Tjareborg aloittaa ensi syksynä lennot Gambiaan vasta 17 joulukuuta ja vain kahdeksi kuukaudeksi. Soitin Tjareborgille ja näin kertoivat.
KAIKILLE KIINNOSTUNEILLE TIEDOKSI
31
5642
Vastaukset
- NYKYINEN fefe VAIKE SANOA
-VANHA PÄÄMIES ON AIKANSA LAPSI
-TEKEE PARHAANSA OMAN YMMÄRRYKSENSÄ MUKAA.
-EI SIINÄ HEIMOJEN VALTA TAISTELUN KESKELLÄ VOI
OLLA MIKÄÄN HIRVEÄ HUMANISTI.
-SIIS TARKOITIN NYKYINEN PÄÄMIES.
-GAMBIA ON LOISTAVA LOMA KOHDE .
MULLA ON 5 GAMBIAN LEIMAA JA 7 TAI YLI SENEGALIN LEIMAA, OPISSA OLLAAN JA VAHVASTI.
helvetti jos ne korvaa kohteen verdellä, aidosti hirvee paikka. - ei matkat
Ole käyneet riittävän hyvin kaupaksi. Eihän sitä kukaan lypsävää lehmää teurasta.
- on kerran
käynyt,se on nähty.Ne on harvassa nämä,jotka siellä jaksaa vuodesta toiseen jatkuvasti ravata omista syistään.Gambia on huonosti hallittu,sotkuinen maa.Ihmiset ovat "ystävällisiä" toiveenaan hyötyä matkaajasta mahdollisimman paljon.Naisten ja lasten asema on heikko,eikä hyvin mene miehilläkään.Malaria ja muut sairaudet jylläävät.
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita. - taaplaa
on kerran kirjoitti:
käynyt,se on nähty.Ne on harvassa nämä,jotka siellä jaksaa vuodesta toiseen jatkuvasti ravata omista syistään.Gambia on huonosti hallittu,sotkuinen maa.Ihmiset ovat "ystävällisiä" toiveenaan hyötyä matkaajasta mahdollisimman paljon.Naisten ja lasten asema on heikko,eikä hyvin mene miehilläkään.Malaria ja muut sairaudet jylläävät.
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita.tyylillään.
Käyväthän ihmiset lukuisia kertoja esim Kanarialla joten miksipäs ei sitten useampaa kertaa Gambiassa.
Jos vertailee paikkoja niin Gambia vie ottelun 100-0.Melmmissa olen käynyt ja tämäkin on vain minun mielipide.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia,jookos. - mitkä maat
on kerran kirjoitti:
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita.siellä? Turvallisuusnäkökohtia unohtamatta, eikä kohtuullinen hintakaan olisi pahitteeksi. Ja kun Marokko sekä Tunisia on nähty. Kiitos perusteluista ja esimerkeistä jos niitä pystyt esittämään.
- mielenkiinnolla..
on kerran kirjoitti:
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita.odotan kirjoittajan vastausta,mitkä ovat hänen mielestä mielekkäämpiä ja monivivahteisempia? Jaa ihmeessä muidenkin kanssa tämä kokemasi asia!
Useasti Gambiassa käyvät tietävät kaiken tuon,mitä tuossa sanoit. Siksi he voivatkin nauttia ja olla siellä ihan rauhassa ja omilla ehdoillaan. Siellä on turvallista, rauhallista ja helppoa olla, lämpöä riittää ja varmasti aitojakin ystäviä. Lyhyet lennot, hyvää, halpaa ruokaa, joten kun kyse Afrikasta, ei ole ihme,että moni Gambiasta pitää.
t. Afrikassa asunut & matkustellut - on upea
mielenkiinnolla.. kirjoitti:
odotan kirjoittajan vastausta,mitkä ovat hänen mielestä mielekkäämpiä ja monivivahteisempia? Jaa ihmeessä muidenkin kanssa tämä kokemasi asia!
Useasti Gambiassa käyvät tietävät kaiken tuon,mitä tuossa sanoit. Siksi he voivatkin nauttia ja olla siellä ihan rauhassa ja omilla ehdoillaan. Siellä on turvallista, rauhallista ja helppoa olla, lämpöä riittää ja varmasti aitojakin ystäviä. Lyhyet lennot, hyvää, halpaa ruokaa, joten kun kyse Afrikasta, ei ole ihme,että moni Gambiasta pitää.
t. Afrikassa asunut & matkustellutpohjoisen kaamosta pakenevalle ja kouluenglannilla pärjää hyvin. Se ilmapiiri on minustakin parasta, ne paikalliset ihmiset on loistava vastakohta suomalaisille talvimörökölleille. Ovat turisteille ystävällisiä. Se joka ei Gambiassa pärjää ei pärjää missään muuallakaan.
- gambiasta
on upea kirjoitti:
pohjoisen kaamosta pakenevalle ja kouluenglannilla pärjää hyvin. Se ilmapiiri on minustakin parasta, ne paikalliset ihmiset on loistava vastakohta suomalaisille talvimörökölleille. Ovat turisteille ystävällisiä. Se joka ei Gambiassa pärjää ei pärjää missään muuallakaan.
ilmasto on hyvä suomalaiselle siinä samaa mieltä.
ruoka ei ollut missään hyvää, mutta syötävää ei tarvinnut nälässä olla.
Ystäväälisyys . no sitäkin löytyi, mutta muualla voi pärjätä, mutta ei välttämättä gambiassa.
Pitkää pinnaa vaatii ja silti meinaa hermo mennä loppu lomasta.
Lyhyt lento malaria -
Hintataso - mielipiteeni kerran nähty, parempiakin paikkojakin on.
Ehkä joskus voi mennä uudestaan -ehkä? - ol87tf
on kerran kirjoitti:
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita.Veit sanat suustani. Asia on juuri näin.
- vnfjur
on upea kirjoitti:
pohjoisen kaamosta pakenevalle ja kouluenglannilla pärjää hyvin. Se ilmapiiri on minustakin parasta, ne paikalliset ihmiset on loistava vastakohta suomalaisille talvimörökölleille. Ovat turisteille ystävällisiä. Se joka ei Gambiassa pärjää ei pärjää missään muuallakaan.
Gambialainen hyvä ystäväni kertoi, että he ovat hymyileviä ja ystävällisiä, koska heidän on pakko.Muuten ei ole leipää.
- huh....
taaplaa kirjoitti:
tyylillään.
Käyväthän ihmiset lukuisia kertoja esim Kanarialla joten miksipäs ei sitten useampaa kertaa Gambiassa.
Jos vertailee paikkoja niin Gambia vie ottelun 100-0.Melmmissa olen käynyt ja tämäkin on vain minun mielipide.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia,jookos.Eiköhän Kanarian saarilta löydy ihan pikkuisen enemmän katsottavaan kuin Gambiasta. Gran Kanarialla ja Lanzarotella olen käynyt, mutten siis läheskään kaikkilla eri saarilla saatikka, että olisin edes nuo kaksi kiertänyt kunnolla läpi. Gambian täyskierrokseen riitti viikko hyvin, eikä takaisin ole tarvetta tuon takia. Nykyisin tulee kierrettyä Kauko-itää, missä katsomista riittää ja saa kiertää rauhassa ja turvassa. Juuri tuon jälkimmäisen takia en enään Afrikkaan mene, vaikka manner on upea. No ehkä Gaboniin jonakin päivänä...
Afrikassa tullut siis käytyä perussetti: Egypti, Tunisia, Marokko, Gambia ja päivän pisto Senegaliin. - on monia
huh.... kirjoitti:
Eiköhän Kanarian saarilta löydy ihan pikkuisen enemmän katsottavaan kuin Gambiasta. Gran Kanarialla ja Lanzarotella olen käynyt, mutten siis läheskään kaikkilla eri saarilla saatikka, että olisin edes nuo kaksi kiertänyt kunnolla läpi. Gambian täyskierrokseen riitti viikko hyvin, eikä takaisin ole tarvetta tuon takia. Nykyisin tulee kierrettyä Kauko-itää, missä katsomista riittää ja saa kiertää rauhassa ja turvassa. Juuri tuon jälkimmäisen takia en enään Afrikkaan mene, vaikka manner on upea. No ehkä Gaboniin jonakin päivänä...
Afrikassa tullut siis käytyä perussetti: Egypti, Tunisia, Marokko, Gambia ja päivän pisto Senegaliin.Toisille tärkeintä ovat "nähtävyydet" ja turistirysät, toisille tunnelma ja mukavuus. Jälkimmäisen takia me valitsemme Gambian.
