ja kysymys kuuluukin:MIKSI????
Onko kukaan laskenut että monesko kerta tuo jo on?
Frendit alkaa taas alusta
6
1115
Vastaukset
- show :
on alettava 55:n kerran alusta!!!!1
- jotku on määkinny ja ne on ...
Sarja on epäuskottava ja jos sitä vaikka vertaa kolma kives auringosta fiktioon, niin se häivää sillekkin uskottavuudes. Ikinä en oo ymmärtänyt sitäkään, miks sille yhella akalle pitää viel maksaa kovaa liksaa vaikka ei ole kovin kaunis saati varusteltu. Jenkit on jenkkei ja suomen maalaiset matkii kaikkee sieltä.
- näi o...
se koko sarja on kyhätty sen mikä se nyt oli aniston näyttelijän ympärille, muutenhan siinä sarjassa ei koskaan ollut päätä eikä häntää eikä varsinkaan ns. punaista lankaa
- Frendit :)
No jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta veikkaisin kuitenkin, että enimmistö on niitä jotka ovat aivan hullaantuneina kyseiseen sarjaan. Frendit-paras sarja ikinä!
- kun alkaa!
Frendit on loistava sarja! Aina vaan jaksaa naurattaa, vaikka onkin jo monta kertaa kaikki jaksot nähnyt! Hulvatonta menoa! :D Ihana piristys arki-iltaan. Kiitos Sub! :)
- m35v..
Frendejä katsoin joskus 1990-luvulla, mutta nyt nuo vituttaa ja ällöttää! HYI HYI! Iljettäviä muka muka "hauskaa" väkisin nauratus vitsejä!
Phyöks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565