Ketään 8.10 syntyneitä?

vaaka8.10.84

Täällä kysyttiin onko täällä 7.10 syntyneitä ja vastauksia tuli muutama. Onko kukaan syntynyt 8.10? Tunnen ainakin viisi - itseni mukaanlukien jotka ovat syntyneet tänä päivänä. Pari ystääväni (toinen heistä vuoden nuorempi ja toinen täsmälleen saman ikäinen), näyttelijä Matt Damon, tangokuningas Markus.. (tai kukalie,se joku nuori tyyppi)ja MINÄ :D Mitkä ovat luonteenpiirteitä? Hyviä ja huonoja.

HYVÄT PUOLET:
* Ystävällisyys
* Kohtelias
* Iloinen
* Rauhallinen (rauhaa rakastava)
* Puhelias
* Antelias

HUONOT PUOLET:
* Mustasukkaisuus
* Liika herkkyys
* Omistushaluisuus
* Tyhmyys

Siinä tuli nyt muutama.

8

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

mun miesystäväni on syntynyt just tona päivänä ja huomaan kaikki samat piirteet ku tossa sun listassa... yks juttu vaan pitää lisätä nimittäin hän on hirveen spontaani... :)

• ansku

olen myöskin syntynyt 8.10. Tosin olen sinua vuoden nuorempi.
      Herkkyys voi olla myös positiivinen asia. Tosin joskus menee vähän turhan pitkälle, minä itke lähes missä tahansa leffassa jne.
      Sinä sanoit, että tyhmyys on sinun heikko puolesi. Minä en sanoisi itseäni tyhmäksi, mutta sinisilmäinen minä olen ja liian luottavainen. Minä olen todella vaakamainen vaaka.

• Suvi-76

täältä löytyy myöskin 8.10 syntynyt!! edellisissä tulikin aika hyvin kuvauksia vaa'an luonteenpiirteistä.... mä korostaisin aika paljon myöskin tota herkkyyttä. sitä nimittäin tässä likassa riittää niin paljon että voisin jakaa siitä himppusen muillekkin =) mutta kyllä me vaakaimmeiset osataan olla tarmokkaita jos sille päälle vaan satutaan.... tosin ehkä välillä saattaa pienoinen laiskuuskin yllättää ;D

• kikka

minä myös 8.10
      mutta elämä opettaa tasapainon
      porista olen ja täällä pysyn jo 35 olen ollut

• jossu

mä oon kans syntyny 8.10 -86

• Aatu84

Miekin olen syntyny 8.10.84.
      Kaikki muut sun listassa piti paikkaansa paitsi toi puheliaisuus.En liiemmin puhu.

• anselmiina

oon syntyny 8.10.84 ja melkein kaikki listassa sopii muhun :) huonoihin puoliin vois lisää päättämättömyyden ja tyhmän tilalle hupsun..

• Anonyymi

mää oon syntyny 8.10 :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5746
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      91
      1761
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1180
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1114
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      1007
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe