyhtiölle löytyi järkevä veroratkaisu, josta en aikaisemmin ollut kuullut. Suorien osakkeiden hoidossa sain suoran neuvon hoitaa sitä osakepositiota, joilla käyn itse aktiivista kauppaa nykyisen meklarini välityksellä. Täyden valtakirjan varainhoidossa kävimme yhdessä BH:n edustajan kanssa tapaamassa neljää kotimaista ja kolmea kansainvälistä varainhoitajaa, jonka jälkeen BH teki omalle kohdalleni suositukset va vertaillun kuluista, eduista/haitoista, mutta antoi minun tehdä lopullisen päätöksen varainhoitajien valinnassa. Käsitykseni mukaan yhtiö palvelee ns. varakkaita yksityishenkilöitä sekä instituutioasiakkaita, joten ekäkevakuutuksia yhtiöstä tuskin kannattaa lähteä etsimään.

        Tuo viesti kuulostaa yrityksen oman työntekijän naurettavilta höpönlöpö -hehkutuksilta. Minulle sieltä kylläkin tarjottiin sijoituksia joissa ne minimimerkinnät olivat ihan kuule muutamasta tuhannesta ylöspäin.


      • ggfddgdgs
        MK kirjoitti:

        Olen ollut yhtiön asiakkaana n. kuusi vuotta ja asiat ovat hoituneet sovitulla tavalla. Oman salkkuni hoitamiseen kotimaisten pankkien ja varainhoitajien lisäksi tuli kansainvälisiä varainhoitajia sekä tuoteratkaisuja joista Suomessa nauttivat lähinnä instituutiosijoittajat. Myös perheemme sijoitusyhtiölle löytyi järkevä veroratkaisu, josta en aikaisemmin ollut kuullut. Suorien osakkeiden hoidossa sain suoran neuvon hoitaa sitä osakepositiota, joilla käyn itse aktiivista kauppaa nykyisen meklarini välityksellä. Täyden valtakirjan varainhoidossa kävimme yhdessä BH:n edustajan kanssa tapaamassa neljää kotimaista ja kolmea kansainvälistä varainhoitajaa, jonka jälkeen BH teki omalle kohdalleni suositukset va vertaillun kuluista, eduista/haitoista, mutta antoi minun tehdä lopullisen päätöksen varainhoitajien valinnassa. Käsitykseni mukaan yhtiö palvelee ns. varakkaita yksityishenkilöitä sekä instituutioasiakkaita, joten ekäkevakuutuksia yhtiöstä tuskin kannattaa lähteä etsimään.

        Hauskaa lukea kun tuon firman omat työntekijät kirjoittelevat täällä. Perheelläsi ei ole sijoitusyhtiötä, vaan puhut pehmeitä.


    • osakekonkari 46

      Omalla kohdallani summat mitä sijoituksiin vaadittiin olivat liian suuria. Monen tuotteen minimisijoitus oli 50-250.000 €. Tuotteet sinällään olivat kyllä mielenkiintoisia, mutta omat sijoitusvarani eivät niihin ainakaan toistaiseksi riittäneet. Palvelu oli muuten ok.

    • ddddddd77

      Alexandria sarjaa on

      • dddddddd77

        Olen käynyt. todellisuudessa ei ole mitään kansainvälisiä varainhoitajia käytössä. kaupaavat fimiä koska saavat sieltä eniten rahaa. täällä kirjoitetut positiiviset jutut ovat tod näk firman porukan kirjoittamia. itselleni jäi saippuakauppiasmaku suuhun.


      • dddddd7777
        dddddddd77 kirjoitti:

        Olen käynyt. todellisuudessa ei ole mitään kansainvälisiä varainhoitajia käytössä. kaupaavat fimiä koska saavat sieltä eniten rahaa. täällä kirjoitetut positiiviset jutut ovat tod näk firman porukan kirjoittamia. itselleni jäi saippuakauppiasmaku suuhun.

        niin ja yrittivät aikoinaan kaupustella op:n eläkevakuutusta, josta myöhemmin kävi ilmi että heillä ei ollut muiden yhtiöiden eläkevakuutuksia ollenkaan tarjolla koska muut eläketarjoajat olivat katkoneet sopimuksensa tuon firman kanssa. minulle tosin mainostivat että op on paras ja minulle ehdottomasti sopivin, vaikka myöhemmin selvisi etteipäs ollutkaan vaan ehkä surkein kaikista. että kiitokset vaan. "riippumaton op:n myyjä" kiitos. ja kiitos. ja kehtasivat sitten soittaa ja tyrkyttää kallista ja huonoa varainhoitoa.


