pihalle..mun mielestä david ling(23 ottelua 3 10 13 pistettä,voi olla että kerhossa pisteitä tulis enemmän) ja joey tenute (ottelut 56 17 21 38 pistettä)vois sopia kerhoon loistavasti..
kummatkin on kovia pelaajia...ja hpk tarvitsee ens kaudeks vahvistuksia.
jokerit laittoi ulkomaalaiset
5
577
Vastaukset
- <<<
JEP.....KAVERITHAN OLISIVAT KERHOLLE KUIN TAIVAAN LAHJA
- pablo83
on samaa mieltä...musta tällä kaudella ei nähty tenutelta ja lingiltä ihan koko potentiaalia uskoisin että mahdollisuuksia olis parempaankin peliin jos tulisivat kerhoon peliaika lisääntyis..
ja tehoja saatais enemmän..
- Samppsa P
Niin Toi Tenute kuullostaa ihan HPK pelaajalta. ja Vois sopii teille
T: lappeenrantalainen- pablo83
saattaa olla sellanen pelaaja että voi tapahtua
kaikille hpkn faneille tuttu hpkilmiö..
että joukkueeseen tulee pelaaja isommasta seurasta jossa ei ole tehnyt kovin paljoa pisteitä..
ja kun tulee hpkhon niin pisteitä tuleekin kuin seiniä sateella... - <<<<
maalivahdit Iiro tarkki Jan Lundell Tuomas Tarkki Puolustajat marko tuulola teemu aalto Ville Mäntymaa Hyökkääjät Lennart petrell Jani rita MIKKO ELORANTA VILLE VAHALAHTI PASI SAARELA < TÄLLÄSTÄ KAUDELLE 2010-2011 < JOS ENSI KAUSI 2009-2010 MENEE PERSEELLEEN..ITSE NÄKISIN HENTUSEN.PÄRSSISEN JA KAPASEN JOSKUS KERHOPAIDASSA JA JONKUN RAFALSKI-TYYLISEN LUUTIJAN HPK-PUOLUSTUKSESSA...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984