Ketään 8.10 syntyneitä?

vaaka8.10.84

Täällä kysyttiin onko täällä 7.10 syntyneitä ja vastauksia tuli muutama. Onko kukaan syntynyt 8.10? Tunnen ainakin viisi - itseni mukaanlukien jotka ovat syntyneet tänä päivänä. Pari ystääväni (toinen heistä vuoden nuorempi ja toinen täsmälleen saman ikäinen), näyttelijä Matt Damon, tangokuningas Markus.. (tai kukalie,se joku nuori tyyppi)ja MINÄ :D Mitkä ovat luonteenpiirteitä? Hyviä ja huonoja.

HYVÄT PUOLET:
* Ystävällisyys
* Kohtelias
* Iloinen
* Rauhallinen (rauhaa rakastava)
* Puhelias
* Antelias

HUONOT PUOLET:
* Mustasukkaisuus
* Liika herkkyys
* Omistushaluisuus
* Tyhmyys

Siinä tuli nyt muutama.

8

1747

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

mun miesystäväni on syntynyt just tona päivänä ja huomaan kaikki samat piirteet ku tossa sun listassa... yks juttu vaan pitää lisätä nimittäin hän on hirveen spontaani... :)

• ansku

olen myöskin syntynyt 8.10. Tosin olen sinua vuoden nuorempi.
      Herkkyys voi olla myös positiivinen asia. Tosin joskus menee vähän turhan pitkälle, minä itke lähes missä tahansa leffassa jne.
      Sinä sanoit, että tyhmyys on sinun heikko puolesi. Minä en sanoisi itseäni tyhmäksi, mutta sinisilmäinen minä olen ja liian luottavainen. Minä olen todella vaakamainen vaaka.

• Suvi-76

täältä löytyy myöskin 8.10 syntynyt!! edellisissä tulikin aika hyvin kuvauksia vaa'an luonteenpiirteistä.... mä korostaisin aika paljon myöskin tota herkkyyttä. sitä nimittäin tässä likassa riittää niin paljon että voisin jakaa siitä himppusen muillekkin =) mutta kyllä me vaakaimmeiset osataan olla tarmokkaita jos sille päälle vaan satutaan.... tosin ehkä välillä saattaa pienoinen laiskuuskin yllättää ;D

• kikka

minä myös 8.10
      mutta elämä opettaa tasapainon
      porista olen ja täällä pysyn jo 35 olen ollut

• jossu

mä oon kans syntyny 8.10 -86

• Aatu84

Miekin olen syntyny 8.10.84.
      Kaikki muut sun listassa piti paikkaansa paitsi toi puheliaisuus.En liiemmin puhu.

• anselmiina

oon syntyny 8.10.84 ja melkein kaikki listassa sopii muhun :) huonoihin puoliin vois lisää päättämättömyyden ja tyhmän tilalle hupsun..

• Anonyymi

mää oon syntyny 8.10 :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1670
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      154
      1134
    3. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      349
      992
    4. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      980
    5. 69
      768
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      743
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      701
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      654
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      8
      623
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      591
    Aihe