      • Sijoittaja 46
        dddddd7777 kirjoitti:

        niin ja yrittivät aikoinaan kaupustella op:n eläkevakuutusta, josta myöhemmin kävi ilmi että heillä ei ollut muiden yhtiöiden eläkevakuutuksia ollenkaan tarjolla koska muut eläketarjoajat olivat katkoneet sopimuksensa tuon firman kanssa. minulle tosin mainostivat että op on paras ja minulle ehdottomasti sopivin, vaikka myöhemmin selvisi etteipäs ollutkaan vaan ehkä surkein kaikista. että kiitokset vaan. "riippumaton op:n myyjä" kiitos. ja kiitos. ja kehtasivat sitten soittaa ja tyrkyttää kallista ja huonoa varainhoitoa.

        Tuo OP viittaus on aika outo, koska olen itse OP Privatin asiakas ja hain sukusalkkumme hoitoon BH:n taholta lähinnä kansainvälisiä varainhoitotaloja. Oma kokemukseni on tietenkin vain yksi monien joukossa, mutta kukaan tuttava jolle taloa olen suositellut ei ole kyllä mistään eläkevakuutuksen tyrkyttämisestä puhunut.


      • Ex Eläkesäästäjä
        dddddd7777 kirjoitti:

        niin ja yrittivät aikoinaan kaupustella op:n eläkevakuutusta, josta myöhemmin kävi ilmi että heillä ei ollut muiden yhtiöiden eläkevakuutuksia ollenkaan tarjolla koska muut eläketarjoajat olivat katkoneet sopimuksensa tuon firman kanssa. minulle tosin mainostivat että op on paras ja minulle ehdottomasti sopivin, vaikka myöhemmin selvisi etteipäs ollutkaan vaan ehkä surkein kaikista. että kiitokset vaan. "riippumaton op:n myyjä" kiitos. ja kiitos. ja kehtasivat sitten soittaa ja tyrkyttää kallista ja huonoa varainhoitoa.

        Eikös kyseinen yritys ole useita kertoja Taloussanomissa/Kauppalehdessä kertonut ettei veromuutoksen jälkeen tuotetta ole kannatanut kulujen takia edes ostaa?
        http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2009/02/04/korkeat-kulut-syovat-elakesaastot/20092671/139


      • GS
        Ex Eläkesäästäjä kirjoitti:

        Eikös kyseinen yritys ole useita kertoja Taloussanomissa/Kauppalehdessä kertonut ettei veromuutoksen jälkeen tuotetta ole kannatanut kulujen takia edes ostaa?
        http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2009/02/04/korkeat-kulut-syovat-elakesaastot/20092671/139

        Jaha. Tällainen viestiketju löytyi. Luin tuon artikkelin. Ei ole firmalla laskinta ilmeisesti käytössä tai kysymyksesssä on todella sijoitusmaailman "ammattilaiset" jotka osaavat laskea verot, tuotot ja kulut oikealla tavalla.


      • 55555555555555555555
        Sijoittaja 46 kirjoitti:

        Tuo OP viittaus on aika outo, koska olen itse OP Privatin asiakas ja hain sukusalkkumme hoitoon BH:n taholta lähinnä kansainvälisiä varainhoitotaloja. Oma kokemukseni on tietenkin vain yksi monien joukossa, mutta kukaan tuttava jolle taloa olen suositellut ei ole kyllä mistään eläkevakuutuksen tyrkyttämisestä puhunut.