- "Ystävällinen"
on upea kirjoitti:
Jos ystävällisyydeksi teilläpäin kutsutaan sitä, että joku roikkuu koko ajan perässä ja kyselee mistä olet, onko lunta jne...
Ei minua Suomessakaan kukaan koko ajan seuraa ja tuputa "ystävällisyyttänsä"
Jos kävelen täällä kaupungin kadulla ei kukaan koko ajan häiritse roikkumalla kyljessä.
Gambiassa ja yleensäkin Afrikan turistipaikoissa on se tapana, jos siitä tykkää, niin sinne vaan...
Et 25 metriä pääse ettei jo joku ole kyljessä, ja kun siitä pääsee eroon, on seuraavan vuoro yrittää...................................... - kyseiset
"Ystävällinen" kirjoitti:
Jos ystävällisyydeksi teilläpäin kutsutaan sitä, että joku roikkuu koko ajan perässä ja kyselee mistä olet, onko lunta jne...
Jos kävelen täällä kaupungin kadulla ei kukaan koko ajan häiritse roikkumalla kyljessä.
Gambiassa ja yleensäkin Afrikan turistipaikoissa on se tapana, jos siitä tykkää, niin sinne vaan...
Et 25 metriä pääse ettei jo joku ole kyljessä, ja kun siitä pääsee eroon, on seuraavan vuoro yrittää......................................paikalliset kannoiltaan on vaikka kuinka paljon ja vielä ystävällisesti, kasvojaan menettämättä, mutta jos asenteesi ei ole kohdallaan niin oma on häpeäsi. Saat juurikin sitä tilaat.
- kannattaakin...
"Ystävällinen" kirjoitti:
Et 25 metriä pääse ettei jo joku ole kyljessä, ja kun siitä pääsee eroon, on seuraavan vuoro yrittää......................................tutustua tietoihin kohteesta ennen matkaa. Monelle varmasti jo etukäteen selviää,ettei Gambia välttämättä sovi aralle/ärheälle nipottajalle. Ihan itsestä riippuu,miten paikalliset suhtautuvat ja jokainen voi itse pohtia,miten suhtautuu heihin. Kyllä minulle kelpaa heidän tyylinsä mielummmin kuin suomalaisten vihamielinen ja tympeä mulkoilu, josta väkisinkin masentuu!
- ???
on kerran kirjoitti:
Afrikasta löytyy monivivahteisempia ja mielekkäämpiä matkustusmaita.Jos ei maa kiinnosta, eikä sinne halua mennä. Niin mitä hittoa sitten roikkuu tällä palstalla ja valittaa joka asiasta? Kaikille valittajille tasapuolisesti osoitettu kysymys. Eikä tarvitse vastata!
- ja menet sinne
mielenkiinnolla.. kirjoitti:
odotan kirjoittajan vastausta,mitkä ovat hänen mielestä mielekkäämpiä ja monivivahteisempia? Jaa ihmeessä muidenkin kanssa tämä kokemasi asia!
t. Afrikassa asunut & matkustellut"nauttimaan"?!? Tiedätkö,että perheväkivalta on Gambiassa perheen yksityisasia?Ainoastaan varakkaalla on mahdollisuus hakea oikeudellista apua?!
Gambiassa heitetää roskia omaan ja toisten pihapiiriin.Jos menet rajan taakse,on ero jo valtava ihan siisteydenkin suhteen.Ihmiset ovat pääosin melko passiivisia,oli sitten kyse arkipäivän pikkuasioista tai suuremmista poliittisista kysymyksistä.
Mitäs maita minä sanoisin,jos on pakko se Afrikan manner valita...No Etelä-Afrikka tietysti,mutta sinne lentäminen ei ole halpaa lystiä.Marokon kierteleminen ja maahan todella tutustuminen-suosittelen.Keniassa ja Tansaniassa tietysti se pakollinen mahtava luonto.Sansibar...
Benin; siellä ihmiset ovat aidosti ystävällisiä,tai sitten eivät. - selvästikään..
ja menet sinne kirjoitti:
"nauttimaan"?!? Tiedätkö,että perheväkivalta on Gambiassa perheen yksityisasia?Ainoastaan varakkaalla on mahdollisuus hakea oikeudellista apua?!
