Miksi FSO vaihtoi hyvän brändin Daewoohon ?
Polonez sentään oli maankuulu merkki, eikä sitä tarvinnut kahdesti mainita kysyjälle, kun homma selvisi mistä on kysymys.
FSO Polonez tunnetaan tosin edelleen ja herättää automiehissä aina keskustelua. Toivottavasti Daewoo pystyy samaan.
FSO rules
4
1131
Vastaukset
- Chevrolet
....
- Höpöhöpö
FSO merkkinä on niin luotaantyöntävä, ettei kukaan sellaista ostaisi kun mieleen tulee vanhat poloneesinraadot ja 125P:t. Kyllä vaan Daewoo on merkkinä yksi hohdokkaimmista. Tekeehän firma maailman laadukkaimpiin kuuluvaa elektroniikkaa ja raskasta kalustoakin. Esim. Daewoon kaivinkoneita pidetään maailman parhaina: Taakse jäävät kaikki Eurooppalaiset, Amerikkalaiset ja Japsitkinnykyään. Ainoastaan Hyundai saattaa olla samaa luokkaa. Mitä FSO on paitsi muisto konkurssikypsästä sosialistivaltiorauniosta???
- halloo
siis riippuu miten määritellään automies.
Normaalisti ei kyllä kukaan joudun fso homonetz autojen kanssa tekemisiin.
Pitää olla dorka, joka sellaisella ajaa.
Onko FSO muuten lyhenne fakesihteeriopistosta? - oi nitä
oi niitä aikoja kun kulmantaka säksätävän äänen satelemana ja kaksitahti katkun seasta kiihdyttä wartburg tämä autojen kuningas
onko kaunimpaa ääntä kun urku aukki kiihdytävä wartburgi moposportin viri viri kaasareilla
siinä jää kyllä jaivut ja muut korealais tuoteet kun päivä ja yö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882