        Voisitko antaa noista kv taloista jotain esimerkkejä kiitos, ettei tarvi kieriä


      • Mikkiläinen
        Sijoittaja 46 kirjoitti:

        Tuo OP viittaus on aika outo, koska olen itse OP Privatin asiakas ja hain sukusalkkumme hoitoon BH:n taholta lähinnä kansainvälisiä varainhoitotaloja. Oma kokemukseni on tietenkin vain yksi monien joukossa, mutta kukaan tuttava jolle taloa olen suositellut ei ole kyllä mistään eläkevakuutuksen tyrkyttämisestä puhunut.

        "sukusalkkumme" :D


      • fshjkffsahkffsd
        Sijoittaja 46 kirjoitti:

        Tuo OP viittaus on aika outo, koska olen itse OP Privatin asiakas ja hain sukusalkkumme hoitoon BH:n taholta lähinnä kansainvälisiä varainhoitotaloja. Oma kokemukseni on tietenkin vain yksi monien joukossa, mutta kukaan tuttava jolle taloa olen suositellut ei ole kyllä mistään eläkevakuutuksen tyrkyttämisestä puhunut.

        Hauskaa lukea kun tuon firman omat työntekijät kirjoittelevat täällä. Perheelläsi ei ole sukusalkkua, vaan puhut pehmeitä.


    • Kaveriin pettynyt!

      Kokeilin heidän mielestään "pienellä" summalla. Esittelivät asiantuntevasti eri vaihtoehtoja, mutta todellisuudessa myyjä ei tiennyt mitä oli myymässä. Tuotteen piti olla todella pienellä riskillä, mutta todellisuudessa tappiota tuli todella paljon. Ja loppujen rahojen saaminen oli todella työlästä. Lupasivat raportoida säänöllisesti, mutta sekin jäi puheeksi. Pidä rahat vaikka taskussa, niin ne ovat paremmassa turvassa.

    • aasiakas

      Omalla kohdalla hyviä kokemuksia. Tein sijoitukset kesällä 2008 ja yllätys oli melkoinen kun tuottoa oli helmikuuhun 2009 mennessä tullut n. 15%. Samaan aikaan esim. OMX Helsinki puolittui. Ilmeisesti salkun valinnassa oli paljon tuuriakin, mutta kyllä neuvojan linjaukset olivat ko tilanteeseen oikeat ja perinteisestä osakemarkkinasta pysyttiin tuolloin syksyllä poissa.
      Tuon jälkeen ollaan menty kutakuinkin kansainvälisen markkinan tahtiin. Jossitella voisi tietenkin, että tuolloin keväällä 2009 olisi pitänyt kaikki satsata Suomeen ja yleensäkin uskaltaa ottaa enempi riskiä, mutta kokonaisuutena olen varsin tyytyväinen... Sijoituksia on tehty sekä suomalaisten että ulkomaalaisten varainhoitajien kautta. Oma yhteyshenkilö on myös ollut varsin aktiivinen, joskus jopa liiankin. Kommenttien perusteella ilmeisesti aika tapauskohtaista.

    • Sam0049

      BH on ainakin Oulussa toiminut omalla kohdallani hyvin, toisin kuin eräs muu firma joka antoi virheellistä tietoa vakuutukseni kuluista kun he sitä kauppasivat. No, joutuivatpa maksamaan minulle vähän "lomarahaa". Alexandriassa vierailin myös joskus ja siellä ei tosiaankaan kaveri osannut mitään. Kysyin, millainen koulutus hänellä on hommaan. kaveri vastasi, ettei minkäänlaista. Firma on kuulemma kouluttanut. Jos olet Oulusta, niin suosittelen kyllä BH:ta. Eivät kyllä ole mitään OP:n kauppaajia.

      • Eteläespan ratsupiiska

        Ookkonaoulustasyökkönäleipää?


      • fsdfdssfddsf

        Mikä firma Oulussa?


    • Hip hei!

      Kävin vierailemassa. Tarjosivat sijoitusvakuutusta ja sisään indeksilainoja. Kertoivat että vakuutuksen saan halvalla. Vastaavasti heille erittäin katteellisella sisällöllä joissa jokaisesta sijoituskohteen vaihdosta saavat monia prosentteja minun rahastani. Ovat aika kettuja. He halusivat minun luulevan että ratkaisut ovat minulle edullisia. Olen kuitenkin tehnyt tietoista sijoitustoimintaa jo vuosia, joten ihan kaikki ei mene läpi minulle. Kiitos, mutta ei kiitos.

