Kirjoitat: "Etkö lainkaan ihmettele että miksi evotoverisi ovat niin kovin vaitonaisia tuon keskustelun suhteen, varsinkin evo-oppineet.
Eivät uskalla suutaan aukaista koska se olisi heidän tuhonsa. Evohuuhaan taru on lopussa.
Paitsi että jos haluatte illuusionne säilyttää, niin teidän ei auta muuta tehdä kuin aloittaa vailla asiallista argumentointia oleva armoton alatyylin herjakamppanja.
Muuta teillä ei enää ole.
Ehkä saatte jonkun tosiasioista tietämättömän umpisokean sammelipapin pysymään riveissänne. "
Nyt voisi päätellä että jossain päin maailmaa on tehty joku ihan perustavaa laatua oleva oivallus, joka on kuolinisku evoluutioteorialle. Olet muutamassa muussakin paikassa hehkuttanut miten evoluutioteoria on henkitoreissaan.
Voisitko nyt viitata täsmällisesti johonkin löytöön tai tutkimukseen, jossa näin todetaan tapahtuneen? Kelpaa vallan mainiosti jonkun HYVÄMAINEISEN yliopiston hyväksymä tai sen suojissa tehty tutkimus.
Olen vuoden päivät välillä yo-kirjoitusten ohessa seurannut tätä palstaa mielenkiinnolla. Silmiinpistävin piirre on ollut kreationistien uho että evoluutioteoria on kokenut siinä-ja-siinä asiassa lopullisen haaksirikon. Tiedeyhteisöt ovat kuitenkin tällaisesta noin maailmanlaajuisesti hiirenhiljaa, vaikka moisen tutkimuksen tekijää odottaisi kulta ja kunnia. Vai onko kyseessä jumalattomien tiedemiesten ja yliopistojen SALALIITTO?!?!
"Viksummalle"
10
609
Vastaukset
- Päblo
"viksumpi"-kirjoittajan nimimerkistä. Yrittääkö hän sanoa, että hän on kaikkia muita kirjoittajia fiksumpi?
Mikäli palstan kreationistien argumentointitaidot eivät merkittävästi nykyisestä kohene, tuskin maksaa vaivaa analysoida heitä kovin syvällisesti. Samaa siideriä eri pulloissa.
- EL1991
jossarian69 kirjoitti:
Mikäli palstan kreationistien argumentointitaidot eivät merkittävästi nykyisestä kohene, tuskin maksaa vaivaa analysoida heitä kovin syvällisesti. Samaa siideriä eri pulloissa.
Sitä minäkin pelkään, mutta onhan oikeudenmukaisuuden ja naturalismin nimissä ja hengessä annettava mahdollisuus esittää näytöt - nehän ratkaisevat. Arvioidaan asiaa (taas) sitten kun näytöt on annettu. Varmuus evoluutioteorian lopullisesta romahtamisesta on niin suuri, että todisteiden on PAKKO vakuuttaa KAIKKI älyllisesti ajattelevat ihmiset. Odotankin henkeäni pidätellen näitä todisteita.
Pyydän sen jälkeen kohteliaimmin pro-scientistia, Turkanaa, Apo-Calypsoa, aito-outsideria ja muitakin halukkaita arvioimaan näyttöjen tason. Siis kreationistit, nyt näytöt kateederille! - erggi
Viimeisen kahden kuukauden aikana nimimerkki "viksumpi" on julistanut vääriksi ainakin seuraavat tutkimustulokset: fossiilitutkijoiden tulokset, C-14-hiili-isotooppiajoitusmenetelmän luotettavuuden (ja ohessa muutkin ajotusmenetelmät), mannerlaattojen liikunnot, jääkausiteorian osalta jäätiköitymiskeskuksen sijainnin ja silokalliouurteiden syntytavan, rapakiven olemassaolon Suomen kallioperässä, ERV:n synnyn ja muutamat esimerkit makroevoluutiosta, josta todisteena esim. takapihansa kyssäkaalit.
Lisäksi hän on tutkimustensa tuloksena julistanut, että tyrannosaurus käytti ravinnokseen banaanikasveja (todisteena tähän erinomaisesti soveltuva T-rexin hampaisto) ja vakuuttaa, että hänellä on hallussaan todisteet hirven ja naudan risteytymisestä kotitilallaan. Nämä todisteet on toimitettu/toimitettaneen piakkoin tutkittavaksi, toivon ja "uskon".
Ja oliko se "viksumpi", jonka mukaan petojen tappajan kyvyt ja käärmeiden myrkkyrauhaset ovat kehittyneet Eedeniin eutanasiavälineiksi.
