Hei
Ajattelin hommata mahdollisimman halvan kumivene setin. Siinä pitäisi olla kumivene (2hengelle) ja sähkömoottori akku.
Olisiko kansalla ehdottaa pakettia ja kertoa vähän kokemuksia ?
Itse olen törmännyt ainoastaan Fish Hunter HF 250 kumiveneeseen. Jos ei parempia ehdotuksia tule niin ostan sen sitten.
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lisätiedot_tilaussivu.asp?tunnus=830040
Kumivene kesäksi
3
1727
Vastaukset
- mitä teet
tuolla mutta koneajeluun ainakin lautaperäinen on parempi. Hunter on hyvä tilapäiskäyttöön ja rantautumisiin lähinnä keveyden ja pienen pakkauskoon takia, mutta jos meinaat oikasti moottorilla ajella niin miettisin esim bilteman alle 400 euron venettä se kun on vielä ilmapohjalla.
Nuo halppis sähkömoottorit vaatii yleensä painavan akun sen käyttö ei ihan ongelmatonta ole kumiveneessä. Ja kunnon akulla hinta on helposti pinen bensamoottorin verran.
Eli hunter rantautumiseen ja pienenmatkan soutuun, kiinteä perälautainen vene moottorihommiin. - tuota kyllä
www.mcsea.fi tai jopa biltemassa oli ilmapohjainen paatti 399e ja pari vuotta takuuta. ilmapohja on plussaa aina ja pystyperäinen selvästi järkevin valinta jos koneella ajellaan.
itse ostaisin esim hondan 2.3hp 4 tahtisen koneen, koska se on pidemmänpäälle varmempi valinta. lisäksi sähkömoottorit pitäisi aina huuhdella suolavedessä ajelun jälkeen. sen akun nostelu kun on melko raskasta puuhaa ja 'polttoaineen' loppumista hankalampi tarkkailla. riippuu toki siittä tuleekö järvelle vai merelle ja millaiseen käyttöön, sekä missä ja miten säilytetään.- jarno2
ostin suzumar kumiveneen ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648