      • Mika Oskari

      • Pejk5

      • Nakke?
        Pejk5 kirjoitti:

        Onko firma vielä konkassa? Ainakaan noilla tulostiedoilla ei kovin imartele. :D

        Eikö ollut jo konkassa jonkin aikaa?


    • skädäm696

      Bh on fuusioitunut jo 2012 amos partnersin ja afondo consultingin kanssa. Fuusion jäljiltä on syntynyt suomen pankkiiriliike, SP life Oy sekä SP Kapitaali joka toimii liikkeeseenlaskijana.

      Netistä löytyy varmaan lisätietoa, näin en ainakaan usko että kukaan olisi tänä vuonna ko. yrityksessä käynyt koska nimi vaihtui heillä jo lokakuussa 2012...

      • Kummallinen juttu

        Ovat minulle myös joskus soitelleet. Nyt epäilyttää koko firma koska nettisivut näköjään on vielä olemassa vaikka firmaa ei tuon kirjoittajan mukaan enää ole. Pitikö kenties fuusioitua koska firmalla meni huonosti? Vai että on joku liikkeeseenlaskufirma myös. Olen käsittänyt että liikkeeseenlaskija on yleensä joku pankki ja pitää olla vakavarainen myös. Tuo kirjoittajan mainitsema liikkeeseenlaskufirma ei kyllä vakuuta yhtään, en uskaltaisi laittaa rahoja. Korjatkaa joku toki jos olen väärässä. Itseäni epäilyttää tuo firma.


      • Kummallista on
        Kummallinen juttu kirjoitti:

        Ovat minulle myös joskus soitelleet. Nyt epäilyttää koko firma koska nettisivut näköjään on vielä olemassa vaikka firmaa ei tuon kirjoittajan mukaan enää ole. Pitikö kenties fuusioitua koska firmalla meni huonosti? Vai että on joku liikkeeseenlaskufirma myös. Olen käsittänyt että liikkeeseenlaskija on yleensä joku pankki ja pitää olla vakavarainen myös. Tuo kirjoittajan mainitsema liikkeeseenlaskufirma ei kyllä vakuuta yhtään, en uskaltaisi laittaa rahoja. Korjatkaa joku toki jos olen väärässä. Itseäni epäilyttää tuo firma.

        Lisäksi kuulin myös, että suurin osa tuon firman nettisivuilla näkyvistä työntekijöistä on jotain entisiä aleksandria eläkevakuutusmyyntifirman ihmisiä. Kävin joskus aleksandriassa ja ainakin silloin niiden jutuissa tuntui kusetuksen maku.


      • Mä ostan!
        Kummallista on kirjoitti:

        Lisäksi kuulin myös, että suurin osa tuon firman nettisivuilla näkyvistä työntekijöistä on jotain entisiä aleksandria eläkevakuutusmyyntifirman ihmisiä. Kävin joskus aleksandriassa ja ainakin silloin niiden jutuissa tuntui kusetuksen maku.

        MR yritti myydä mulle aikoinaan op:n eläkevakuutuksen. En ottanut. En tykännyt. Nyt ne myy eläkevakuutuksia sveitsissä. Hubba bubba.


      • Lahna palli naama
        Mä ostan! kirjoitti:

        MR yritti myydä mulle aikoinaan op:n eläkevakuutuksen. En ottanut. En tykännyt. Nyt ne myy eläkevakuutuksia sveitsissä. Hubba bubba.

        MR luukutti. MR on "luukuttaja". Yritti luukuttaa mun "sukusalkkua". Kysyin voiko laittaa mulle paikallisosuuspankkiin. Ei käynyt. Laitoin sinne. MR, ota koppi!


      • Ryijymyrkytys
        Lahna palli naama kirjoitti:

        MR luukutti. MR on "luukuttaja". Yritti luukuttaa mun "sukusalkkua". Kysyin voiko laittaa mulle paikallisosuuspankkiin. Ei käynyt. Laitoin sinne. MR, ota koppi!