Gambiassa heitetää roskia omaan ja toisten pihapiiriin.Jos menet rajan taakse,on ero jo valtava ihan siisteydenkin suhteen.Ihmiset ovat pääosin melko passiivisia,oli sitten kyse arkipäivän pikkuasioista tai suuremmista poliittisista kysymyksistä.
Mitäs maita minä sanoisin,jos on pakko se Afrikan manner valita...No Etelä-Afrikka tietysti,mutta sinne lentäminen ei ole halpaa lystiä.Marokon kierteleminen ja maahan todella tutustuminen-suosittelen.Keniassa ja Tansaniassa tietysti se pakollinen mahtava luonto.Sansibar...
Benin; siellä ihmiset ovat aidosti ystävällisiä,tai sitten eivät."ymmärrä Afrikkaa", esimerkkiesi perusteella. Jokaisella on mielipiteensä ja ajatuksensa, se suotakoon, mutta ei tarvitse haukkua kun ei ymmärrä.
Oletko itse elänyt ilman ruokaa, keskellä levottomuuksia, kokenut puukon kaulalla tai aseen ohimolla Afrikassa? Minä olen, joten en puhu turhaan. - piia
taaplaa kirjoitti:
tyylillään.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia,jookos.samaa mieltä, jokaisella on se oma juttu jonka kokee omakseen.
meillä viime tammikuussa eka kerta gambiassa, ja ensi vuonna ehdottomasti uudestaan! Haimme aurinkoa, lämpöä, leppoisaa tunnelmaa ja lomailua, ja sitä saimme. Lisäksi kuumuus ei ollut ahdistavaa mereltä tulevan viilentävän tuulen ansiota. Eli, todellakin, ensi tammikuussa uudestaan :-D - rysät....
on monia kirjoitti:
Toisille tärkeintä ovat "nähtävyydet" ja turistirysät, toisille tunnelma ja mukavuus. Jälkimmäisen takia me valitsemme Gambian.
Ja menette tietysti SeneGambian alueelle eikö niin? Tuo on muuten juuri pahimman luokan turistirysä. Mutta mikäs siinä, menkää uudestaan jos tykkäsitte, mutta suosittelisin käymään vaihteeksi jossakin muualla. On paljon paikkoja jotka ovat vielä parempia, paljon parempia. Onhan Gambia tietysti erilainen Kanarian jälkeen, jos kurjuudesta tykkää. Itse en takaisin mene, niinkuin en myöskään Kanrialle vaikka siellä näkemistä onkin aivan erilailla.
- varmasti..
rysät.... kirjoitti:
Ja menette tietysti SeneGambian alueelle eikö niin? Tuo on muuten juuri pahimman luokan turistirysä. Mutta mikäs siinä, menkää uudestaan jos tykkäsitte, mutta suosittelisin käymään vaihteeksi jossakin muualla. On paljon paikkoja jotka ovat vielä parempia, paljon parempia. Onhan Gambia tietysti erilainen Kanarian jälkeen, jos kurjuudesta tykkää. Itse en takaisin mene, niinkuin en myöskään Kanrialle vaikka siellä näkemistä onkin aivan erilailla.
tykkäävät Senegambiasta,mutta me harvemmin edes käymme siellä, korkeintaan bussia/taksia vaihdetaan. Kuten sanottu, makuja on monia.
- lakata naurattamasta...
selvästikään.. kirjoitti:
"ymmärrä Afrikkaa", esimerkkiesi perusteella. Jokaisella on mielipiteensä ja ajatuksensa, se suotakoon, mutta ei tarvitse haukkua kun ei ymmärrä.
Oletko itse elänyt ilman ruokaa, keskellä levottomuuksia, kokenut puukon kaulalla tai aseen ohimolla Afrikassa? Minä olen, joten en puhu turhaan.Putosin jo tuolilta...
- koska alkaa
myynti? kiitos jo etukäteen vastauksesta! :-D
- ???
Pääsee sinne Gambiaan ilman Tjäreboriakin, netissä on paljon hakutoimintoja omatoimiselle matkailulle.
