Täällä kysyttiin onko täällä 7.10 syntyneitä ja vastauksia tuli muutama. Onko kukaan syntynyt 8.10? Tunnen ainakin viisi - itseni mukaanlukien jotka ovat syntyneet tänä päivänä. Pari ystääväni (toinen heistä vuoden nuorempi ja toinen täsmälleen saman ikäinen), näyttelijä Matt Damon, tangokuningas Markus.. (tai kukalie,se joku nuori tyyppi)ja MINÄ :D Mitkä ovat luonteenpiirteitä? Hyviä ja huonoja.
HYVÄT PUOLET:
* Ystävällisyys
* Kohtelias
* Iloinen
* Rauhallinen (rauhaa rakastava)
* Puhelias
* Antelias
HUONOT PUOLET:
* Mustasukkaisuus
* Liika herkkyys
* Omistushaluisuus
* Tyhmyys
Siinä tuli nyt muutama.
Ketään 8.10 syntyneitä?
8
1601
Vastaukset
- tyttö
mun miesystäväni on syntynyt just tona päivänä ja huomaan kaikki samat piirteet ku tossa sun listassa... yks juttu vaan pitää lisätä nimittäin hän on hirveen spontaani... :)
- ansku
olen myöskin syntynyt 8.10. Tosin olen sinua vuoden nuorempi.
Herkkyys voi olla myös positiivinen asia. Tosin joskus menee vähän turhan pitkälle, minä itke lähes missä tahansa leffassa jne.
Sinä sanoit, että tyhmyys on sinun heikko puolesi. Minä en sanoisi itseäni tyhmäksi, mutta sinisilmäinen minä olen ja liian luottavainen. Minä olen todella vaakamainen vaaka.- Suvi-76
täältä löytyy myöskin 8.10 syntynyt!! edellisissä tulikin aika hyvin kuvauksia vaa'an luonteenpiirteistä.... mä korostaisin aika paljon myöskin tota herkkyyttä. sitä nimittäin tässä likassa riittää niin paljon että voisin jakaa siitä himppusen muillekkin =) mutta kyllä me vaakaimmeiset osataan olla tarmokkaita jos sille päälle vaan satutaan.... tosin ehkä välillä saattaa pienoinen laiskuuskin yllättää ;D
- kikka
minä myös 8.10
mutta elämä opettaa tasapainon
porista olen ja täällä pysyn jo 35 olen ollut - jossu
mä oon kans syntyny 8.10 -86
- Aatu84
Miekin olen syntyny 8.10.84.
Kaikki muut sun listassa piti paikkaansa paitsi toi puheliaisuus.En liiemmin puhu. - anselmiina
oon syntyny 8.10.84 ja melkein kaikki listassa sopii muhun :) huonoihin puoliin vois lisää päättämättömyyden ja tyhmän tilalle hupsun..
- Anonyymi
mää oon syntyny 8.10 :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600