        Mikamikamikamikaruusberiruusberiruusberiruusberi


      • Yvgvgycgyvhjibijnjiu
        Ryijymyrkytys kirjoitti:

        Mikamikamikamikaruusberiruusberiruusberiruusberi

        Inoan mukaan konkassa


      • Ymmällään?
        Kummallista on kirjoitti:

        Lisäksi kuulin myös, että suurin osa tuon firman nettisivuilla näkyvistä työntekijöistä on jotain entisiä aleksandria eläkevakuutusmyyntifirman ihmisiä. Kävin joskus aleksandriassa ja ainakin silloin niiden jutuissa tuntui kusetuksen maku.

        Eliilmeisesti joku wincapitan tyyppinen huijarifirma vai?


    • oulunvankilakalainen

      Erittäin hyvä ja lupaava on myös jatkoa tuolle wincapitalle. sinne kannattaa laitta kaikki ja sieltä saa tuplat 800% IHAN VARMASTI. Sanoisin sinne hyvät rahat kannattaa laittaa kaikki kiinni..

    • Saku Saksipotku

      Kävin tuolla. Yrittivät kaikin tavoin taivutella minua perumaan juuri tekemäni sijoitusvakuutuksen. Eivät edes vaivautuneet kysymään syntyykö minulle siitä jättimäiset kulut. Halusivat epäeettisesti saada minut tekemään siellä ratkaisun, vaikka se ei palvellut millään tavalla minun intressejäni, vaan vain ja ainoastaan siellä olevan saippuakauppiaan. Alexandria sarjaa on. En suosittele.

      • Taksimies69

        Ihmisiä ne vaan on ja eiköhän sijoitusmyyjänkin pidä se elanto jostain tehdä ja elättää perhe. On hyviä ratkaisuja ja huonoja. Nykypäivänä tuntuu, että huonojen määrä on kuitenkin lisääntynyt.

        Sinänsä ei ole ihme, että "tyrkyttävät" jotain, jos 25-30 henkilö tekee 1,5 milj. liikevaihtoa. Siitäkun ottaa kulut pois yms, niin tuollaisella vuosiansiot pyörii jossain 20-30.000 luokassa että glamour on varmasti kaukana. Varmasti sieltä löytyy niitäkin joilta saa hyviä neuvoja vaikka jollain lailla vetävätkin välistä kuluja tms.


      • kuumaelokuu
        Taksimies69 kirjoitti:

        Ihmisiä ne vaan on ja eiköhän sijoitusmyyjänkin pidä se elanto jostain tehdä ja elättää perhe. On hyviä ratkaisuja ja huonoja. Nykypäivänä tuntuu, että huonojen määrä on kuitenkin lisääntynyt.

        Sinänsä ei ole ihme, että "tyrkyttävät" jotain, jos 25-30 henkilö tekee 1,5 milj. liikevaihtoa. Siitäkun ottaa kulut pois yms, niin tuollaisella vuosiansiot pyörii jossain 20-30.000 luokassa että glamour on varmasti kaukana. Varmasti sieltä löytyy niitäkin joilta saa hyviä neuvoja vaikka jollain lailla vetävätkin välistä kuluja tms.

        ... niillähän on koko vakuutusliiketoiminta eli sijoitusvakutukset sekä ulkomaisten rahastojen yms tuotteiden myynti luxembourgin yhtiön kautta. Eli ei näy suomen tuloksessa eivätkä varmaan maksa verojakaan ? Tuo 1.5m on ilmeisesti vain suomalaisten rahastoyhtiöiden heille maksamaa palkkiota ja muu on piilotettu ja kierrätetään luxembourgin yhtiön kautta.


      • Petetty.
        kuumaelokuu kirjoitti:

        ... niillähän on koko vakuutusliiketoiminta eli sijoitusvakutukset sekä ulkomaisten rahastojen yms tuotteiden myynti luxembourgin yhtiön kautta. Eli ei näy suomen tuloksessa eivätkä varmaan maksa verojakaan ? Tuo 1.5m on ilmeisesti vain suomalaisten rahastoyhtiöiden heille maksamaa palkkiota ja muu on piilotettu ja kierrätetään luxembourgin yhtiön kautta.