Eikä tule edes kalliimmaksikaan. Vaatii vain vähän enemmän vaivaa ja uskallusta. Paikanpäällä on paljon edullisia hotelleja joista voi valita.- halvemmalla, mistä
Mistä kautta olet löytänyt halvemmalla lentoja? Olen surffaillut ympäriinsä netissä, Travelporissa, Gtravelilla, Skyscannerilla, Airberlinillä jne, mutten ole löytänyt mitään kovin edullista. Mistä kautta olet mennyt? Amsterdamin, Brysselin, Lontoon vai mistä? Moni olisi varmaan iloinen jos kertoisit tietosi muillekin.
- ???
halvemmalla, mistä kirjoitti:
Mistä kautta olet löytänyt halvemmalla lentoja? Olen surffaillut ympäriinsä netissä, Travelporissa, Gtravelilla, Skyscannerilla, Airberlinillä jne, mutten ole löytänyt mitään kovin edullista. Mistä kautta olet mennyt? Amsterdamin, Brysselin, Lontoon vai mistä? Moni olisi varmaan iloinen jos kertoisit tietosi muillekin.
Esim. Ebookers tai supersaver hauilla. Hinta riippuu paljon siitä, että minä päivänä matkustaa.
- halvemmalla
??? kirjoitti:
Esim. Ebookers tai supersaver hauilla. Hinta riippuu paljon siitä, että minä päivänä matkustaa.
kävin kyseiseillä sivuilla etsimässä matkoja, muttei ne halpoja ollut. 1260 euroa oli halvin edestakainen lento nyt. Mutta kesällä saat maksaa tonnin lisää. Oletko löytänyt itse halpoja lentoja ja jos olet, niin mitä kautta olet lentänyt ja koska? Mitä tarkoittaa, "riippuu päivästä"? Riippuuko myös vuoden ajasta.Vastaustasi odottaen. Niin ja jos jollain on hyviä vinkkejä asiasta, niin kerro ihmeessä! Kiitos jo etukäteen.
- lähdössä
halvemmalla kirjoitti:
kävin kyseiseillä sivuilla etsimässä matkoja, muttei ne halpoja ollut. 1260 euroa oli halvin edestakainen lento nyt. Mutta kesällä saat maksaa tonnin lisää. Oletko löytänyt itse halpoja lentoja ja jos olet, niin mitä kautta olet lentänyt ja koska? Mitä tarkoittaa, "riippuu päivästä"? Riippuuko myös vuoden ajasta.Vastaustasi odottaen. Niin ja jos jollain on hyviä vinkkejä asiasta, niin kerro ihmeessä! Kiitos jo etukäteen.
kesällä Gambiaan? Minä olen menossa kesäkuun alkupuolella ja lennot haussa. Ota yhteys tässä palstalla ensin, jos etsit lentoja tai olet matkaseuraa vailla.
- lähteä
lähdössä kirjoitti:
kesällä Gambiaan? Minä olen menossa kesäkuun alkupuolella ja lennot haussa. Ota yhteys tässä palstalla ensin, jos etsit lentoja tai olet matkaseuraa vailla.
Jep, voisinpa ehkä lähteäkin, jos löytyisi edulliset lennot. Miten sinuun saisi yhteyden? Ilmoittele jos löydät edullisia lentoja, ja muutenkin.
- Satou
lähteä kirjoitti:
Jep, voisinpa ehkä lähteäkin, jos löytyisi edulliset lennot. Miten sinuun saisi yhteyden? Ilmoittele jos löydät edullisia lentoja, ja muutenkin.
katsopa tämän Suomi24-palstan matkailuosastoa.
Siellä on lentojen hintavertailujuttu ja Supersaverilla on lento hintaan 903, Helsinki-Bryssel-Banjul. Tulee hiukan halvemmaksi näin kuin jos ostaisi erikseen Helsinki Bryssel Banjul. Tosin Dakarissa on välilasku. Tilasin juuri äsken liput 3.6. lennolle. - matkal
Satou kirjoitti:
katsopa tämän Suomi24-palstan matkailuosastoa.
Siellä on lentojen hintavertailujuttu ja Supersaverilla on lento hintaan 903, Helsinki-Bryssel-Banjul. Tulee hiukan halvemmaksi näin kuin jos ostaisi erikseen Helsinki Bryssel Banjul. Tosin Dakarissa on välilasku. Tilasin juuri äsken liput 3.6. lennolle.olet menossa ja kuinka pitkäksi aikaa? Onko sulla kundikaveri siellä? Asutko hotellissa? Kaipaatko seuraa, vai oletko sama joka matkaseuraa kyseli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078