Eläinlääkärille?

KKM

Hei, olen 12-vuotiaan maakilpikonnan omistaja. Haluaisin viedä kilpparini eläinlääkäriin tarkastamaan, onko se kaikin puolin kunnossa, mutta en tiedä Helsingin seudun eläinlääkäreistä mitään.

Tietääkö kukaan mihin kilpikonnan voisi viedä tarkastettavaksi? Joku hyvä paikka?

5

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää

Eläinlääkäri Johanna Raulio Vantaalla on erikoistunut kilpikonniin ja taitaa olla Suomen tunnetuin kilpikonnalääkäri, jolle tuodaan konnia jopa tehohoitoon.

• kaksi konnaa

meidän molemmat konnat (nelivarvas- ja kreikan-) käyvät haumaun pilvi lassilan luona. kerran ollaan käyty myös rauliolla. molemmat hyviä. nykyään käydään pilvillä kun se on helsingissä ja viedään sinne muutenkin kaikki muutkin meidän perheen eläimet.

• konna2

Jos se syö, ulostaa ja liikkuu normaalisti ja silmät ja nenänalunen on kuivat ,niin eipä siinä konnassa silloin mitään vikaa ole. Itse olen käynyt 16-vuoden aikana kerran lyhennyttämässä nokkaa...Eli turha siellä on käydä ,jos ei konnaa mikään vaivaa. Eihän siitä tietty mitään haittaakaan ole...

• KKM

Kiitos vinkeistä!
        En tiedä, onko konna ihan kunnossa, koska en tiedä onko välillä näkemäni käyttäytyminen normaalia. Meen varmuuden vuoksi :)

• konna2
        KKM kirjoitti:

Kiitos vinkeistä!
        En tiedä, onko konna ihan kunnossa, koska en tiedä onko välillä näkemäni käyttäytyminen normaalia. Meen varmuuden vuoksi :)

Uteliaisuudesta kysyn ,että millä tavalla se mielestäsi käyttäytyy oudosti..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3637
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3173
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      223
      2765
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2339
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1656
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      14