        Eli joku veronkiertofirma taas...

        Eikö kaiken maailman sijoitusneuvojien tehtävä ole auttaa minua eikä vedättää?Oma kokemukseni on muutamien vuosien takaa. Harhauttivat minua vaihtamaan hyvän ja toimivan varainhoitoni kalliiseen ja huonoon varainhoitoon jolloin hävisin paljon rahaa. Jälkeenpäin selvisi että eivät olisi muuten saanut kupattua minun kustannuksellani palkkioita. Jäi huono maku suuhun koska jälkeenpäin myös selvisi että varainhoitaja johon maanittelivat vaihtamaan maksoi heille enemmän palkkioita kuin monet muut. En voi kyllä suositella kyseistä puljua!


      • tane2
        kuumaelokuu kirjoitti:

        ... niillähän on koko vakuutusliiketoiminta eli sijoitusvakutukset sekä ulkomaisten rahastojen yms tuotteiden myynti luxembourgin yhtiön kautta. Eli ei näy suomen tuloksessa eivätkä varmaan maksa verojakaan ? Tuo 1.5m on ilmeisesti vain suomalaisten rahastoyhtiöiden heille maksamaa palkkiota ja muu on piilotettu ja kierrätetään luxembourgin yhtiön kautta.

        Myykö ne sitten enemmän vakuutuksia kuin sijoituksia? Vai myydäänkö vakuutuksia vakuutusten sisään, jotta sais isommat palkkiot? Ei se Luxenburgin osuus varmaan tuota 1,5 miljoonaa isompi ainakaan muussa tapauksessa ole?

        Saavat siis keskimäärin 0,15% rahastoyhtiöitä palautuksia? Ilmoittaivat joskus, että olisi yli miljardilla asiakasvaroja ja tuosta kun laskee sen 1,5 miljoonaa vai olenko ihan väärässä?

        Eli varainhoitajat saa 10 miljoonan varojen hoidosta n. 15000 euroa vuodessa palkkaa?


      • gregerregegr
        tane2 kirjoitti:

        Myykö ne sitten enemmän vakuutuksia kuin sijoituksia? Vai myydäänkö vakuutuksia vakuutusten sisään, jotta sais isommat palkkiot? Ei se Luxenburgin osuus varmaan tuota 1,5 miljoonaa isompi ainakaan muussa tapauksessa ole?

        Saavat siis keskimäärin 0,15% rahastoyhtiöitä palautuksia? Ilmoittaivat joskus, että olisi yli miljardilla asiakasvaroja ja tuosta kun laskee sen 1,5 miljoonaa vai olenko ihan väärässä?

        Eli varainhoitajat saa 10 miljoonan varojen hoidosta n. 15000 euroa vuodessa palkkaa?

        Eivät ole varainhoitajia vaikka niin minulle väittivätkin.


    • Alexandria House

      Samoja tyyppejä kuin Alexandriassa. Pysy kaukana.

    • Roope_81

      Missä vaan vakuutus on yhdessä sijoituksen kanssa => paljon päällekkäisiä kulunkeja, vältä kuin pappi syntiä

      • gwegwegwegwegwegwege

        Olen nordean hallituksen puheenjohtaja.

        T: nordean hallituksen puheenjohtaja


    • yeallan

      Maitokauppias saa vetää myymistään (välittämistään) tuotteista yli puolet katetta. Autokauppias saa ottaa kymmeniä prosentteja. Apteekeista ei kannata puhuakaan. Mutta hemmetti kun ahneet sijoitusneuvojat eivät tee työtään ilmaiseksi vaan yrittävät elää työllään.

    • Talvivaara2

      Tämä on sitä "asiallista" hoitoa. https://yle.fi/uutiset/3-10153717

      Nykyäänhän yhtiö tunnetaan nimellä UB Pankkiiriliike (aiemmin Suomen Pankkiiriliike). Moni firma vaihtanut aika ajoin nimeään kuprujen jälkeen. Nimim. Kuprusta kupruun

    • Anonyymi

      Nimi vaihtuu, meno jatkuu...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe