aiheutinkohan vauvalleni nyt jotain vakavaa kun eilen itkin kovasti ja raivosin miehelleni kun se oli juopotellut?
huolestuttaa
7
499
Vastaukset
- täytyy olla...
Tämä varmaankin on joku pilailuviesti, mutta jos ei ole, niin vastaus on että et aiheuttanut yhtikäs mitään. Ihmisen tunteet vaihtelee myös raskausaikana ja jos tästä olisi vauvalle jotain haittaa niin kukaan ei saisi terveitä lapsia.
- höpsistä höö
Oliko todellakin ensimmäinen kerta raskautesi aikana, kun itkit ja raivosit? Siinä tapauksessa voin onnitella, sillä olet todella kovahermoinen tapaus.
Moni meistä, myös allekirjoittanut, saa itkuraivareita tämän tästä ja siitä huolimatta vauvat syntyvät ihan terveinä. Itse sain raskauden ensimmäisellä kolmanneksella pahoja itkuraivareita useita kertoja viikossa, koska tuolloin meillä oli menossa suhteessa ns. kolmiodraama, eli toinen nainen havitteli miestäni ja se oli siinä tilanteessa minulle ihan liikaa. Silti vauvalla kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. Jatkuva stressi ei tietenkään tee sinulle hyvää, koska se nostaa verenpainetta yms.
Mutta älä tosiaankaan tunne huolta ja huonoa omaatuntoa tapahtuneen vuoksi. Et ole aiheuttanut mitään vahinkoa pikkuiselle. - ???
??? ??? En ymmärrä.
- ainakin toivon niin :D
itse olen tässä odotuksen aikana raivoillut vähän kaikille... ja aika useastikkin. vasta kun tajusin käydä syömään omega-3-kapseleita rv 34 paikkeilla, niin raivarit on jäänyt :D
- .....................
jos oot hullu , niin sen voi vauvasi periä ... mutta oikeesti, minuä itkenyt nyt 2 viikkoa putkeen , ihan surusta kun yksi lapsistamme teholla. samalla joudun raivoomaan tosille lapsille ja miehelle kun itellä niin paha olo ...
- ---------------------------...
Sen sijaan miehesi pitäisi mennä itseensä ja miettiä, millainen tuleva isä on, jos menee juopottelemaan, vaikka lapsi on tulossa.
Miksi tuleva isä EI saisi juoda? Uskon, että miehilläkin on stressaavaa, ja jos muutama olut auttaa rentoutumaan hetkeksi, niin mitä pahaa siinä on? Voi olla että (toivottavasti) ymmärsin pointtisi väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810