Runsaasta "viksumman" kanssa käymästäni "keskustelusta" huolimatta tai sen takia en varmaan tiedä tai muista kaikkea, mutta onhan tässäkin jo CV:ta yhdelle Konsta Pylkkäselle. - erggi
erggi kirjoitti:
Viimeisen kahden kuukauden aikana nimimerkki "viksumpi" on julistanut vääriksi ainakin seuraavat tutkimustulokset: fossiilitutkijoiden tulokset, C-14-hiili-isotooppiajoitusmenetelmän luotettavuuden (ja ohessa muutkin ajotusmenetelmät), mannerlaattojen liikunnot, jääkausiteorian osalta jäätiköitymiskeskuksen sijainnin ja silokalliouurteiden syntytavan, rapakiven olemassaolon Suomen kallioperässä, ERV:n synnyn ja muutamat esimerkit makroevoluutiosta, josta todisteena esim. takapihansa kyssäkaalit.
Lisäksi hän on tutkimustensa tuloksena julistanut, että tyrannosaurus käytti ravinnokseen banaanikasveja (todisteena tähän erinomaisesti soveltuva T-rexin hampaisto) ja vakuuttaa, että hänellä on hallussaan todisteet hirven ja naudan risteytymisestä kotitilallaan. Nämä todisteet on toimitettu/toimitettaneen piakkoin tutkittavaksi, toivon ja "uskon".
Ja oliko se "viksumpi", jonka mukaan petojen tappajan kyvyt ja käärmeiden myrkkyrauhaset ovat kehittyneet Eedeniin eutanasiavälineiksi.
Runsaasta "viksumman" kanssa käymästäni "keskustelusta" huolimatta tai sen takia en varmaan tiedä tai muista kaikkea, mutta onhan tässäkin jo CV:ta yhdelle Konsta Pylkkäselle.Tokikaan suurin osa noista seikoista ei ole "viksumman" itsensä keksimiä, vaan kreationistien ihan yleisesti käyttämiä argumentteja. Mutta löytyy "viksummalta" ihan omiakin sinisiä ajatuksia.
- Kirk Cameron
erggi kirjoitti:
Viimeisen kahden kuukauden aikana nimimerkki "viksumpi" on julistanut vääriksi ainakin seuraavat tutkimustulokset: fossiilitutkijoiden tulokset, C-14-hiili-isotooppiajoitusmenetelmän luotettavuuden (ja ohessa muutkin ajotusmenetelmät), mannerlaattojen liikunnot, jääkausiteorian osalta jäätiköitymiskeskuksen sijainnin ja silokalliouurteiden syntytavan, rapakiven olemassaolon Suomen kallioperässä, ERV:n synnyn ja muutamat esimerkit makroevoluutiosta, josta todisteena esim. takapihansa kyssäkaalit.
Lisäksi hän on tutkimustensa tuloksena julistanut, että tyrannosaurus käytti ravinnokseen banaanikasveja (todisteena tähän erinomaisesti soveltuva T-rexin hampaisto) ja vakuuttaa, että hänellä on hallussaan todisteet hirven ja naudan risteytymisestä kotitilallaan. Nämä todisteet on toimitettu/toimitettaneen piakkoin tutkittavaksi, toivon ja "uskon".
Ja oliko se "viksumpi", jonka mukaan petojen tappajan kyvyt ja käärmeiden myrkkyrauhaset ovat kehittyneet Eedeniin eutanasiavälineiksi.
Runsaasta "viksumman" kanssa käymästäni "keskustelusta" huolimatta tai sen takia en varmaan tiedä tai muista kaikkea, mutta onhan tässäkin jo CV:ta yhdelle Konsta Pylkkäselle."tyrannosaurus käytti ravinnokseen banaanikasveja"
http://www.youtube.com/watch?v=Of90cKxSeuw - tietää kyllä
Kirk Cameron kirjoitti:
"tyrannosaurus käytti ravinnokseen banaanikasveja"
http://www.youtube.com/watch?v=Of90cKxSeuwbanaaneista! mahtava esitys
- Apo-Calypso
tietää kyllä kirjoitti:
banaaneista! mahtava esitys
Erityisen ironiseksi Kirk Cameronin esityksen tekee se, että nykyiset viljeltävät banaanit ovat ihmisten tuotteita, ei jumalien aikaansaannoksia! :) :)
- elämän oppia.
Kannattaa sinunkin katsoa tuo video ja keskittyä kumoamaan Leisolan teesit jos se on niin kovin helppooa.
- asianharrastaja
"Etkö ymmärrä, että ei ole yksi löydös kyseessä vaan monen monta eri asiaa yhdessä. Toisekseen, onko Leisola mielestäsi jotenkin huonomaineinen?" Maineesta on ainakin kiistaa.
Mutta huonomaineinen tai ei, miksi hän ei noilla monilla eri asioilla yhdessäkään ei ole saanut kannattajakseen ainoatakaan evoluutiota työkseen tutkivaa, vertaisarvioiduilla julkaisuilla ansioitutta tieteenharjoittajaa. Ennen kuin heitä on ainakin kohtalainen joukko, puheet evoluutioteorian kumoamisesta ovat ihan tyhjää meuhkaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483